3 Minutės
Toyota pertvarko savo legendinių visureigių gamą, pristatydama pažangiausią iki šiol Land Cruiser modelį – 2026 metų Land Cruiser 300 su naujos kartos savaime įsikraunančia hibridine pavara. Šis naujasis hibridinis visureigis, pirmiausia pristatytas Artimuosiuose Rytuose, žada nustatyti naują kokybės, inovacijų ir pravažumo standartą didelių SUV segmente.
Pažangi hibridinė sistema: išskirtinis našumas
Naujojo Land Cruiser 300 Hybrid širdis – sudėtinga paralelinė hibridinė sistema, jungianti dviejų turbinų 3,5 litro V6 benzininį variklį ir galingą elektros motorą. Šis derinys sukuria net 457 arklio galias (341 kW) ir įspūdingą 790 Nm (583 lb-ft) sukimo momentą. Dėl to tai yra galingiausias kada nors sukurtas Land Cruiser, pagal dinamiką prilygstantis net prabangiam Lexus LX700h modeliui.
Galia sklandžiai perduodama visiems keturiems ratams per 10 pavarų automatinę greičių dėžę, užtikrinančią greitą pagreitėjimą ir puikią trauką tiek miesto keliais, tiek sudėtingose bekelės trasose.

Kurta tikriems nuotykiams ir patikimumui
Toyota naująjį Land Cruiser Hybrid sukūrė atsižvelgdama į tikrų nuotykių ieškotojų poreikius. Elektrifikuota pavara sukurta taip, kad užtikrintų greitą reakciją į akceleratoriaus paspaudimą, o elektros variklis garantuoja tolygų ir pastovų galios tiekimą – tai itin svarbu sudėtingame reljefe ir ekstremaliose bekelės situacijose. Gamintojo teigimu, ši pažangi sistema leidžia išlaikyti legendinį Land Cruiser patikimumą bei suteikia modernų ekonomiškumą ir našumą.
Kalbant apie praktiškumą, Toyota Australia pažymi, jog hibridinis Land Cruiser modelis viršys dyzelinio varianto vilkimo galimybes. Visgi, dėl technologinių sprendimų, degalų bakas yra šiek tiek mažesnis – 68 l (17,9 galono) vietoj įprasto 80 l (21,1 galono) benzininio modelio. Tai nedidelis kompromisas mainais į pažangią hibridinę technologiją.
Išskirtinės dizaino detalės – hibrido identitetas
Vizualiai Land Cruiser 300 Hybrid išsiskiria atnaujintomis dizaino linijomis, ypač VXR komplektacijoje, kurioje sumontuotas naujas priekinis buferis bei išraiškingesnės oro įleidimo angos. VXR ir GR Sport versijos taip pat pažymėtos unikalia „457 TT“ emblema ant šonų bei „HEV“ ženklu ant galinės durelių – tai išduoda hibridinį visureigio statusą. Viduje montuojamas modernus skaitmeninis prietaisų skydelis su hibridui skirtomis vizualizacijomis ir didelis 12,3 colio informacinis ekranas. Galinis elektros lizdas suteikia daugiau funkcionalumo keliaujant ar leidžiant laiką gamtoje.

Prekyba ir kainos
Automobilių entuziastai jau gali užsisakyti naująjį Toyota Land Cruiser 300 Hybrid Jungtiniuose Arabų Emyratuose. VXR versijos kaina prasideda nuo 389 900 AED (apie 106 200 JAV dolerių), o GR Sport variantas kainuoja nuo 409 900 AED (apie 111 600 JAV dolerių). Modelis patvirtintas ir Australijos rinkai, kur pasirodys 2026 metų pirmoje pusėje, o artimiausiu metu jo galima tikėtis Japonijoje bei kituose regionuose.
Kaip Land Cruiser 300 Hybrid atrodo palyginus?
Palyginus su benzininiu ir dyzeliniu analogais, hibridinis Land Cruiser pasižymi didžiausia galia ir, kaip rodo pirminiai duomenys, geresnėmis vilkimo savybėmis. Nors kuro bakas kiek mažesnis, šis kompromisas visiškai atsveriamas norintiems išskirtinės technologijos ir legendinio Land Cruiser patvarumo. Teikdamas rinkoje išskirtinį variklio pajėgumą, pažangią visų varomųjų ratų sistemą ir ryškias dizaino detales, naujasis 2026 metų Toyota Land Cruiser 300 Hybrid tampa išskirtiniu tvirtų prabangių visureigių flagmanu.

Komentarai