3 Minutės
„Cadillac“ išplėtė savo V-Series liniją, pristatydama „Optiq V“ – galingą elektrinį SUV, generuojantį net 519 AG. Šis modelis žymi svarbią naujovę – „Optiq V“ tampa pirmuoju General Motors automobiliu, turinčiu Šiaurės Amerikos įkrovimo standartą (NACS) atitinkantį prievadą, leidžiantį tiesiogiai naudotis itin plačiu „Tesla Supercharger“ įkrovimo tinklu, be adapterių.
Tobulintas jėgos agregatas ir dinamiškumas
Remdamasis pirmojojo elektrinio „Cadillac V-Series“ ženklo automobilio – „Lyriq“ – patirtimi, „Optiq V“ pakelia elektrinio SUV našumą į naują lygį. Standartinis „Optiq“ modelis generuoja 300 AG ir 480 Nm sukimo momentą, tačiau V-Series versija pasižymi ženkliai didesne galia – net 519 AG ir 880 Nm sukimo momentu. Šį pajėgumą užtikrina atnaujinta 85 kWh baterija ir du elektros varikliai. Iki 60 mph (apie 100 km/h) „Optiq V“ įsibėgėja vos per 3,5 sekundės – tai prilygsta garsiąjam „Cadillac CT5-V Blackwing“.

Nors automobilis pasižymi įspūdingu greičiu, viena įkrova jis nuvažiuoja iki 275 mylių (443 km). Ypač svarbi savybė – įdiegtas NACS įkrovimo prievadas, kuris leidžia savininkams be sunkumų naudotis tūkstančiais Tesla įkrovimo stotelių visame pasaulyje, todėl tolimos kelionės tampa dar paprastesnės. Nors GM dar nepaskelbė tikslių įkrovimo greičių, NACS integracija – reikšmingas žingsnis siekiant geresnio elektromobilių infrastruktūros suderinamumo.
Pažangūs važiavimo ir saugumo sprendimai
„Optiq V“ yra komplektuojamas su nauju „V-Mode“ režimu, kurį sudaro „Launch Control“ ir konkurencinis važiavimo režimas, smulkinantis traukos kontrolę ir gerinantis valdymą. Priekyje sumontuoti „Brembo“ sportiniai stabdžiai užtikrina efektyvų stabdymą ir saugumą greitėjant. Standartinėje įrangoje taip pat rasite „Cadillac Super Cruise“ – pažangią vairuotojo asistento sistemą, leidžiančią mėgautis komfortišku ir saugiu elektra varomo SUV valdymu.
Išraiškingas dizainas ir individualizavimo galimybės
Sportiškas „Optiq V“ eksterjeras akcentuoja automobilio dinamiką – išskirtinės priekinės grotelės, blizgi juoda apdaila ir pasirenkamas anglies pluošto paketas, apimantis galinį buferį bei spoilerį, kuria agresyvią išvaizdą. V-Series ženkleliai išsidėstę ant galinių durelių, bagažinės ir ratlankių, pabrėžiant automobilio sportišką kilmę.

Pirkėjams siūlomi individualūs 21 colio ratai su grafito danga ir lazeriu išgraviruotu V-Series logotipu. Galima rinktis tarp poliruotų arba dažytų ratlankių. Priklausomai nuo poreikių, galima įsigyti visiems sezonams pritaikytas arba sportines vasarines padangas, taip dar labiau suasmeninat automobilio charakterį.
Išskirtinės spalvos ir papildomos salono savybės
„Cadillac Optiq V“ pirkėjams siūlo du riboto leidimo kėbulo spalvos variantus: „Matte Magnus Gray“ ir „Deep Ocean Blue“. Šie atspalviai apima ir „Brembo“ stabdžių suportus, vidaus apdailos elementus – prietaisų panelę, dureles, sėdynes ir net saugos diržus. V-Series ženkliukai ir anglies pluošto intarpai centrinėje konsolėje dar labiau sustiprina sportišką salono įspūdį.
Komfortą užtikrina 19 garsiakalbių AKG garso sistema bei modernus 33 colių ekranas, apjungiantis prietaisų skydelį ir valdymo lietimui jautrią sritį, taip užtikrinantis vientisą, intuityvų vartotojo patyrimą.

Kaina ir pozicionavimas rinkoje
Standartinio 2025 metų „Cadillac Optiq“ kaina JAV prasideda nuo 56 390 JAV dolerių. Už aukštesnio našumo „V-Series“ versiją „Optiq V“ teks mokėti nuo 68 795 JAV dolerių. Lyginant – didesnis ir dar galingesnis „Lyriq V“ kainuoja nuo 80 000 JAV dolerių. Taip „Optiq V“ rinkoje užima patrauklią poziciją tiems, kurie ieško aukštos klasės sportiško elektrinio SUV už konkurencingą kainą.
Išvada
„Cadillac Optiq V“ yra reikšminga naujiena elektrinių SUV segmente. Galingas jėgos agregatas, inovatyvios technologijos ir sportiškas dizainas užtikrina įspūdingą vairavimo patirtį, neprarandant praktiškumo bei patogumo. Integruotas NACS įkrovimo prievadas atveria išskirtines galimybes naudojantis pažangia Tesla įkrovimo infrastruktūra. Kadangi „Cadillac“ toliau aktyviai investuoja į elektromobilių rinką, „Optiq V“ tampa ryškiu pažangos, prabangos ir sportiškumo pavyzdžiu.

Komentarai