„Denza“, aukščiausios kokybės į technologijas orientuotas prekės ženklas, priklausantis Kinijos automobilių
pramonės milžinui BYD, kitais metais atvyks į JK, kad konkuruotų su BMW, Mercedes ir galbūt net Porsche, o pirmasis ginklas jos arsenale bus universalas shooting brake, galintis išvystyti beveik 1000 AG.
Mūsų supratimu, Denza siekia konkuruoti su Vokietijos elitu technologijų, dizaino, kokybės ir rafinuotumo srityse, tačiau taip pat siekia būti patraukli verte, kaip ir BYD. Tačiau prekės ženklas nebandys pranokti savo konkurentų, kai kalbama apie vairavimo dinamiką.
Geriausi 2025 m. Kinijos automobiliai: geriausi variantai, kuriuos verta apsvarstyti JK pirkėjams
Kaip ir apie daugelį naujų automobilių prekių ženklų, atvykstančių į Europą iš Kinijos, jūs tikriausiai anksčiau nebuvote girdėję apie Denza. Jis buvo pristatytas 2010 m., Iš pradžių kaip BYD ir Mercedes-Benz bendra įmonė, siekiant suderinti europietišką dizainą ir prestižinių automobilių gamybos patirtį su naujausiomis technologijomis iš Kinijos.
Denza dabar priklauso tik BYD, o žmogus, kuriantis jo gaminius ir užtikrinantis, kad jie turi europietišką skonį, yra Wolfgangas Eggeris, buvęs SEAT, Alfa Romeo, Audi ir Lamborghini dizaino vadovas.
Pasak Eggerio, šilkas atliko didžiulį vaidmenį įkvėpdamas prekės ženklo išvaizdą – ypač dizaino tekėjimą per paviršius, taip pat ir interjere.
O jei jums įdomu, pavadinimas Denza iš tikrųjų yra įmonės vertybių akronimas. „D“ reiškia Įvairus, nurodant įvairų jo modelių asortimentą (kol kas bent jau Kinijoje), „E“ reiškia Elegancija, o „N“ reiškia Naujovė, linktelėjimas į unikalias Denza modelių savybes. Tuo tarpu „Z“ yra Zenitas, reiškiantis „aukščiausią rafinuotumą“, kurį siūlo jo technologija, ir galiausiai, „A“ reiškia Siekiamybę, pakartojant Denza norą būti matomu kaip pageidaujamas, aukščiausios kokybės prekės ženklas.
Denza Z9GT atvyksta į JK
Itin galingas Denza Z9GT shooting brake bus pirmasis prekės ženklo pasiūlymas klientams Europoje ir greičiausiai JK, o daugeliui tai atrodys keistas pasirinkimas, atsižvelgiant į šiais laikais daugumos pirkėjų pirmenybę teikiamą visureigiams, o ne universalams.
Tačiau BYD vykdomoji viceprezidentė Stella Li sakė Auto Express, kad Z9GT įkūnija Denza dizaino filosofiją, technologines galimybes ir unikalias savybes, kurias ji gali pasiūlyti.
Z9GT yra pagrįstas e3 platforma – tariama „e cube“ – kuri buvo sukurta išskirtinai naudoti Denza modeliuose, o pirkėjai galės rinktis įkraunamą hibridinį arba grynai elektrinį variklį.
Beveik 5,2 metro ilgio Z9GT yra gerokai didesnis už artimiausius konkurentus, kurie ateina į galvą: Porsche Taycan Sport Turismo, BMW 5 serijos Touring, Audi A6 Avant ir Mercedes E-Class Estate.
Porsche Panamera yra dar vienas galimas konkurentas, nors Li mums drąsiai pareiškė, kad Z9GT yra „10 kartų geresnis už bet kurią konkurenciją, ir mes turime daug unikalių funkcijų, kurių paveldo prekių ženklai neturi“.
Abi versijos turi tris elektros variklius, vieną ant priekinės ašies ir du gale. Galinė pora kartu su nepriklausomu galinių ratų valdymu iki 15 laipsnių leidžia Z9GT krabų judesį, sukimąsi aplink priekinę ašį, kad įvažiuotų į ypač ankštas stovėjimo vietas, ir suteikia jam mažesnį apsisukimo spindulį nei kai kurie miesto automobiliai.
