3 Minutės
Dakora Motors iš pagrindų keičia prabangių automobilių rinką, drąsiai įžengdama į ultra-prabangių elektromobilių segmentą. JAV įsikūręs inovatyvus startuolis teigia, kad kuria pirmąjį per beveik šimtmetį Amerikos ultra-prabangų automobilį – rimtą konkurentą tokiems modeliams kaip Cadillac Celestiq. Nors toks teiginys gali būti ginčytinas, akivaizdu, kad Dakora prabangus elektromobilis išsiskiria pažangiomis technologijomis, ryškiu retro dizainu ir bendradarbiavimu su prestižiniais itališkais „Pininfarina“ dizaineriais.
Klasikinės elegancijos ir modernių naujovių dermė
Vos pažvelgus, Dakora serpantinėmis linijomis ir aptakiomis formomis primena praeito amžiaus ketvirtojo dešimtmečio automobilių aukso amžių. Bendradarbiaudami su „Pininfarina“, Dakora kūrėjai siekė išskirtinio įvaizdžio, tad automobilis perteikia ir klasikinę prabangą, ir šiuolaikinį išskirtinumą. Rankomis gamintas medinis kapotas, išraiškingi apvalūs žibintai harmoningai derinami su masyviais sparnais, minimalistiniais ratlankiais bei išraiškingu chromuotu, retro stiliaus apdailos elementais.

Rafinuotos išorės detalės
Dakora prabangus elektromobilis pasižymi nuolaidžia galine dalimi, palydėta reaktyvinių variklių degiklių įkvėptais galiniais žibintais. Uždaros galinės arkos ir efektyvi aerodinamika dar labiau išskiria automobilį rinkoje. Rėminimas nuo žemės – net 191 mm, todėl Dakora stovi aukščiau už daugumą įprastų prabangių sedanų. Kiekviena išorės detalė – nuo elegantiškų chromuotų akcentų iki specialiai pritaikytų medžiagų – liudija apie išskirtinį meistriškumą, retai sutinkamą šiuolaikinėje automobilių gamyboje.
Prabangi, modulinė ir tvari Dakora elektromobilio vidus
Atkėlus Dakora elektromobilio duris, pasitinka tvari prabanga. Erdvės apdailoje nerasite plastiko – jam atstoja natūrali mediena, vilnos audiniai bei bio oda. Vadovaujantis moderniu minimalizmo principu, skaitmeninis prietaisų skydelis pasislepia už pusiau permatomo medinio skydelio, o pagrindinis informacinis ekranas integruotas taip, kad projekcija įsilieja į medinį prietaisų skydą.

Dakora elektromobilis siūlo išskirtinį modulinių sprendimų pasirinkimą: interjerą galima keisti pagal sezoną – žiemai rinktis šiltą vilną, vasarai – gaivų liną. Gamintojas netgi žada du individualius interjero atnaujinimus kasmet. Lankstumo nestokoja ir sėdynių konfigūracija: talpina nuo trijų iki septynių keleivių. Galima rinktis erdvią trijų vietų galinę zoną su individualiu rašomuoju stalu, keturių vietų versiją su kapitono kėdėmis ir atskiromis konsolėmis ar dvigubas suolus su net 1 143 mm kojų erdve galinėje dalyje. Centriniai paneliai užsakomai aprūpinami išskirtinėmis funkcijomis, tokiomis kaip speciali cigarų dėžutė ar kavos aparatas po stikliniu gaubtu.
Galingumas ir elektrinė pavara
Nors visos techninės specifikacijos dar neatskleistos, Dakora prabangus elektromobilis žada išskirtinį pajėgumą: elektrinė pavara išvysto daugiau kaip 800 AG, o viena įkrova leidžia įveikti apie 644 km (400 mylių). Nepaisant įspūdingo, net 2 948 kg svorio, automobilis įsibėgėja nuo 0 iki 100 km/h per mažiau nei 4 sekundes. Vairuotojų, ieškančių įvairovės, ateityje lauks ir iš tinklo įkraunamas hibridinis modelis.

Padėtis rinkoje ir ribotas pasiūlos kiekis
Kiekvienas Dakora elektromobilis yra kruopščiai surenkamas Niujorke, o pradinė kaina siekia 500 000 JAV dolerių. Tai Dakora prabangių automobilių liniją iškart iškelia tarp pasaulio išskirtiniausių modelių. Rezervacijai pakanka vos 50 dolerių užstato, bet susidomėjimas pranoko lūkesčius: išankstinių užsakymų skaičius jau viršijo 150% pirmųjų metų gamybos apimties. Šis faktas rodo didelę individualių amerikietiškų prabangių elektromobilių paklausą. Konkurencijoje su pripažintais vardais, tokiais kaip Cadillac, Dakora išsiskiria nauja vizija – amerikietišką dvasią derina su itališko dizaino meistriškumu.

Išvados: nauji prabangos standartai Amerikos elektromobilių rinkoje
Ultra-prabangus Dakora elektrinis automobilis tampa nauju kokybės etalonu. Jis pasiūlys nedaugeliui klientų išskirtinį elegancijos, inovacijų bei tvarios prabangos derinį. Didėjant projekto tempui, pasaulinė prabangių elektromobilių rinka nuo šiol turi naują įspūdingą žaidėją.

Komentarai