2 Minutės
Toyota Celica grįžta: sportinio automobilio legenda atgimsta
Po metų trukusių spekuliacijų, Toyota vėl žadina susidomėjimą automobilių pasaulyje, oficialiai patvirtindama legendinio sportinio kupė Celica sugrįžimą. Naujausi pranešimai patvirtina, kad Toyota jau pristatė būsimos kartos Celica prototipus atrinktose atstovybėse, taip sustiprindama ažiotažą tarp automobilių entuziastų ir industrijos specialistų.
Pagalbinis vystymas ir variklių pasirinkimai
Kaip teigia Toyota Šiaurės Amerikos produktų planavimo ir strategijos vyresnysis viceprezidentas Cooperis Eriksenas, Celica atgimimo projektas sparčiai juda į priekį ir jau pasiekęs pažengusią kūrimo stadiją. Nors oficialios specifikacijos dar neskelbiamos, Eriksenas užsiminė, kad jei projektas bus galutinai patvirtintas, naujoji Celica bus pristatyta šiuolaikiškai interpretuojant garsų modelį. Svarbu paminėti, kad priešingai nei internete pasirodę neoficialūs skaitmeniniai eskizai, Toyota vadovai pažymi, jog naujosios Celica dizainas bus savitas ir stipriai įkvėptas japoniškos inžinerijos tradicijų.
Klasikinis jėgos agregatas – autentiškai sportinei patirčiai
Siekdama įtikti tikriems sportinių automobilių gerbėjams, naujoji Celica greičiausiai bus siūloma su tradiciniu benzininiu varikliu, o ne visiškai elektrine jėgaine. Atsižvelgdama į Toyota prezidento Akio Toyoda išsakytą poziciją, inžinierių komanda siekia išlaikyti „tikrą“ vairavimo pojūtį, kuris ir apibūdina GR (Gazoo Racing) modelius. Inžinieriai įsitikinę, kad sportiškiausia patirtis pasiekiama su vidaus degimo varikliu, taip dar kartą patvirtindami Toyota įsipareigojimą kurti autentiškus sportinius automobilius.

Dizaino ir dinamikos lūkesčiai
Nors detalios informacijos apie kėbulo dizainą ir variklio charakteristikas kol kas neskelbiama, Toyota gerbėjai gali tikėtis, kad naujoji Celica išsiskirs iš kitų markės modelių. Pagrindiniai darbai atliekami Japonijoje, o išsami informacija JAV atstovams kol kas ribota. Tikėtina, jog bus dėmesys lengvam kėbului, subalansuotam valdymui ir malonumą vairuoti užtikrinančioms savybėms, taip pratęsiant ilgaamžę Toyota sportinių automobilių tradiciją.
Rinkos pozicija ir potenciali konkurencija
Kainos bei oficialių premjeros datų Toyota kol kas nepateikia. Po Supra gamybos nutraukimo ir populiarėjančio Toyota GR86, kyla klausimų dėl naujosios Celica vietos sportinių kupė segmente. Paskutinė Celica pristatyta 2005-aisiais kainavo nuo 19 830 JAV dolerių – šiandieninė ekvivalentinė suma būtų apie 33 000 JAV dolerių, panaši į dabartinę GR86 pradinę kainą. Tai leidžia numanyti, kad automobiliai taikysis į šiek tiek skirtingas auditorijas, tačiau galimas tam tikras kainų ir paskirties persidengimas sportinių automobilių nišoje.
Ateities perspektyvos
Nors daug detalių dar lieka neatskleista, aišku viena – Toyota atsidavimas Celica atgimimui džiugina visus, kurie laukia naujos prieinamo, įtraukiančio sportinio automobilio eros. Stebėkite naujienas apie būsimos Toyota Celica specifikacijas, dinamikos ypatybes, kainodarą ir pristatymo datas artimiausiu metu.
Šaltinis: carscoops

Komentarai