3 Minutės
Volkswagen SSP: Pažangi Elektromobilių Platforma
Volkswagen įžengė į naują automobilių technologijų etapą, pristatydama SSP (Scalable Systems Platform) – pažangią, universalią elektromobilių platformą, kuri taps pagrindu visų koncerno gaminamų elektrinių automobilių modeliams. Prieš ketverius metus paskelbta SSP platforma siekiama suvienodinti skirtingas Volkswagen elektromobilių architektūras ir pereiti prie vieningos, lengvai pritaikomos sistemos. Tai palengvins gamybos procesą ir pagreitins perėjimą prie elektromobilių. Nors pradinis platformos pristatymo grafikas buvo ambicingesnis, įgyvendinimas užtruko dėl VW programinės įrangos padalinio Cariad vėlavimų, tad platesnė SSP diegimo pradžia numatoma tik dešimtmečio pabaigoje.
Vidaus Degimo Varikliai Įgyja Naujų Funkcijų
Nors pagrindinis dėmesys skiriamas elektriniams jėgos agregatams, SSP platforma išliks pritaikyta ir vidaus degimo varikliams, bet modernizuotai. Volkswagen planuoja naudoti vidaus degimo variklius tik kaip generatorius, kurie įkraus automobilio bateriją – variklis neveiks tiesiogiai ratams. Tokį sprendimą esame matę BMW i3, Mazda MX-30 Rotary ar Nissan e-Power modeliuose – vidaus degimo variklis čia veikia vien kaip energijos šaltinis akumuliatoriui. Tai užtikrina didesnę ridą ir mažesnes emisijas, padedant Volkswagen dar labiau tobulinti iš tinklo įkraunamų hibridų ir elektrinių automobilių technologijas.
Plati Modelių Gama: Nuo Pikapų iki SUV
Volkswagen siekia kurti daugiau nei tik lengvuosius miesto elektromobilius. Naujas Scout prekinis ženklas ruošiasi pristatyti visureigį pikapą ir universalų SUV, abu naudos laisvai alsuojančius vidaus degimo variklius kaip akumuliatoriaus generatorius. Kinijoje koncepcinis ID. Era – trijų eilių šeimyninis SUV, sukurtas bendradarbiaujant su SAIC – iliustruoja SSP platformos ambicijas, pritaikant technologijas pagal regioninius poreikius, įskaitant benzininius generatorius tolesnei elektromobilių plėtrai.
Automobilių Charakteristikos, Dizainas ir Veikimas
Modulinė SSP architektūra leis ateities elektromobiliams pasižymėti įvairove – nuo kompaktiškų hečbekų iki didelių šeimyninių SUV. Nutekinti anonsiniai paveikslėliai rodo penkis skirtingus kėbulo siluetus, o industrijos šaltiniai teigia, kad vėliau VW siūlys net aštuonias skirtingas modelių modifikacijas, atliepiančias įvairius rinkos poreikius. SSP pagrindu sukurti elektromobiliai žada dar didesnę elektrinę ridą, pažangesnes baterijas ir sparčiai veikiančias įkrovimo technologijas, taip stiprindami Volkswagen pozicijas tvarios mobilumo ateities kontekste.
Rinkos Pozicionavimas ir Europos Strateginiai Pokyčiai
SSP platforma žada transformuoti pasaulinius elektromobilių pasiūlymus, tačiau ne visose rinkose jos galimybės bus išnaudotos pilnai. Volkswagen generalinis direktorius Thomas Schäfer pabrėžia, kad Europoje range extender sprendimų tikimasi mažiau – jų kūrimo kaštai dideli, o modernūs įkraunami hibridai jau siūlo puikų elektrinį nuotolį ir greitą įkrovimą, todėl ekonomiškai yra patrauklesni šiam regionui. Tačiau Volkswagen strategija išlieka orientuota į platų elektrifikavimo sprendimų pasirinkimą, atsižvelgiant į vietos poreikius ir teisinius reikalavimus.
Išskirtiniai Modeliai ir Ateities Augimas
Vienas labiausiai lauktų SSP platformos elektromobilių bus visiškai elektrinis devintosios kartos Volkswagen Golf. Planuojama, jog naujasis Golf bus pristatytas dešimtmečio pabaigoje ir gaminamas Wolfsburge (Vokietija), o dabartinis aštuntosios kartos Golf su vidaus degimo varikliu bus tęsiamas Meksikos Puebla gamykloje bent iki 2030-ųjų vidurio. Toks dvilypis požiūris padės Volkswagen užtikrinti sklandų perėjimą tarp tradicinių ir elektrinių modelių, pirkėjams suteikiant daugiau pasirinkimo galimybių.
Žvilgsnis į Priekį: SSP Indėlis į Elektromobilių Revoliuciją
Baigus galutinius specifikacijų derinimus ir pagrindinę inžineriją, VW Group generalinis direktorius Oliver Blume pabrėžia SSP svarbą šiuolaikinių automobilių technologijoms. Vis sparčiau judant link elektromobilių eros, ši platforma išsiskiria lankstumu, efektyvumu ir galimybe integruoti naujausias technologijas. Volkswagen pasiryžimas investuoti į kitą elektromobilių architektūros kartą liudija siekį išlikti lydere tiek elektrinių automobilių, tiek pažangių range extender sprendimų srityje.

Komentarai