3 Minutės
Plečiama Toyota modelių gama: įdomybės 2026-aisiais
Toyota Motor North America ir toliau stebina automobilių entuziastus ir rinkos ekspertus nuolat gausėjančia modelių įvairove. Markė intensyviai ruošiasi dinamiškiems 2026 metų modeliams, pristatydama net devynis naujus automobilius – nuo išskirtinių krosoverių-SUV iki sportinių automobilių ir inovatyvių keleivinių modelių. Tarp išskirtiniausių naujienų – stulbinantis Toyota GR86 Yusu Edition, GR Supra MKV Final Edition, atnaujintas Corolla Cross miesto visureigis, nostalgiškas Corolla Hatchback FX Edition, sugrįžtantis elektrinis C-HR kupė-SUV, atnaujinta bZ šeimos linija ir nuotykiams pritaikytas bZ Woodland modelis.
Naujos kartos elektrifikuotas 2026 Toyota RAV4
Lyderio pozicijas užima šeštos kartos 2026 metų Toyota RAV4, kuris nuo šiol siūlomas tik su elektrifikuotomis pavaromis. Šis naujas RAV4 pasižymi ne tik inovatyviu techniniu išpildymu, bet ir debiutuoja su 321 AG įkraunamu hibridu bei sportišku GR Sport modeliu. Aukštųjų technologijų ir ekologijos siekiantis RAV4 tobulėjimas numato Toyota dizaino bei technologijų kryptis artimiausiems metams, ypač pristatydamas įspūdingą „hammerhead“ priekinę dalį ir pažangias LED žibintų formas.
Virtualus sugrįžimas: trečiosios kartos Toyota Venza vizija
Kol realus Toyota asortimentas nuolat auga, skaitmeninėje automobilių bendruomenėje netyla kalbos apie galimus ateities modelius. Vienas iš jų – trečiosios kartos Toyota Venza – vidutinio dydžio krosoveris-SUV, neseniai atgijęs vizualioje Dimas Ramadhan (Digimods DESIGN kanalo kūrėjo) koncepcijoje. Naudojant pažangias CGI technologijas ir įkvėptas visiškai naujo XA60 RAV4 dizaino, ši koncepcinė Venza sujungia modernią Toyota dizaino kalbą ir universalią vidutinio dydžio SUV platformą.

Toyota Venza: istorija ir gamybos nutraukimas
Pirmą kartą Šiaurės Amerikos rinkai Venza pristatyta 2008-aisiais, išsiskirdama kaip penkiavietis vidutinio dydžio krosoveris, pasižymintis komfortu ir stiliaus akcentais. Pirmoje kartoje naudota Camry XV40 platforma, antroje – Japonijos rinkos Harrier (XU80). Visada buvęs tik hibridinis modelis ir kainuodamas nuo 35 000 JAV dolerių, Venza pelnė pagyras už stilingą dizainą ir puikų kainos bei kokybės santykį.
Vis dėlto, Venza gamyba buvo nutraukta 2024 metais, o jos vietą užėmė labiau prabangus ir brangesnis 2025 metų Toyota Crown Signia (nuo 44 000 JAV dolerių). Šiuo žingsniu Toyota siekė iš naujo subalansuoti savo pasiūlą, kadangi hibridinis Highlander tapo brangesnis už anksčiau buvusį Venza. Nepaisant to, daugeliui SUV mylėtojų lieka klausimas – ar rinka neprarado prieinamos prabangos ir ekonomiškumo derinio, kuriuo garsėjo Venza?
Virtualus dizainas: savybės ir stilius pagal naujausią Toyota viziją
Šioje kūrybinėje vizijoje trečios kartos Venza vaizduojama naudojant pažangią Toyota TNGA-K platformą, kurią taip pat turi dabartinis Camry ir elektrifikuotas 2026 metų RAV4. Kompiuterinė vizualizacija išskiria tokius modernius elementus kaip atpažįstamas „hammerhead“ priekis, elegantiškas „korio“ stiliaus groteles kėbulo spalvos, šiuolaikiški C formos LED priekiniai žibintai su dienos šviesos DRL ir ryškios horizontalios LED galinės lempos su blizgios juodos apdaila. Šios savybės atspindi naują globalią Toyota dizaino kryptį, numatančią dar išraiškingesnę ir sportiškesnę išvaizdą.
Galia ir pozicionavimas rinkoje
Jeigu Toyota nuspręstų atgaivinti Venza pagal šią virtualią koncepciją, tikimasi, kad modelis pasižymėtų ekonomiškais hibridiniais ir įkraunamais hibridais, pasinaudojant TNGA-K platformos subalansuotu važiavimu ir manevringumu. Rinkoje šis modelis būtų orientuotas į išmanius Šiaurės Amerikos pirkėjus, vertinančius prabangos, technologijų ir kainos santykį nuolat konkurencingoje vidutinio dydžio SUV kategorijoje – galimai užpildantį tarpą tarp Highlander ir prabangesnio Crown Signia.

Crown Signia ar Venza: ar rinkai reikia abiejų?
Kai aukštesnės kainos Crown Signia užėmė ankstesnę Venza poziciją, Toyota gerbėjai vis dažniau svarsto, ar ateities salonuose gali būti erdvės abiem modeliams. Virtualioji Venza koncepcija įrodo, kad stilingas, pajėgus ir konkurencingu kainos lygiu siūlomas hibridinis SUV vis dar gali patraukti pirkėjų dėmesį, ypač jei Crown Signia startinė kaina atrodo per didelė.
Apibendrinimas
Toyota aktyviai tobulindama savo krosoverių ir SUV gamą, tokios skaitmeninės vizijos kaip trečiosios kartos Toyota Venza kvepia nostalgija ir įžiebia susidomėjimą. Ar Venza vėl pasirodys Šiaurės Amerikos salonuose, parodys laikas, bet ši koncepcija puikiai atspindi išliekantį stilingo, ekonomiško ir praktiško vidutinio dydžio hibridinio SUV populiarumą dabartinėje rinkoje.

Komentarai