4 Minutės
Toyota plečia strategines partnerystes dėl naujos kartos elektromobilių
Toyota žengia drąsius žingsnius elektromobilių (EV) rinkoje, bendradarbiaudama su pirmaujančiomis Kinijos technologijų įmonėmis. Šiuo metu, kai junglumas, išmanus našumas ir dirbtinis intelektas keičia automobilių sektorių, Toyota ir GAC bendrovės jungtinė veikla nustato naujus ateities elektrinio judumo standartus didžiausioje pasaulio automobilių rinkoje.
Bendradarbiavimas su pažangiausiomis Kinijos technologijų įmonėmis
Per neseniai vykusią „Tech Day“ parodą GAC Toyota pristatė strategines partnerystes su tokiomis technologijų milžinėmis kaip Huawei, Xiaomi bei autonominio vairavimo specialiste Momenta. Šie „dievo lygio sąjungininkai“, kaip juos pristatė Toyota, yra svarbiausia „China R&D 2.0“ iniciatyvos dalis – kuriant pažangių programinių sprendimų, dirbtinio intelekto bei išmaniojo mobilumo ekosistemą, pritaikytą Kinijos vartotojų poreikiams.
Inovatyvios NEV platformos ir hibridinės sistemos
Renginyje Toyota pristatė dvi pažangias naujos energijos transporto priemonių (NEV) platformas, kurios taps pagrindu būsimai elektrifikuotų modelių kartai:
Specializuota BEV platforma
Ji skirta nuo kompaktiškų iki vidutinio dydžio elektromobilių – tarp jų ir laukiamam Toyota bZ3X. Šio modelio kaina prasideda nuo 109 800 juanių (~15 800 JAV dolerių) ir tai bus prieinamiausias Toyota elektrinis automobilis, iliustruojantis prekės ženklo siekį pasiūlyti e-mobilumą visiems.
Lanksti EV/PHEV platforma
Kuriama, kad būtų tinkama pilnai elektriniams, į tinklą įkraunamiems hibridams (PHEV) ir ilgesnio nuotolio EV, taip išplečiant Toyota modelių pasirinkimą pagal vartotojų poreikius.
Taip pat pristatytos trys visiškai naujos hibridinės sistemos, skirtos pagerinti skirtingų klasių automobilių efektyvumą bei našumą.

Pagrindiniai modeliai: bZ3X ir elegantiškasis bZ7 elektrinis sedanas
Toyota bZ3X – tai įžanginis elektrinis modelis su daugiau nei 50 naujų išmaniųjų vairavimo funkcijų. Jis bus tarp pirmųjų automobilių, kuriuose bus pritaikytos pažangios partnerių sukurtos technologijos. Tuo tarpu stilingasis Toyota bZ7 elektrinis sedanas, pristatytas pernai, debiutuos ant naujos NEV platformos jau 2026 metų kovą. Abu modeliai pademonstruoja pažangų EV dizainą ir Toyota gamybos kokybę.
Integruotos išmaniosios technologijos: Xiaomi, Huawei ir Momenta
Bendradarbiavimas su Xiaomi – pirmasis tokio masto šios technologijų kompanijos projektas su pasauliniu automobilių gamintoju. Pradinė integracija bus įgyvendinta su bZ7 sedanu: Xiaomi išmanieji namų įrenginiai, pavyzdžiui, kolonėlės, planšetiniai kompiuteriai ir išmanieji laikrodžiai, bus sklandžiai susieti su automobiliu, stiprindami vartotojo kasdienio mobilumo patirtį.
Be to, Toyota bZ7 taps pirmuoju automobiliu, turinčiu Huawei HarmonyOS 5.0 sistemą. Vairuotojai galės mėgautis itin greitu multimedijos darbu bei premium 15,6 colių jutikliniu ekranu. Toyota, Huawei ir Tencent taip pat drauge kuria naujos kartos dirbtinio intelekto balso asistentą, kuris rinkoje pasirodys iki 2028 metų, žadantį natūralią ir greitą valdymo patirtį automobilyje.
Vairuotojo pagalbos sistemos dar labiau bus patobulintos naudojant naujausią Momenta 6.0 išmaniojo vairavimo platformą. Ji patobulins jau šiuo metu sėkmingai veikiančią 5.0 sistemą. Tarp funkcijų – adaptyvūs vairuotojo jutikliai, realaus laiko stebėsena ir dinaminiai sistemos patobulinimai, kurie didins saugumą bei patogumą.
Veikimas, dizainas ir įtaka rinkai
Nauji Toyota elektromobiliai išsiskiria ne tik pažangumu, bet ir sukuriama aukščiausio lygio vairavimo patirtimi. Elegantiškos, aerodinaminės linijos, erdvūs salonai ir vartotojui pritaikytos sąsajos lemia išskirtinį bZ serijos modelių įvaizdį, o platformų lankstumas užtikrina patikimą nuvažiuojamą atstumą, greitą įkrovimą ir manevringumą visoje gamoje.
Pirmieji pardavimų rezultatai įspūdingi: po balandžio debiuto, Toyota bZ3X per mažiau nei valandą sulaukė daugiau nei 10 000 užsakymų, dėl ko buvo perkrauti Toyota serveriai. Toyota pardavimai Kinijoje balandį augo net 20% lyginant su praeitais metais ir pasiekė 142 754 automobilius – tai daugiausia lėmė didėjantis NEV paklausa ir inovatyvios prekybos skatinimo programos. Teigiamas augimas tęsėsi ir gegužę – pardavimai kilo dar 7,7%, kas pabrėžia ženklų prekės ženklo atgimimą konkurencingoje Kinijos EV rinkoje.
Palyginimas su konkurentais ir ateities perspektyvos
Tarpininkaujant tokioms kompanijoms kaip BYD, NIO ir Tesla, kurios smarkiai investuoja į technologijomis paremtą Kinijos rinką, Toyota išsiskiria savo bendradarbiavimo modeliu. Pasitelkdama Xiaomi, Huawei ir Momenta ekspertizę, Toyota užtikrina, jog jos elektromobiliai išliks pažangiausiųjų gretose, pasiūlydami išmanų mobilumą, junglumą ir pažangias vairuotojo pagalbos sistemas.
Toyota ateities vizija – lyderystė elektromobilių srityje
Žvelgdama į 2025 metus ir toliau, Toyota siekia pasinaudoti „kinų išmintimi“, kad galėtų diegti inovacijas ir augti pasauliniu mastu. Ambas partnerystės stiprės ir technologijos tobulės, Toyota pozicijos elektromobilių rinkoje tik stiprės, o nauji modeliai formuos pramonės standartus dėl intelektualaus, sujungto judumo.

Komentarai