Mate Rimac garaže: Bugatti vadovo kasdienis automobilis, kuris stebina
Dažniausiai įsivaizduojama, kad Bugatti generalinis direktorius vairuoja prabangų, savo įmonės sukurtą hiperautomobilį, kainuojantį milijonus. Tačiau Mate Rimac, novatoriškas Bugatti-Rimac vadovas, laužo šiuos lūkesčius, pasirinkdamas automobilį, kuris gali nustebinti net ir tikrus automobilių entuziastus.
Daugiau nei vizionierius: Mate Rimac aistra automobiliams
Kroatas Mate Rimac, Bugatti-Rimac generalinis direktorius, yra ne tik viena svarbiausių figūrų superautomobilių ir elektrinių transporto priemonių pasaulyje – jis iš tikrųjų yra nuoširdus automobilių aistruolis. Jo kelias automobilių pramonėje prasidėjo nuo paprasto, nudėvėto BMW E30, kurį Mate pats pavertė elektriniu automobiliu. Šis projektas tapo atspirties tašku į elektrifikacijos ir aukštos klasės inžinerijos sritį. Nepaisant to, kad dabar vadovauja iškiliausiai hiperautomobilių markei pasaulyje, Rimac autentiškas ir drąsus charakteris vis dar atsispindi jo kasdienybėje.
Kolekcija su BMW paveldu, bet su netikėta detale
Bėgant metams Rimac garaže buvo daugybė išskirtinių BMW modelių – pradedant legendiniu M5 E39, gerbiamu M3 E30 Sport Evolution ir baigiant sportišku Z4 M Coupe. Aistra BMW sportiniams automobiliams išties akivaizdi. Tačiau pastaruoju metu Mate Rimac kasdien važinėja išsiskiriančiu modeliu – Volkswagen Golf R32 MkV. Tai ne eilinis hečbekas: automobilis turi šešių pavarų DSG transmisiją, pasižymi labai tiksliu valdymu bei galingu V6 varikliu.
Volkswagen Golf R32 MkV: techniniai ypatumai ir individualizavimas
Nors Rimac savo Golf R32 išlaiko beveik originalios būklės, planuoja pagerinti automobilio salono kokybę bei įdiegti pažangius išmanius sprendimus, kad hečbekas pasižymėtų dar įspūdingesniu charakteriu. Penktos kartos Golf R32 montuojamas 3,2 l VR6 variklis, visų varančiųjų ratų pavara ir itin greita DSG dėžė kuria išskirtinį vairavimo malonumą net ir dabartinių sportinių hečbekų konkurencinėje aplinkoje. Tai – įdomus, bet logiškas pasirinkimas vadovui, kuris vertina inovatyvias automobilių technologijas ir vairavimo dinamiką.
Pozicija dėl našumo: kuo Rimac išsiskiria automobilių pasaulyje
Mate Rimac išskirtinumą lemia unikalus požiūris į sportinių automobilių ateitį. Skirtingai nuo daugelio vadovų, nukreipiančių prekės ženklus elektromobilių SUV kryptimi dėl griežtėjančių emisijų reikalavimų, Rimac išlieka ištikimas išskirtiniams, didelio našumo automobiliams. Pranešimai rodo, kad Volkswagen Group buvo numatę Bugatti Chiron įpėdinį paversti elektriniu SUV, tačiau Rimac vadovaujama komanda šį kursą pakeitė iš esmės. Netrukus pasirodysiantis Bugatti Tourbillon turės natūralaus įsiurbimo 8,3 l V16 variklį, suporuotą su pažangia hibridine sistema, išsaugodamas Bugatti paveldo esmines vertybes ir tuo pačiu įterpdamas inovacijas.
Rinkos pozicionavimas ir palyginimas
Tokia strategija ne tik leidžia Bugatti išlaikyti išskirtinę poziciją tarp prabangių hiperautomobilių, bet ir išryškina Mate Rimac, kaip automobilių entuziastų įkvėpėjo, vaidmenį vis labiau SUV automobiliais prisotintame rinkoje. Šiame kontekste, kur individualumas ir našumas dažnai lieka dėmesio paraštėje, tokie lyderiai kaip Rimac, suteikia vilties tiems, kurie vertina automobilių meną ir emocijas.
Turėdamas tokius automobilių ikoninius modelius kaip Golf R32 MkV savo kolekcijoje ir nesustodamas ieškoti inovatyvių inžinerinių ir dizaino sprendimų, Rimac formuoja ateitį, kurioje gerbiama praeitis ir kartu drąsiai pasitinkamos naujausios automobilių pramonės technologijos.
Komentarai
Palikite komentarą