3 Minutės
Automobilių pramonėje vyksta svarbus lūžis – rinkai pristatytas XPeng G7, kurį sukūrė žinomas Kinijos elektromobilių gamintojas XPeng Motors. Šis modelis, dažnai vadinamas pirmuoju pasaulyje dirbtinio intelekto (DI) automobiliu, žada naujai apibrėžti, kokių funkcijų gali tikėtis vairuotojai iš vidutinio dydžio elektrinio SUV, derinant inovatyvias technologijas su šeimai pritaikytu dizainu.
Pažangios DI (dirbtinio intelekto) technologijos ir unikalios savybės išskiria XPeng G7 tarp konkurentų. Šis elektrinis SUV aprūpintas patentuotu XPeng Turing AI lustu, leidžiančiu pasiekti 3 lygio autonominio vairavimo funkcionalumą. Šis modernus procesorius ne tik tobulina vairavimo asistavimo sistemas, bet ir optimizuoja išmaniąją salono aplinką, suteikdamas vairuotojui pusiau autonominio vairavimo patirtį, kuri yra ir sumani, ir intuityvi.
Išryškintas ir AR-HUD (papildytos realybės projekcinis ekranas), sukurtas bendradarbiaujant su Huawei. Vietoj tradicinių prietaisų skydelio, pagrindinė informacija apie važiavimą projektuojama tiesiai į priekinį stiklą – tai vadinama Chasing Light Panorama AR-HUD sistema. Ji realiu laiku pateikia navigaciją, saugumo įspėjimus ir galimų pavojų prognozes, taip ženkliai pagerindama informaciją vairuotojui be atitraukimo nuo kelio.
Priešingai nei daugelis konkurentų, tokių kaip Tesla Model Y, kurie renkasi kupė siluetą, XPeng G7 išlaiko labiau tradicinę SUV formą, kad maksimaliai padidintų vidinę erdvę. Modelio išmatavimai – 4 892 mm ilgio, 1 925 mm pločio ir 1 655 mm aukščio – užtikrina erdvią kabiną, kurioje patogiai įsitaiso penki suaugusieji, o galiniams keleiviams ypač daug vietos galvai.
Išorėje G7 išsiskiria įtraukiamomis durų rankenomis, tamsintais galiniais langais, panoraminiu stiklo stogu ir dideliu galiniu aptaku. Šios detalės ne tik suteikia automobiliui futuristinį įvaizdį, bet ir užtikrina kasdienį funkcionalumą. Juodos apačios akcentai išryškina šiuolaikišką ir technologiškai pažangų SUV stilių kelyje.
Viduje vyrauja minimalizmas. Įprasto prietaisų skydelio atsisakyta – visa pagrindinė informacija integruota į AR-HUD, todėl vairavimo aplinka lieka tvarkinga ir informatyvi. Išmanioji sąsaja, veikianti DI pagrindu, automatiškai prisitaiko prie vairuotojo poreikių, suteikdama dar didesnį patogumą ir sumanumą kiekvienos kelionės metu.
XPeng G7 komplektuojamas su vienu elektriniu varikliu, kuris išvysto 218 kW (292 AG) galią – toks pat variklis montuojamas ir XPeng G6 modelyje. Energiją tiekia CALB gamybos LFP (litio geležies fosfato) akumuliatorius, garsėjantis aukštu saugumo lygiu ir ilgaamžiškumu. Nors oficialus ridų skaičius dar nėra paskelbtas, gamintojas pabrėžia, kad G7 pasižymės itin mažu energijos suvartojimu, todėl tai bus patrauklus pasirinkimas tiems, kurie ieško ekonomiško elektrinio SUV.
Naujasis XPeng G7 rinkoje startuos už maždaug 250 000 juanių (apie 32 400 eurų) kainą, ir pretenduos pritraukti šeimas bei technologijų mėgėjus, ieškančius modernaus, inovatyvaus ir prieinamą kainą turinčio elektrinio SUV. Modelis prekyboje pasirodys 2025 metų trečiąjį ketvirtį ir tiesiogiai konkuruos su tokiais konkurentais kaip Tesla Model Y, siūlydamas pranašesnes DI galimybes bei praktiškus dizaino sprendimus.
Apibendrinant galima teigti, kad XPeng G7 ženklina naują erą išmaniuosiuose elektromobiliuose, derinančius dirbtinį intelektą, naujausias saugumo technologijas ir šeimai patogų dizainą. Tai pirmasis pasaulyje DI valdomas elektrinis SUV, nustatantis naujus standartus greitai besikeičiančioje išmaniosios mobilumo rinkoje.

Komentarai