2 Minutės
Xiaomi pozicija konkurencingoje Kinijos elektromobilių rinkoje
Sparčiai besikeičiančioje Kinijos elektrinių automobilių (EV) rinkoje įsiplieskė intensyvi kainų konkurencija. Didžiausi gamintojai, tokie kaip BYD, pradėjo agresyvią kainų politiką, siekdami užimti didesnę rinkos dalį. Tokia aplinka paskatino kompanijas, tarp jų Geely ir Chery, siūlyti dideles nuolaidas, kad išliktų konkurencingos.
Xiaomi strateginiai kainodaros sprendimai
Šiame įtemptame konkurencijos kontekste Xiaomi generalinis direktorius Lei Jun aiškiai pareiškė, jog bendrovė neketina įsitraukti į kainų karą. Xiaomi siekia vertės per inovacijas ir aukštą kokybę. Lei Jun pabrėžė, kad galutinė jų naujojo elektrinio SUV YU7 kaina bus paskelbta likus vienai ar dviem dienoms iki oficialaus pristatymo, taip parodydamas Xiaomi įsipareigojimą apgalvotai kainodarai.
Laukiama YU7 kainodara
Pramonės ekspertai prognozuoja, kad YU7 kaina gali siekti maždaug 235 900 juanių (apie 32 750 JAV dolerių). Vis dėlto Lei Jun užsiminė, kad šis modelis bus daugiau nei 20 000 juanių brangesnis nei SU7 sedanas, todėl tikėtina, kad galutinė kaina viršys pradines prognozes. Tokia pozicija leidžia YU7 tiesiogiai konkuruoti su Tesla Model Y, kuris šiuo metu Kinijoje kainuoja 235 900 juanių.
YU7 pristatymas
Xiaomi pradėjo eksponuoti YU7 net 56 savo parduotuvėse įvairiuose miestuose, suteikdama potencialiems pirkėjams galimybę artimai susipažinti su elektromobilio savybėmis ir dizainu. Šis žingsnis skirtas didinti vartotojų lūkesčius ir susidomėjimą YU7 modeliu prieš oficialų pardavimų startą.
Išvada
Atsisakydama įsitraukti į trumpalaikius kainų karus, Xiaomi pabrėžia tvarią plėtrą bei produkto kokybę konkurencingoje Kinijos elektromobilių rinkoje. Susitelkusi į inovacijas ir patikimumą, Xiaomi siekia pelnyti tų vartotojų pasitikėjimą, kurie ieško pažangių ir patikimų elektrinių automobilių.
Šaltinis: carnewschina

Komentarai