Jaguar drastiškai mažina pardavimus Europoje: pasiruošimas naujam etapui | Pedal - Automobilių naujienos, apžvalgos ir technologijos Lietuvoje
Jaguar drastiškai mažina pardavimus Europoje: pasiruošimas naujam etapui

Jaguar drastiškai mažina pardavimus Europoje: pasiruošimas naujam etapui

2025-05-28
0 Komentarai

Jaguar patiria didžiulį kritimą Europos registracijose

Jaguar – legendinis britų prabangių automobilių gamintojas – išgyvena esminius pokyčius, besiruošdamas drąsiam naujam etapui. Ši ambicinga strategija, kurios centre – ženklus modelių pasiūlos mažinimas, lėmė ryškų naujų Jaguar automobilių registracijų sumažėjimą visoje Europoje. Remiantis naujausiais Europos automobilių gamintojų asociacijos duomenimis, balandį visoje Europoje buvo įregistruoti tik 49 nauji Jaguar automobiliai – tai net 97,5% mažiau nei balandžio mėnesį 2024-aisiais, kai buvo užregistruoti 1 961 automobiliai.

Modelių pasiūlos mažinimas ir gamybos nutraukimai

Toks ryškus smukimas nebuvo didelė staigmena automobilių rinkos stebėtojams. Jaguar baigė kelių pagrindinių modelių, tokių kaip ikoniškasis F-Type sportinis automobilis bei XE ir XF sedanos, gamybą. Be to, praėjusių metų pabaigoje Jaguar nutraukė naujų automobilių pasiūlą savo pagrindinėje – Jungtinės Karalystės – rinkoje. Dėl itin riboto modelių asortimento, prekės ženklo matomumas Europos automobilių rinkoje laikinai sumažėjo, ir, tikėtina, teks laukti dar metus, kol pasirodys ilgai lauktas Type 00 gamybinis modelis.

Jaguar-Land Rover rezultatai ir rinkos pozicija

Nepaisant iššūkių, su kuriais susiduria Jaguar, Jaguar-Land Rover (JLR) koncernas išlieka stiprus. Įmonės paskelbti metiniai rezultatai rodo rekordišką 3,33 mlrd. dolerių pelną už finansinius metus, pasibaigusius kovą. Tai daugiausia lėmė puikūs Land Rover Defender, Range Rover bei Range Rover Sport modelių pardavimai. Per šį laikotarpį JLR visame pasaulyje iš viso pardavė įspūdingą 272 268 tokių automobilių kiekį, tuo tarpu Jaguar pasauliniai pardavimai sudarė tik 26 862 automobilius.

Pardavimų skaičiai ir regioninės tendencijos

Pirmąjį 2025 metų ketvirtį Jaguar pardavimai pasaulyje sumažėjo 47,7%, parduota vos 7 070 automobilių. Visgi, JLR bendrai pasiekė 1,1% augimą – iš dalies tai lėmė stipri Šiaurės Amerikos rinka, kurioje pardavimai šoktelėjo net 14,4%. Iš visų 111 413 šiemet JLR parduotų automobilių, net 34 764 atiteko klientams Šiaurės Amerikoje.

Ateities vizija: Jaguar strategija

Jaguar dabartinis nuosmukis yra strategiškai apgalvotas žingsnis, ruošiantis pereiti prie elektrinių ir itin prabangių automobilių segmento. Automobilių gerbėjai ir rinkos ekspertai nekantriai laukia naujų, inovatyvių technologijų modelių, žadančių suderinti ilgametę britišką palikimą su šiuolaikiniu našumu, dizaino naujovėmis ir tvarumo sprendimais. Artėjantis naujas Jaguar istorijos etapas žada stipriai pakeisti prekės ženklo pozicijas rinkoje, orientuojantis į išskirtinę prabangą, pažangią automobilių technologiją ir išskirtinį britišką stilių.

Ateities kelias

Apibendrinant – nors naujų Jaguar automobilių registracijos pasiekė istorines žemumas, prekės ženklo strateginis pauzavimas ruošia pagrindą įspūdingiems pokyčiams. Kai Jaguar pristatys naują savo automobilių bangą, automobilių mėgėjai ir pirkėjai laukia vienos įspūdingiausių pastarojo dešimtmečio automobilių rinkos transformacijų.

Komentarai

Palikite komentarą