3 Minutės
Toyota pristato GR LH2 vandenilinį lenktyninį konceptą Le Mano trasoje
Toyota žengia dar vieną drąsų žingsnį formuodama automobilių sporto ateitį ir tvarų judumą – legendinėje Le Mano trasoje pristatytas visiškai naujas GR LH2 vandeniliu varomas lenktyninis konceptas. Šis pažangus prototipas, atskleistas prieš garsųjį 24 valandų Le Mano ištvermės lenktynių startą, sukurtas remiantis patikrintu Toyota GR010 Hybrid pagrindu, pažymint svarbų vandenilio technologijos integracijos etapą aukštųjų technologijų sportiniuose automobiliuose.
Atnaujintas dizainas: Įspūdingas pasirodymas trasoje
Toyota GR LH2 išsiskiria visiškai nauju kėbulu bei dinamišku mėlynos ir baltos spalvų dizainu, aiškiai išryškinančiu koncepto išskirtinumą. Priekyje – dar siauresni, išraiškingi LED žibintai suteikia automobiliui modernų, agresyvų įvaizdį. Pakoreguotos šoninės oro įtraukos, masyvesnis priekinis aptakas ir dar platesnis galinis sparnas ne tik pagerina GR LH2 aerodinamines savybes, bet ir pabrėžia sportiškumą. Vairuotojo kabinos stiklas beveik nepakitęs, išlaikant GR010 Hybrid sportinės DNR bruožus. Modelio matmenys – 5100 mm ilgio ir 2050 mm pločio – sutampa su ankstesniu vandenilio konceptu, taip pat yra kiek didesni nei GR010 Hybrid, kas atspindi pažangą vystant vandenilines lenktynines technologijas.

Inovatyvi jėgainė: hibridinis vandenilio efektyvumas
Nors Toyota dar nepaskelbė visų techninių specifikacijų, patvirtinta, kad GR LH2 turi hibridinę vandenilio pavarą. Manoma, jog ši sistema remiasi GR010 Hybrid modelyje naudojamu centriniu 3,5 l dviejų turbinų V6 varikliu, kartu su priekiu įmontuotu elektriniu varikliu. Ši stipri kombinacija, pritaikyta vandenilio degimui, įrodo Toyota siekį plėtoti įvairias nulinės emisijos lenktynių technologijas ir stiprinti pasaulinę lyderystę anglies dioksido mažinimo srityje. GR LH2 – tai Toyota Gazoo Racing pasiryžimo diegti alternatyvius degalus automobilių sporte simbolis, prieš perkeliamąsias inovacijas į serijinės gamybos automobilius.
Palyginimai ir pozicionavimas rinkoje
Skirtingai nei vandenilio kuro elementų pagrindu veikiančios serijinės Toyota Mirai bei Crown versijos, GR LH2 tyrinėja vandenilio deginimo vidaus degimo variklio galimybes. Toyota dviženklius metus plėtoja patikimus vandeniliniais deginimo varikliais varomus modelius, tokius kaip GR Corolla, dalyvaudama ištvermės lenktynėse ir siekdama didesnio patikimumo bei geresnių rezultatų sporte. Toks požiūris papildo Toyota plačią elektrinių, hibridinių, anglies-neutralios kuro bei vandenilio automobilų gamą ir aiškiai išskiria šį gamintoją iš konkurentų, kurie daugiausia renkasi tik baterijų-elektrinius sprendimus.

Vandenilio infrastruktūros plėtra ir ateities perspektyvos
Toyota vertina investicijas į daugybę modernių technologijų kaip tvaresnį ir lankstesnį kelią nei susitelkimas į vieną sprendimą. Dėl šios priežasties gamintojas ne tik tobulina vandeniliu varomus automobilius, bet ir aktyviai bendradarbiauja su pramonės lyderiais, siekdamas plėsti vandenilio gamybos ir papildymo infrastruktūrą – tai esminis žingsnis užtikrinant rinkos plėtrą bei ilgalaikę vandenilio transporto sėkmę.
Istorinės akimirkos Le Mano trasoje
GR LH2 debiutas Le Mane sutampa ir su 40-uoju Toyota dalyvavimo šiame legendiniame renginyje jubiliejumi. 2024 m. varžybose trasoje pasirodys dvi GR010 Hybrid lenktyninės mašinos su atpažįstamomis raudona/balta ir juoda spalvomis, siekiant susigrąžinti lyderio pozicijas po penkių pergalių iš eilės 2018–2022 m. Nors pergales 2023 ir 2024 m. pelnė Ferrari, Toyota išlieka tarp favoritų, o naujas čempionas paaiškės sekmadienį, birželio 15-ąją, 2025 metais. GR LH2 koncepcija simbolizuoja Toyota ambicijas automobilių sporte ir viziją tvarios, vandeniliu pagrįstos ateities link.

Komentarai