Xiaomi žengimas į elektromobilių (EV) sektorių išsiskiria reikšmingomis finansinėmis investicijomis ir strategiškai suplanuota plėtra. 2025 m. pirmąjį ketvirtį bendrovė užfiksavo pastebimą nuostolių vienam automobiliui sumažėjimą, tai rodo kelią link pelningumo.
Finansiniai rezultatai 2025 m. I ketvirtį
Per šį laikotarpį Xiaomi išmaniųjų elektromobilių bei dirbtinio intelekto padalinys pasiekė 23,2 % bendrąjį pelningumą. Nepaisant teigiamos maržos, padalinys patyrė 500 mln. juanių (apie 70 mln. JAV dolerių) operacinį nuostolį. Tai reiškia, kad vidutiniai nuostoliai sudarė apie 6500 juanių (900 JAV dolerių) vienam parduotam elektromobiliui. Tai žymus pagerėjimas, palyginti su ankstesniais metais, kai bendrovė patyrė 6,2 mlrd. juanių (862 mln. dolerių) grynąjį nuostolį ir pristatė 136 854 automobilius – vidutiniškai 45 000 juanių (6 250 dolerių) nuostolis vienam automobiliui.
Rinkos reakcija ir naujų modelių pristatymai
Rinkos susidomėjimas Xiaomi elektromobiliais yra akivaizdžiai teigiamas. Būsimas YU7 modelis, kurio oficiali prekybos pradžia numatyta 2025 m. liepos mėn., jau susilaukė didžiulio dėmesio. Kaip teigia Xiaomi grupės prezidentas Lu Weibing, vos paskelbus apie YU7, savo kontaktinius duomenis užregistravusių asmenų skaičius buvo beveik tris kartus didesnis nei SU7 modelio pristatymo metu per tą patį laikotarpį. Šis išaugęs susidomėjimas rodo žymų potencialą įgyti daugiau klientų.
Konkurencinga kainodaros strategija
YU7 pradinė kaina turėtų siekti 245 900 juanių (apie 34 000 JAV dolerių), kas padeda konkurencingai pozicionuotis elektromobilių rinkoje, ypač lyginant su Tesla Model Y, kurio kaina prasideda nuo 263 500 juanių (36 600 JAV dolerių). Tokia agresyvi kainodara gali būti lemiamas veiksnys Xiaomi siekiant užimti didesnę EV rinkos dalį.
Kelias link pelningumo
Oficialus YU7 modelio pristatymas, kartu su didele pradiniu susidomėjimu ir strategiškai pasirinkta kaina, turėtų būti pagrindiniai Xiaomi veiksniai siekiant pelno automobilių padalinyje. Toliau mažėjant nuostoliams vienam automobiliui, augant gamybos apimtims bei išliekant stipriai paklausai aukštesnės klasės modeliams, tokiems kaip SU7 Ultra, tikimasi, kad Xiaomi elektromobilių padalinys kitais 2025 m. ketvirčiais dar labiau pagerins savo finansinius rezultatus.
Išvada
Xiaomi strateginės iniciatyvos elektromobilių industrijoje jau duoda apčiuopiamų rezultatų – mažėja nuostoliai vienam automobiliui, o nauji modeliai sulaukia rinkos entuziazmo. Susikoncentravusi į konkurencingą kainodarą ir besiplečiantį modelių asortimentą, Xiaomi elektromobilių rinkoje stiprina savo pozicijas ir artėja prie pelningumo.
Komentarai
Palikite komentarą