3 Minutės
Genesis GV60 Magma: Pasirodo sportinis elektrinis visureigis
Genesis, prabangių automobilių prekės ženklas, priklausantis Hyundai Motor Group, įžengia į galingų elektrinių transporto priemonių (EV) sektorių su naujuoju GV60 Magma modeliu. Po to, kai naujoves pristatė Hyundai su Ioniq 5 N ir Kia su EV6 GT, Genesis ruošiasi parodyti savo atsaką – išskirtinį, sportišką ir prabangų elektromobilį, kuriame derinama naujausia elektrinė technologija ir išskirtinis dinamiškumas.
Naujos šnipų nuotraukos atskleidžia ryškų priekinės dalies atnaujinimą
Europos keliuose pastebėtas bandomasis GV60 Magma prototipas leidžia pirmą kartą iš arti įvertinti Genesis sportinės linijos modelį. Nuo jo nuimta kamufliažinė priekinė dalis atskleidžia agresyvią, dviejų lygių grotelių dizainą ir tris išraiškingas vėdinimo angas virš jų, išlaikant ištikimybę 2024 m. Magma koncepcijai. Tai pabrėžia Genesis siekį diktuoti elektromobilių estetikos ir inžinerijos madas.
Skirtingai nei vidaus degimo automobiliams, elektriniams automobiliams (EV) dažnai nereikia tokio intensyvaus aušinimo oro srauto. Tačiau šio prototipo atvira priekio konstrukcija – užfiksuota vilkimo bandymų metu – rodo, kad viduje slepiasi itin galingi komponentai, reikalaujantys išplėstų aušinimo sprendimų.

Aerodinamika ir sportiniai bruožai
GV60 Magma prototipas išlaiko įdomias Magma koncepcijos detales – ant buferio kraštų pritaikytas mažas aerodinamines menteles, pagerinančias oro srauto valdymą. Dėmesingi stebėtojai pastebės, kad valstybinis numeris laikinai pritvirtintas virš ventiliacijos angų, tačiau serijinėje versijoje jį planuojama perkelti žemiau, kad būtų pasiekta optimaliausia aerodinamika.
Už priekinių ratų matyti vertikalios pelekų formos atbrailos, primenančios Porsche 911 GT3 RS modelį. Nors dar nežinoma – jos bus dažomos kėbulo spalva ar juoda, šis akcentas pabrėžia sportinės išvaizdos įspūdį. Nors koncepcinis modelis pasižymėjo abipus ventiliuojamais ratų arkų apdailos elementais, šiame prototipe matoma šiek tiek pakoreguota išraiška, rodanti nuolatinį modelio tobulinimą prieš oficialią premjerą.

Naudojama pažangi E-GMP elektrinė platforma
Naujasis Genesis sportinis elektromobilis sukurtas ant pažangios modulines E-GMP platformos, žinomos iš Hyundai Ioniq 5 ir Kia EV6 modelių. Solidus 84 kWh akumuliatorius užtikrina ilgalaikį didelės galios veikimą. Tačiau Magma modelis pretenduoja pranokti savo giminingus automobilius – ankstyvieji duomenys rodo, kad maksimali galia gali viršyti 700 AG (710 PS), o tai reikšmingai daugiau nei Ioniq 5 N su 641 AG „overboost“ režimu. Be to, čia tikimasi integruoti simuliuojamų pavarų perjungimo technologiją, kuri padidina elektrinio važiavimo įsitraukimą ir malonumą vairuotojui.
Klasės lyderio dinamika ir pagreitis
Pagal preliminarius vertinimus, GV60 Magma nuo 0 iki 100 km/val. galėtų įsibėgėti greičiau nei Ioniq 5 N per įspūdingas 3,3 sekundes, kas dar labiau pagerina aukštos klasės elektrinių SUV standartus. Tokie rodikliai ne tik patrauklūs vairavimo entuziastams, bet ir padeda Genesis įsitvirtinti tarp stipriausių galingų elektromobilių konkurentų pasaulyje.

Rinkos svarba ir globalus vaidmuo
Labai tikėtina, kad Genesis GV60 Magma premjera įvyks 2025 metų Goodwood Greičio festivalyje, tęsiant praėjusių metų koncepcijos pristatymo tradiciją. Planuojama, kad serijinė elektromobilio gamyba prasidės jau šių metų trečiąjį ketvirtį, taip pažymint svarbų žingsnį Genesis globalioje elektromobilių strategijoje. Magma modelio pasirodymas sustiprina Genesis įsipareigojimą skaitmeninėms inovacijoms ir elektrifikuotai judrumo ateičiai, orientuotai į technologijas vertinančius prabangių elektromobilių vairuotojus.
Ateidama į rinką su naujuoju GV60 Magma, Genesis prisijungia prie stipriausių aukštos klasės elektromobilių gamintojų ir žada atkreipti dėmesį tų, kurie ieško naujausių technologijų, sportiško dizaino ir tikro vairavimo malonumo elektriniame visureigyje.
Šaltinis: carscoops

Komentarai