Naujos Volkswagen ID.2 prototipo nuotraukos, kuriomis pasidalijo VW dizaino centras. Šis elektrinis supermini
automobilis planuojamas išleisti 2026 m. ir laikomas reikšmingu Volkswagen modeliu, simbolizuojančiu jos elektrinę ateitį ir pradedančiu naują dizaino erą visiems būsimiems VW modeliams.
Štai prototipo atskleista informacija
Dizaino evoliucija: Palyginti su ID.2All koncepciniu automobiliu, prototipas rodo keletą pastebimų pakeitimų:
Kėbulas atrodo aukštesnis ir mažiau skulptūriškas, ypač priekinėje dalyje.
Gaubto uždarymo linija yra aukščiau viršutinio paviršiaus, skirtingai nuo koncepcijos, kurioje ji susitiko su grotelėmis žemiau.
Maži priekiniai žibintai yra sujungti šviesos juosta, o šis dizaino elementas skiriasi nuo koncepcijos. Tačiau sidabrinės detalės priekyje vis dar gali būti paslėptos po kamufliažu.
Prototipas išlaiko koncepcijos tradiciškesnį dviejų dėžių siluetą, pasižymintį statesniu priekiniu stiklu ir ilgesniu gaubtu.

Matomas švarus, status galas su plonomis šviesos juostomis ir lygiais paviršiais, primenančiais koncepciją.
Detalės, tokios kaip lygios durų rankenos, berėmiai Polestar stiliaus galinio vaizdo veidrodėliai ir masyvūs 20 colių ratai, rodo reikšmingą nukrypimą nuo dabartinės kartos Volkswagen dizaino.
Nauja MEB Entry architektūra: ID.2 yra sukurtas ant naujos „MEB Entry“ architektūros – lankstesnės ir optimizuotos platformos, naudojamos ankstesniuose VW EV. Pagrindinis šios architektūros pokytis yra perėjimas prie daugiausia priekyje montuojamų vieno variklio jėgos agregatų, priešingai galinėje dalyje montuojamiems agregatams daugumoje dabartinių MEB pagrindu sukurtų transporto priemonių. Tikimasi, kad tai supaprastins gamybą ir užtikrins važiavimo dinamiką, labiau panašią į tradicinius VW vidaus degimo variklių modelius. Įkrovimo lizdas taip pat perkeltas į priekinį sparną, o tai skiriasi nuo galinio ketvirčio vietos esamose MEB transporto priemonėse.
Dėmesys efektyvumui: Nors MEB Entry platforma yra supaprastinta architektūra, Volkswagen teikia pirmenybę efektyvumui, o ne rekordinėms akumuliatoriaus dydžiams ar įkrovimo greičiui. Tikslas yra pasiekti tokį patį arba didesnį nuvažiuojamą atstumą nei dabartinis ID.3, pagerinant energijos vartojimo efektyvumą, net jei akumuliatoriaus talpos žymiai nepadidės.
Patobulintos technologijos salone ir vartotojo sąsaja: ID.2 pažymės fizinių valdiklių grįžimą kartu su skaitmeninėmis sąsajomis salone. Šis naujas dizaino įgaliojimas siekia suderinti lytėjimo elementus ir skaitmeninius ekranus, žadėdamas švaresnį ir išmanesnį bendrą dizainą, atitinkantį „premium-not-posh“ filosofiją, kuri prisidėjo prie tokių modelių kaip Golf ir Polo sėkmės.
Platesnis platformos naudojimas: MEB Entry platforma nebus išskirtinė tik Volkswagen. Būsimi supermini ir krosoverių modeliai iš Cupra, Skoda ir net SEAT taip pat naudos šią architektūrą. Be to, ID.2 dydžio krosoveris turėtų papildyti VW gamą, o po to pasirodys Golfo dydžio ID.3 pakaitalas, kuris bus parduodamas kartu su vidaus degimo varikliu varomu Golfu vėliau šiame dešimtmetyje.
Apibendrinant, Volkswagen ID.2 prototipas siūlo pirmąjį žvilgsnį į reikšmingą naują elektrinį supermini automobilį, kuris pristatys naują prekės ženklo dizaino kalbą, naudos naują priekinio variklio pagrindu sukurtą EV platformą, pabrėžiančią efektyvumą, ir grąžins fizinius valdiklius salone. Jo pasirodymas 2026 m. yra labai laukiamas, nes jis taip pat bus naudojamas būsimuose kitų Volkswagen Group markių modeliuose.
Komentarai
Palikite komentarą