3 Minutės
Hiperautomobilių revoliucija: Bugatti Tourbillon drąsiai žengia su atmosferiniu V16 varikliu
Automobilių pasaulis ūžia – Bugatti pristato Tourbillon, hiperautomobilį, iš esmės keičiantį nusistovėjusias normas dėl savo pažangios jėgos pavaros. Nutolęs nuo legendinių Chiron ir Veyron modelių turbo era, naujasis Bugatti orientuojasi į atmosferinį V16 variklį, kurdamas naujus našumo standartus elitinių automobilių segmente. Išskirtiniame interviu su Top Gear, „Bugatti-Rimac“ generalinis direktorius Mate Rimac paaiškino šio radikalaus sprendimo priežastis ir papasakojo apie hibridinių superautomobilių trajektorijas ateityje.
Variklio inovacijos: kodėl turbo nėra būtini šiuolaikiniams hibridiniams superautomobiliams
Skirtingai nuo ankstesnių modelių, Bugatti Tourbillon originalų keturiais turbo pripučiamą W16 variklį keičia visai nauju, kartu su „Cosworth“ sukurtu 8,3 l atmosferiniu V16. Jis sveria tik 252 kg – net 42 % lengvesnis už W16. Tokiam palengvėjimui įtakos turėjo turbo sistemų atsisakymas. Anot Mate Rimac, „Aš esu vairavęs visus šiuos automobilius ir nematau prasmės derinti hibridinės pavaros su turbo varikliu. Elektrinis variklis visiškai kompensuoja galios sumažėjimą, tuo pačiu suteikdamas visas elektrifikacijos privalumus.“
Hibridinė pavara ir elektrifikacijos privalumai
Atmosferinį V16 papildo 24,8 kWh baterija, leidžianti vien elektros režimu įveikti iki 70 kilometrų, nenaudojant vidaus degimo variklio. Pašalinus turbo, benzininis variklis prarado apie 600 AG, tačiau papildomi trys elektros varikliai užtikrina dar 800 AG, ne tik kompensuodami netektį, bet ir suteikdami neregėtą galią. Pats V16 išvysto net 1000 AG, todėl Tourbillon tapo galingesnis ir lengvesnis nei ankstesni Bugatti modeliai.

Našumas, lengva konstrukcija ir pažangus dizainas
Bugatti prioritetą teikia modernioms inžinerinėms inovacijoms ne vien variklyje. Šiame hiperautomobilyje sumontuota pažangi 3D spausdinta važiuoklės pakaba, kuri sumažino svorį papildomais 45 %. Galutinis rezultatas – viso automobilio svoris su pilnais skysčių ir kuro bakais nesiekia 1995 kg, kas yra išskirtinis rodiklis tarp hiperautomobilių. Tokia lengvoji konstrukcija, derinama su atmosferiniu V16 bei pažangia elektrine pavara, suteikia itin tikslią valdymo kokybę ir išskirtinį dinamiškumą.
Rinkos pozicija ir konkurencinė analizė
Rinkoje, kurioje dauguma hibridinių superautomobilių vis dar naudoja turbo variklius, Bugatti Tourbillon stovi šalia vos kelių išimčių – pavyzdžiui, Lamborghini Revuelto su V12 atmosferiniu varikliu – ir atstovauja grynajam variklio skambesiui bei tiesioginiam akseleracijos atsakui. Nors daugelis gamintojų renkasi turbo-hibridines schemas, Bugatti kelia našumo ir emocinės vairavimo patirties kartelę, akcentuodama galios pateikimą, lengvumą ir elektrifikacijos sinergiją.
Ateities modeliai ir gamybos planai
Mate Rimac užsiminė, kad ateityje galimas ir visiškai benzininis V16 Tourbillon variantas. Taip pat svarstoma hibridinė versija su vienu elektros varikliu, atsisakant priekinių motorų, kas dar labiau sumažintų svorį. Praktiškai patvirtinta laukiamiausio rodsterio versijos gamyba, o bendri planai apima 250 kupė vienetų. Pirmieji standartinio Tourbillon klientų automobiliai bus pristatyti kitais metais, po 35 prototipų sukonstruavimo ir testavimo. Tuo tarpu Bugatti baigia paskutinius W16 varikliu paremtų Bolide ir Mistral pristatymus, užbaigdama legendinę erą.
Tourbillon tampa įrodymu Bugatti siekio inžinerijos tobulumo ir inovacijų hiperautomobilių srityje – čia į darnią visumą sujungiamos atmosferinio variklio emocijos ir hibridinių technologijų ateitis, sukuriant naują vairavimo entuziastų kartos patirtį.
Šaltinis: smarti

Komentarai