XTI TriFan 600: Naujausias žingsnis pažangioje oro judumo srityje | Pedal - Automobilių naujienos, apžvalgos ir technologijos Lietuvoje
XTI TriFan 600: Naujausias žingsnis pažangioje oro judumo srityje

XTI TriFan 600: Naujausias žingsnis pažangioje oro judumo srityje

2025-06-03
0 Komentarai Aistė Petrauskaitė

3 Minutės

Oro judumo revoliucija su XTI TriFan 600

XTI TriFan 600 žengia naujus aviacijos ir pažangių transporto priemonių etapus, derindamas komercinio reaktyvinio lėktuvo greitį ir prabangą su sraigtasparnio pakilimo bei nusileidimo lankstumu. Šią pažangią VTOL (vertikalaus pakilimo ir nusileidimo) orlaivį sukūrė XTI Aerospace, panaudojant hibridines-elektrines pavaras ir pasiūlant švaresnį, tylesnį sprendimą verslo, medicinos ar net gynybos transporto poreikiams.

Inovatyvi hibridinė-elektrinė pavara

Pagrindinis TriFan 600 techninis pasiekimas – moderni hibridinė-elektrinė pavara, sukurta bendradarbiaujant XTI Aerospace ir VerdeGo Aero. Naudojamos pažangios galios sistemos – VH-4T (400 kW hibridinis turbinas) ir energiją taupantis VH-5 turboventiliatorius – leidžia orlaiviui reikšmingai sumažinti išmetamųjų teršalų kiekį neprarandant našumo. Pastarieji dveji metai šių pavarų tobulinimui buvo itin produktyvūs, todėl dabar XTI ir VerdeGo partnerystė stiprėja, siekiant pereiti į naują kūrimo etapą.

Techniniai duomenys ir išskirtinės savybės

TriFan 600 išsiskiria tvirtomis techninėmis charakteristikomis:

  • Kruizo greitis: 555 km/val., užtikrinantis greitą regioninę kelionę
  • Veikimo nuotolis (įprastas pakilimas/nusileidimas): iki 1 400 km
  • Veikimo nuotolis (VTOL režimu): 1 111 km – leidžia leistis tiek miesto centre, tiek atokiose vietose
  • Sėdimos vietos: viena piloto ir šešių keleivių talpa, užtikrinanti komfortą ir prabangą
  • Žemas triukšmo lygis: dėl kanalinių ventiliatorių ir optimizuotos aerodinamikos

Pažangus orlaivio ventiliatorių išdėstymas, įskaitant galinį keliamąjį ventiliatorių vertikaliam pakilimui ir kanalinius ventiliatorius tylesniam veikimui, leidžia efektyviai judėti miestuose ir tarp miestu, mažinant triukšmą aplinkinių atžvilgiu.

Pažangus dizainas ir komfortas

TriFan 600 ne tik atrodo moderniai ir stilingai, bet ir pasižymi praktiškomis savybėmis. Dideli, kameromis papildyti langai padidina apšvietimą ir padeda pilotui geriau matyti aplinką, užtikrindami daugiau saugumo ir malonesnę skrydžio patirtį verslo keleiviams ar medicinos komandai.

Patikimas veikimas realiomis sąlygomis

TriFan 600 puikiai veikia įvairiomis operacinėmis aplinkybėmis. Iš pradžių orlaivis buvo kuriamas su dviem turbininiais varikliais, naudojančiais tvarius aviacinius degalus (SAF), kas leido sumažinti CO₂ emisiją iki 80%. Naujausias modelis siekia visiškos elektrifikacijos, įtvirtinant XTI siekį nulinės taršos ir aplinkai draugiškos ateities.

Rinkos pozicionavimas ir universalios taikymo sritys

XTI TriFan 600 yra pažangus VTOL sprendimas reikliausiems komerciniams, medicinos bei gynybos sektorių poreikiams. Gebėjimas sujungti lėktuvo greitį su sraigtasparnio vertikaliu valdymu išskiria jį iš kitų eVTOL ir miesto oro judumo naujovių. Naujausio susitarimo su VerdeGo Aero pagrindu tęsiami tyrimai ir bandymai, siekiant optimizuoti variklių ir korpuso derinius skirtingiems uždaviniams – nuo logistikos iki bepiločių misijų.

Palyginimas ir ateities perspektyvos

Nors tradiciniai sraigtasparniai ir fiksuotų sparnų lėktuvai turi savo privalumus, TriFan 600 siūlo unikalų našumo, ekologijos ir universalumo derinį. Su hibridine-elektrine sistema šis orlaivis pasirengęs tapti naujos kartos skraidančių transporto priemonių lydere, konkuruojančia su pažangiausiais rinkos sprendimais tiek aviacijoje, tiek automobilyje.

XTI Aerospace kartu su savo padaliniu XTI Aircraft taip pat vysto ateities platformas, tokias kaip XVTOL, užtikrinantį lyderystę vertikalaus skrydžio inovacijose ir nustatantį naujus oro bei sausumos judumo standartus.

Šaltinis: autoevolution

Sveiki! Esu Aistė ir automobiliai – mano kasdienė aistra. Seku naujausias automobilių naujienas, modelių premjeras ir džiaugiuosi galėdama dalytis jomis su jumis. Tikiu, kad gera informacija padeda pa

Komentarai

Palikite komentarą