3 Minutės
Christianas Horneris atmeta gandus apie perėjimą į Ferrari
Red Bull Racing komandos vadovas Christianas Horneris, viena ryškiausių figūrų „Formulės 1“ pasaulyje, paneigė nuolat sklandančius gandus apie galimą persikėlimą į Scuderia Ferrari kitam sezonui. Kalbėdamas su automobilių sporto žiniasklaida, Horneris šmaikščiai pabrėžė, kad jo italų kalba dar blogesnė nei Flavio Briatore anglų kalba, taip juokais užbaigdamas kalbas apie galimą perėjimą į Ferrari. Jis pabrėžė, jog nors vertina tokius gandus kaip profesionalaus įvertinimo ženklą, jo lojalumas išlieka Red Bull Racing komandai.
Hornerio pasiekimai su Red Bull
Nuo 2005 metų užėmęs komandos vadovo poziciją, Christianas Horneris pavertė Red Bull Racing viena stipriausių „Formulės 1“ komandų. Vadovaujant Horneriui, komanda iškovojo aštuonis pilotų ir šešis konstruktorių čempionų titulus, užsitikrindama dominuojančią poziciją „F1“ trasose. Jo galiojanti sutartis baigsis ateinančių metų pabaigoje, o tai paskatino intensyvėti spėlionėms dėl ateities ir galimų pasiūlymų iš kitų stipriausių F1 komandų, tarp jų – ir Ferrari.
Ferrari susidomėjimas ir Hornerio atsakas
Autosporto užkulisiuose sklido kalbos, kad Ferrari vadovas John Elkann ypač vertina Hornerio lyderystę, pripažindamas jį vienu sėkmingiausių komandos vadovų „Formulės 1“ istorijoje. Atsakydamas į klausimus apie galimus kontaktus ar derybas su Ferrari, Horneris atvirai pareiškė: „Man malonu būti siejamam su tokiomis legendinėmis komandomis, tačiau mano įsipareigojimas Red Bull yra visiškas. Visada buvau lojalus šiai komandai ir siekiu tęsti mūsų sėkmę tiek dabar, tiek ateityje.“ Šie žodžiai pabrėžė tvirtą jo ketinimą ir toliau stiprinti Red Bull Racing palikimą nepaisant nuolat kintančio „Formulės 1“ peizažo.
Red Bull vidinė dinamika, talentai ir komandos stiprybė
Paskutiniais sezonais Red Bull Racing komandoje netrūko vidinių diskusijų – nuo įtampos tarp Jos Verstappen (pasaulio čempiono Max Verstappen tėvo) bei vyriausiojo patarėjo Helmuto Marko iki klausimų dėl antrojo piloto pasirinkimo. Max Verstappen viešai palaikė Marko ir net grėsino pasitraukti, jei šis išeitų, taip atskleisdamas sudėtingą komandos dinamiką. Taip pat kilo diskusija dėl Sergio Perezo įpėdinio: Horneris palaikė talentingą Franco Colapinto, kuris buvo siejamas su Williams (Logano Sargeanto vieta), o Marko rėmė perspektyvųjį Liamą Lawsoną.
Red Bull tikslas – išlaikyti dominavimą
Nepaisant įvairių spėlionių, Horneris ne kartą tvirtino besąlygišką ištikimybę Red Bull. Vadovaujant jam ir išskirtinai sėkmingai lenktyniaujant Maxui Verstappenui, Red Bull išlieka „Formulės 1“ etalonas – tiek inžinerijos, tiek greičio, aerodinamikos bei lenktynių strategijų srityse. Išskirtinis bolidų dizainas, pažangūs varikliai ir aukšto lygio boksų komanda leidžia Milton Keynes bazuojamai komandai pirmauti tarp pagrindinių varžovų, tokių kaip Ferrari ir Mercedes.
Rinkos pozicija ir žvelgiant į ateitį
Red Bull Racing išskiria ne tik kaip lenktynių komanda, bet ir kaip inovacijų lyderė automobilių sporto technologijų, bolidų dizaino bei komandos vadybos srityse. Sutarčių aptarimai ir gandai kasmet kaitina aistras, tačiau Hornerio aiški pozicija užtikrina ekipos aistruolius ir rėmėjus, kad Red Bull lyderystė ir siekis tapti čempionais lieka nepakitę. Artėjant 2024 metų sezonui, visi žvilgsniai nukreipti į tai, kaip Red Bull ir pagrindinės F1 komandos – Ferrari, Mercedes – reaguos, inovuos ir kovos dėl viršenybės prestižiniausioje pasaulio lenktynių serijoje.

Komentarai