4 Minutės
Huawei debiutuoja su pirmuoju universalu – Stellato S9
Huawei ir vėl atsidūrė automobilių rinkos dėmesio centre: pirmasis šio gamintojo universalas – Stellato S9 – jau pastebėtas Kinijos keliuose testavimo metu. Tai svarbus žingsnis Huawei ir BAIC partnerystėje, išplėtojus pradinį S9 sedano modelį į dailų universalą, kuris rinkoje turėtų pasirodyti dar šiemet. Šis strateginis sprendimas leis Huawei stiprinti savo pozicijas sparčiai augančioje Kinijos elektrinių automobilių (EV) rinkoje bei patenkinti didėjančią stilingų ir praktiškų naujosios energijos automobilių (NEV) paklausą.
Stellato prekių ženklo stiprėjimas
Stellato gimė iš pažangios technologijų giganto Huawei ir pirmaujančio automobilių gamintojo BAIC bendros įmonės. Stellato S9 sedanas debiutavo praėjusiais metais su ambicingais tikslais – per metus parduoti 120 000 vienetų. Visgi pradžioje sedanas sulaukė kiek mažesnio susidomėjimo, per 2024 m. spalį–2025 m. gegužę parduota iš viso 8 911 automobilių (remiantis China EV DataTracker). Į tai reaguodama, įmonė pristatė įperkamą EREV (ilgo nuotolio elektrinį) variantą, o dabar – ir pirmąjį universalą Stellato S9.

Platus pasirinkimas: universalų populiarėjimas Kinijoje
Nors anksčiau miestų gatvėse dominavo sedanai, pastaraisiais metais vis daugiau Kinijos vairuotojų renkasi universalius automobilius, kurie išsiskiria praktiškumu ir universalumu, ypač populiarėjant naujos energijos transporto priemonėms (NEV). Universalai pasižymi didesne bagažine nei sedanai ir dažnai geresniu aerodinamiškumu bei nuvažiavimo atstumu nei krosoveriai. Segmento plėtrą rodo ir kiti rinkos dalyviai – Zeekr (001, 007 GT), Nio (ET5 Touring), BYD (Denza Z9 GT). Šiame kontekste Huawei žingsnis pristatyti Stellato S9 universalą yra itin laiku ir atitinka dabartines automobilių rinkos tendencijas.
Pirmieji įspūdžiai: Stellato S9 universalo dizainas ir nuotraukos
Pastarųjų bandymų metu buvo užfiksuotos pirmosios Stellato S9 universalo nuotraukos, pirmą kartą atskleidžiančios ir interjerą. Dizainas glaudžiai siejasi su sedano stiliumi – dominuoja dinamiškos modernios linijos. Pagrindinės dizaino ypatybės:
- Aštrūs, kampuoti priekiniai žibintai
- Firminė trapecijos formos priekinė oro paėmimo anga
- Pasviręs variklio dangtis, ryškiai išlinkęs A statramstis
- Lygi stogo linija, padedanti pagerinti aerodinamiką
- Paslėptos durelių rankenėlės ir be rėmų šoniniai veidrodėliai
- Išraiškingi daugiabriauniai lengvojo lydinio ratlankiai
Šios dizaino detalės ne tik suteikia universalui modernios išvaizdos, bet ir gerina energijos efektyvumą – sumažina oro pasipriešinimą.
Pažangios technologijos ir komfortas viduje
Huawei vardas siejamas su moderniausiomis technologijomis, jų netrūksta ir Stellato S9 universalo salone. Interjere išlaikytas stilingas sedano dizainas, įrengtas 15,6 colio, virš konsolės pakibęs, informacinis ekranas bei skaitmeninis prietaisų skydelis. Kiti vidaus privalumai:
- D formos trijų stipinų vairas su pavarų perjungimo svirtele už vairo
- Du belaidžiai įkrovimo padėklai centrinėje konsolėje
- Paslėpta dėtuvė su dviem integruotais puodelių laikikliais
Visai tikėtina, kad universalas bus aprūpintas pažangiausiu Huawei ADS 4.0 pagalbos vairuotojui paketu, įskaitant 192 linijų LiDAR jutiklį ant stogo. Tai leis naudotis tokiomis išmaniosiomis funkcijomis kaip gestais valdoma automobilio iškvietimo sistema ir išmanusis nuotolinis parkavimas.

Stellato S9 universalo techniniai rodikliai ir galimybės
Oficiali išsami Stellato S9 universalo techninė informacija kol kas neskelbiama, tačiau prognozuojama, kad jis bus labai panašus į sedano versiją. Pagrindiniai S9 sedano duomenys:
- Matmenys: ilgis 5 160 mm, plotis 2 005 mm, aukštis 1 486 mm
- Ratų bazė: 3 050 mm – itin erdvus salonas
- Varikliai: galiniai varantieji ratai (RWD) – 227 kW (304 AG), visų varančiųjų ratų (4WD) – 385 kW (516 AG)
- CATL 100 kWh baterija, užtikrinanti 721–816 km CLTC nuotolį
Tiems, kurie ieško aplinkai draugiško, bet tolimai kelionei tinkamo sprendimo, siūlomas EREV S9 sedano variantas: vienas 227 kW elektrinis variklis, įvairūs akumuliatoriai (nuo 37 kWh LFP, 256 km CLTC, iki 53,4 kWh NMC, 365 km CLTC). Su 1,5 litro 118 kW benzininiu varikliu ir 52 litrų kuro baku bendras nuvažiuojamas atstumas siekia net 1 355 km – suderinama elektromobilio ir hibrido nauda.
Rinkos pozicionavimas ir kainos palyginimas
Stellato S9 sedano kainos Kinijoje svyruoja nuo 309 800 iki 449 800 juanių (apie 43 190–62 700 JAV dolerių), tad jis priskiriamas aukščiausiam vidiniam segmentui. Palyginimui, vienas pagrindinių konkurentų Zeekr 001 universalas siūlo didesnę galią (iki 777 AG) ir tokios pačios talpos bateriją už kiek žemesnę, 329 000 juanių (45 860 JAV dolerių), kainą.
Huawei tikisi, kad Stellato S9 universalas išsiskirs rinkoje savo išmaniu dizainu, naujausiomis technologijomis bei didesne bagažinės talpa – tai pritrauks ir technologijų entuziastus, ir šeimas.
Išvada: drąsus žingsnis automobilių inovacijų link
Naujojo Stellato S9 universalo debiutas pabrėžia Huawei siekius automobilių rinkoje – šis modelis skirtas naujai vairuotojų bangai, kuri vertina praktiškumą, šiuolaikines technologijas ir komfortą. Kadangi universalių NEV automobilių segmentas stiprėja tiek Kinijoje, tiek visame pasaulyje, Stellato S9 universalo pristatymo laukia ir automobilių entuziastai, ir visas Kinijos naujų energinių transporto priemonių sektorius – tai žingsnis pirmyn Huawei bei visai Kinijos automobilių pramonei.

Komentarai