3 Minutės
Jubiliejinė šventė: Skoda 130 metų istorija
Automobilių gamintoja Skoda, garsėjanti naujovių ir tradicijų derme, 2025-aisiais minės įspūdingą 130-ąsias metines, pristatydama išskirtinį kūrinį. Nuo 1895 metų, kai įmonę įkūrė Václav Laurin ir Václav Klement, Skoda pradėjo veiklą gamindama dviračius, o jau 1905 m. drąsiai žengė į automobilių pramonę. Siekdama pagerbti savo šaknis, Skoda pristato L&K 130 – drąsią pagrindinio Superb Combi modelio interpretaciją, virtusią individualizuotu pikapu.
Dizaino inovacijos: nuo Superb Combi iki išskirtinio pikapo
L&K 130 sukūrė 28 talentingi Skoda Auto profesinės mokyklos studentai, pademonstravę aukštą inžinerinį lygmenį ir pagarbą prekės ženklui. Šis unikalus koncepcinis automobilis paverčia praktišką Superb Combi universalą į daugiafunkcinį pikapą, pirmą kartą Skoda studentų projektuose integruojant iš tinklo įkraunamą hibridinę jėgainę.
.avif)
Galinė Superb Combi dalis iš esmės atnaujinta: studentai, padedami Skoda inžinierių, naujai suformavo B ir C statramščius, o užpakalinė dalis pašalinta, įrengiant specialią dviračių laikymo zoną. Pikapo krovinių platforma turi integruotas bėgelius su elektriniu ištraukiamu padėklu – dviračiai jame tvirtinami saugiu 35 laipsnių kampu, o trečiąjį dviratį galima montuoti ant stogo. Šios savybės išryškina automobilio universalumą ir sportiškumą – idealų pasirinkimą aktyviam gyvenimo būdui ir nuotykių ieškotojams.
Išskirtinės detalės: išmanios durys
Bene daugiausiai dėmesio sulaukia inovatyvios keleivio pusės galinės durys. Jos atsidaro kaip miniveno – svyruoja išorėn ir slysta atgal, turi dvigubas užrakto sistemas bei rankenėles, kas užtikrina patogumą ir funkcionalumą. Atsidarius durims atsiveria atnaujinta interjero zona: vietoj įprastos trijų sėdimų vietų užpakalinės sofos čia įrengta viena sėdynė, šalia kurios telpa šaldytuvas ir galingi išoriniai garsiakalbiai – puikiai tinka kelionėms ar lauko renginiams. Priekyje L&K 130 aprūpintas radijo siųstuvu bei planšetiniu kompiuteriu, kuris rodo tiesioginį vaizdą iš galinės kameros, prisidedant prie inovatyvumo ir saugumo.

Pagarba istorijai: išskirtinis dizainas
L&K 130 išdidžiai demonstruoja savo paveldą. Išorę puošia išraiškingi auksiniai, raudoni, balti ir juodi akcentai, pabrėžiantys Laurin & Klement palikimą. 130 metų istoriją mena legendinis L&K ženkliukas, kuris šiame modelyje pakeitė visame pasaulyje atpažįstamą sparnuotąją strėlę priekinėje grotelėje, taip dar labiau išskiriant projekto jubiliejinį pobūdį.
Techniniai sprendimai ir našumas
Pagrįstas tvirta Superb Combi platforma bei aprūpintas iš tinklo įkraunama hibridine pavara, L&K 130 yra ne tik stilingas, bet ir draugiškas aplinkai. Nors tikslūs galios parametrai kol kas neskelbiami, hibridinė sistema žada efektyvią energijos panaudą ir mažesnes emisijas, taip atliepiant naujausias tvaraus automobilių dizaino tendencijas.
.avif)
Rinkos pozicija ir pristatymas
Nors L&K 130 tebėra vienkartinis projektas, jis liudija Skoda įsipareigojimą naujovėms, meistriškumui ir jaunųjų talentų ugdymui. Modelis viešai debiutuos 112-ajame Tour de France dviračių lenktynių ture – renginyje, su kuriuo Skoda jau ilgus metus glaudžiai bendradarbiauja, taip dar labiau įtvirtindama savo ryšį su dviračių sportu. Masinės gamybos nenumatoma, tačiau L&K 130 yra puikus pavyzdys, ką galima pasiekti derinant kūrybiškumą ir patirtį.
Palyginimai ir paveldas
Nors dauguma universalių automobilių ar pikapų akcentuoja tik vieną aspektą – praktiškumą ar stilių – L&K 130 drąsiai sujungia abu ir nustato naujus koncepcinių automobilių standartus. Tai pirmasis studentų sukurtas projektas, suderinęs įkraunamą hibridinę technologiją su nuotykiams pritaikytomis modifikacijomis, žymintis proveržį šioje srityje.
.avif)
Išvada
Skoda L&K 130 – tai kur kas daugiau nei pertvarkytas automobilis. Tai garbės duoklė istorijai, inovacijoms ir nuolat ieškančiai pažangos dvasiai. Automobilių vairuotojai ir ekspertai tikrai įvertins šią kūrybingą legendinio automobilio interpretaciją, kuri neabejotinai atkreips dėmesį svarbiausiuose automobilių renginiuose visame pasaulyje.

Komentarai