Bugatti Tourbillon: Naujoji Hiperautomobilių Evoliucija | Pedal - Automobilių naujienos, apžvalgos ir technologijos Lietuvoje
Bugatti Tourbillon: Naujoji Hiperautomobilių Evoliucija

Bugatti Tourbillon: Naujoji Hiperautomobilių Evoliucija

2025-06-02
0 Komentarai Aistė Petrauskaitė

2 Minutės

Kitas našumo lygis: Bugatti Tourbillon pristatymas

Bugatti visada garsėjo technologine pažanga automobilių pasaulyje, o visiškai naujas Bugatti Tourbillon tampa ryškiu šio tradicijos tęstinumu. Nors garsi Chiron modelio istorija rėmėsi Veyron pagrindu, naujasis Tourbillon žymi esminį posūkį—vietoje ikoniško keturių turbinų W16 variklio pasirinktas specialiai sukurtas, atmosferinis V16 variklis, kuris automobilių entuziastų bendruomenėje kelia daug diskusijų.

Variklio naujovės: Atmosferinis V16 ir elektrinis hibridas

Tourbillon širdyje — kartu su „Cosworth“ sukurtas 8,3 litro V16 variklis, sveriantis vos 252 kg, tai apie 42% mažiau nei Chiron motoras. Bugatti inžinieriai sumažino svorį, visiškai atsisakę turbinų, o vietoj to pasirinko pažangią atmosferinę technologiją. „Bugatti Rimac“ vadovas Mate Rimac teigia, kad hibridiniuose superautomobiliuose turbinų nereikia—elektrinis variklis puikiai kompensuoja priverstinę įsiurbimo stoką, suteikia momentinį sukimo momentą ir modernios elektrifikacijos privalumus.

Tourbillon hibridinė sistema integruoja 24,8 kWh talpos bateriją, leidžiančią nuvažiuoti iki 70 km vien elektriniu režimu. Tai sudaro puikias sąlygas tiek miesto, tiek atvirų kelių vairavimui.

Našumas: Galingos jėgos ir elektrifikacijos derinys

Nors atsisakius keturių turbinų prarasta apie 600 AG vidaus degimo variklio galios, Bugatti šią spragą užpildė trimis aukštos galios elektriniais varikliais, generuojančiais papildomus 800 AG. Kartu su atmosferinio V16 1 000 AG bendras hibridinės sistemos galingumas stipriai lenkia tiek Chiron, tiek Veyron modelius, tuo pačiu mažinant bendrą svorį. Dėl naujos 3D spausdintos pakabos, kuri 45% lengvesnė už ankstesnę, viso automobilio svoris (su skysčiais ir pilnu baku) nesiekia 1 995 kg—įspūdingi duomenys hibridiniam hiperautomobiliui.

Dizaino filosofija ir rinkos etalonas

Tourbillon filosofija aiškiai skiriasi nuo šiuolaikinių egzotinių automobilių tendencijų. Kai dauguma modernių hibridinių superautomobilių—tokie kaip Ferrari F80 ar Porsche 918 Spyder—naudoja turbinas arba mažesnius variklius, Bugatti stoja prieš srovę. Konkurentai kaip Lamborghini Revuelto renkasi atmosferinius V12, o Ferrari LaFerrari naudoja elektrifikuotą V12 su hibridine technologija. Tačiau Tourbillon masyvus V16 ir hibridinės pavaros integracija užtikrina naują rinkos standartą nekompromisinio našumo segmente.

Ateities versijos ir gamybos planai

Bugatti ambicijos neapsiriboja šiuo modeliu. Vadovas Mate Rimac užsimena apie galimą grynojo V16 vidaus degimo variklio versiją, papildomus hibridinius modelius su mažiau elektrikinių variklių dar didesniam svorio mažinimui ir „roadster“ variantą. Pirmajam etapui planuojama pagaminti 250 kupė. Prieš prasidedant klientų pristatymams kitąmet, Bugatti surinks 35 prototipus kruopštiems bandymams – kad Tourbillon visiškai atitiktų prekės ženklo reputaciją.

Paskutinės Bolide ir Mistral modelių gamybos pabaiga – tai įspūdingų W16 variklių eros finalas. Tuo tarpu Tourbillon pradeda naują Bugatti etapą, derindamas tradicinę galią bei modernią hibridinę inovaciją – tai nepakartojama vairavimo patirtis superautomobilių pasaulyje.

Šaltinis: smarti

Sveiki! Esu Aistė ir automobiliai – mano kasdienė aistra. Seku naujausias automobilių naujienas, modelių premjeras ir džiaugiuosi galėdama dalytis jomis su jumis. Tikiu, kad gera informacija padeda pa

Komentarai

Palikite komentarą