Ferrari 512 TR: Italijos superautomobilio ikona virstanti netikėta egzotika | Pedal - Automobilių naujienos, apžvalgos ir technologijos Lietuvoje
Ferrari 512 TR: Italijos superautomobilio ikona virstanti netikėta egzotika

Ferrari 512 TR: Italijos superautomobilio ikona virstanti netikėta egzotika

2025-06-06
0 Komentarai Aistė Petrauskaitė

3 Minutės

Ferrari 512 TR – tai tiesioginis legendinio Ferrari Testarossa evoliucijos rezultatas. Šis automobilis yra Pininfarina dizaino meistriškumo ir superautomobilio galios įsikūnijimas. Tokie legendiniai Ferrari modeliai dažniausiai oriai sendami pelno pagarbą automobilių entuziastų bendruomenėje visame pasaulyje. Vis dėlto, retkarčiais pasirodo klasikinis superautomobilis, kuris nustebina ne kilmės, o netikėtomis modifikacijomis, pakeičiančiomis jo autentišką charakterį ir dizainą.

Neseniai Reddit platformoje dėmesį patraukė ypač neįprastas Ferrari 512 TR. Iš pirmo žvilgsnio kai kurie jį supainiojo su išraiškingai perdarytu Pontiac Fiero arba Toyota MR2 replikos pagrindu, tačiau, nepaisant drastiškų pokyčių, tai – autentiškas Ferrari automobilis.

Dizaino pokyčiai: kontraversiškos modifikacijos Internete pasirodžiusios nuotraukos atskleidžia, kaip radikaliai gali būti pakeista 512 TR išvaizda prieštaringomis rinkos detalėmis. Vietoje klasikinių sidabrinių ratų, šiame modelyje naudojami gamykliniai, tačiau juodos blizgios spalvos ratai. Kitų markių automobiliuose juodi ratai dažnai sukuria sportiškesnį įvaizdį, tačiau šiuo atveju jie iškraipo originalų, elegantišką pasirinktų linijų charakterį.

Ryškių pokyčių nestinga – dabar viršutinė automobilio dalis (stogas, statramsčiai, galiniai borteliai ir variklio dangtis) nudažyta juodai, kontrastuojant su klasikinėmis Ferrari 512 TR linijomis ir išbalansuojant šio modelio proporcijas.

Bene ryškiausias pakeitimas – didelis, stacionarus galinis sparnas, akivaizdžiai ne gamyklinis ir primenantis aštuntojo–devintojo dešimtmečių Koenig kūrinius. Tiesa, Koenig legendiniai Ferrari projektai pasižymėjo drąsiomis aerodinaminėmis detalėmis, tačiau ne visiems šio laikotarpio motyvams lemta derėti prie kiekvienos Ferrari versijos.

Būdingų detalių praradimas: durys ir oro paėmimo angos Ferrari dizaino gerbėjai iškart pastebės, kad trūksta Testarossa žymiosios horizontalių grotelių tekstūros duryse. Įprastai 512 TR modelyje abi durys puošia penkios horizontalios grotelės, tačiau šiame automobilyje jos visiškai lygios, o oro paėmimo angos taip pat nudažytos juodai.

Tokios durys atima iš automobilio vieną išskirtiniausių bruožų ir leidžia bei pašaliniams, tiek patyrusiam Ferrari fanui, pagalvoti, kad jie žvelgia į repliką, o ne į tikrą Ferrari modelį.

Galia ir našumas: legendinis variklis išlieka Nepaisant itin kontraversiškos išvaizdos, šis modifikuotas Ferrari 512 TR neprarado savo mechaninės esmės. Pagal valstybinio numerio informaciją, tai tikras 1992 metų Ferrari 512 TR, vis dar registruotas Italijoje ir varomas originaliu 4.9 litrų darbinio tūrio dvylikos cilindrų opoziciniu motoru. Devintajame dešimtmetyje šis atmosferinis variklis išvystė daugiau nei 420 arklio galių ir užtikrino tikrą itališko superautomobilio greitį bei emocijas.

Po prieštaringais išorės pakeitimais vis dar slypi tikra Ferrari vairavimo patirtis – adrenalino ir emocijų kupina kaip ir dera klasikai iš Maranelo.

Rinkos vieta ir palyginimai Ferrari 512 TR superautomobilis yra labai vertinamas tarp kolekcininkų dėl retumo, išskirtinio dizaino ir nenutrūkstamos sąsajos su Testarossa modelių šeima. Tokios ženklios modifikacijos dažnai išskiria nuomones ir gali reikšmingai paveikti automobilio vertę rinkoje. Nors daliai savininkų asmeniškos detalės – prioritetas, Ferrari entuziastų ir kolekcininkų bendruomenėje išlieka pagarba autentiškumui, ypač kalbant apie tokius Maranello šedevrus.

Dėl drastiškų išorės pokyčių šis 512 TR dabar daug dažniau vizualiai lyginamas su Pontiac Fiero ar Toyota MR2 pagrindu kurtais replikų projektais nei su tikru itališku superautomobiliu. Tai tik parodo, kokią įtaką Ferrari vizualinis vientisumas gali turėti automobilio vertinimui ir atpažįstamumui.

Išvada: itališkos jėgos likimas už ginčytinų sprendimų Ferrari 512 TR – retumo, galios ir dizaino simbolis, tačiau šis unikalus pavyzdys įrodo, kad net ir automobilių ikonos gali tapti beveik neatpažįstamos dėl abejotinų individualizacijų. Nepaisant to, automobilio siela – tikra italų superautomobilio dvasia – išlieka ir laukia naujų įspūdžių tiems, kurie pasiruošę pažvelgti giliau nei prieštaringas eksterjeras.

Šaltinis: carscoops

Sveiki! Esu Aistė ir automobiliai – mano kasdienė aistra. Seku naujausias automobilių naujienas, modelių premjeras ir džiaugiuosi galėdama dalytis jomis su jumis. Tikiu, kad gera informacija padeda pa

Komentarai

Palikite komentarą