Kiekvienas Z9GT taip pat naudoja „cell-to-body“ konstrukciją, o tai reiškia, kad akumuliatorius yra integruotas tiesiai į automobilio konstrukciją, kad padidėtų standumas ir saugumas avarijos atveju.
Tri-motoris jėgos agregatas išvysto 952 AG EV, kuris 0-62 mylių per valandą greitį pasiekia per 3,4 sekundės. Tuo tarpu jo 100 kWh akumuliatorius užtikrina iki 391 mylių nuvažiuojamą atstumą pagal Kinijos CLTC bandymų ciklą. Duomenys, pagrįsti Europos WLTP standartu, dar turi būti patvirtinti.
Tuo tarpu įkraunama hibridinė versija, kurią Denza vadina „Super DM“, naudoja mažesnį 38,5 kWh akumuliatorių ir 2,0 litrų turbokompresorinį benzininį variklį, kuris kartu leidžia automobiliui nuvažiuoti daugiau nei 680 mylių vienu ypu. Tačiau vėlgi, tai pagrįsta CLTC bandymų ciklu.
Variklis naudojamas tik priekiniams ratams varyti, kai viršijamas 62 mylių per valandą greitis, o likusį laiką jis gamina energiją akumuliatoriui ir e-varikliui. PHEV modelis yra šiek tiek mažiau galingas, jo trys e-varikliai kartu išvysto 858 AG, todėl 0-62 mylių per valandą įsibėgėjimas trunka 3,6 sekundės.
Denza D9 MPV ir kiti modeliai pasirodys
Patvirtinta, kad Denza D9 prabangus septynvietis MPV taip pat atvyks į Europą po Z9GT ir „ketina iš naujo apibrėžti aukščiausios klasės MPV rinką“.
Tačiau JK tai gali būti ne itin sunki užduotis, atsižvelgiant į tai, kad tiesioginiai konkurentai čia apsiriboja Lexus LM ir, šiek tiek, Volkswagen ID.Buzz LWB. Tačiau kitais metais pasirodys ir XPeng Z9, taip pat iš Kinijos.
Žinoma, yra daugybė elektrifikuotų septynviečių visureigių, su kuriais jis taip pat susidurs, tokių kaip Volvo XC90 ir EX90, Kia EV9 ir Hyundai Ioniq 9.
Iki metų pabaigos numatoma patvirtinti trečiąjį Denza modelį Europai, tačiau kuris tiksliai lieka neaišku. Kinijoje įmonė turi Z9 sedaną, vidutinio dydžio N7 visureigį ir naujausią savo kūrinį, didelį N9 visureigį, kuriuos visus galėtume pamatyti parduodamus čia.
Tačiau Denza tuo neapsiribos, nes, pasak Li, prekės ženklas galiausiai turės šešis ar septynis modelius, parduodamus Europoje. Denza jau turi penkis modelius salonuose Kinijoje, įskaitant vidutinio dydžio N7 visureigį ir didesnį N9 septynvietį visureigį, kurie abu atrodo kaip potencialūs kandidatai Europos rinkai.
Tačiau mums buvo užsiminta, kad kai kurie visureigiai, orientuoti į bekelę, kuriuos parduoda Fang Cheng Bao prekės ženklas – dar vienas BYD šeimos narys, čia galėtų būti siūlomi kaip Denzas.
Klientų patirtis ir aptarnavimas
Manėme, kad Denza naudos naujai įkurtą BYD pardavėjų tinklą visoje JK ir Europoje, kad parduotų savo produktus, tačiau Li mus informavo, kad prekės ženklas iš tikrųjų kurs savo specializuotus atstovybes, taip pat atskiras pardavimo ir rinkodaros komandas. Tačiau kiekvienoje rinkoje bus mažiau Denza atstovybių nei BYD vietų.
Denza taip pat siekia dirbti su partneriais, turinčiais patirties parduodant prabangius automobilius, o Li teigia, kad prekės ženklas teiks „360 laipsnių klientų aptarnavimą“ ir daug dėmesio skirs aptarnavimui po pardavimo – pasimokymas iš to, kai BYD prieš kelerius metus buvo pristatytas Europoje.
Tikimasi, kad tai paskatins pirkėjus labiau pasitikėti nauju prekės ženklu ir patvirtins, kad BYD, kaip teigė Li, yra „ilgalaikis žaidėjas“.
Komentarai
Palikite komentarą