Yangwang U9 grįžta į Niurburgringą: siekia naujų rekordų | Pedal - Automobilių naujienos, apžvalgos ir technologijos Lietuvoje
Yangwang U9 grįžta į Niurburgringą: siekia naujų rekordų

Yangwang U9 grįžta į Niurburgringą: siekia naujų rekordų

2025-06-25
0 Komentarai Aistė Petrauskaitė

3 Minutės

Aukštos klasės elektrinių superautomobilių pasaulyje artėja dar vienas svarbus įvykis – BYD Yangwang U9 rengiasi antrajam greičio rekordui legendiniame Vokietijos Niurburgringo „Nordschleife“ trasoje, kuris vyks šių metų liepą. Po įspūdingo 2024 metų sezono, kuriame U9 pasiekė naują Kinijos transporto priemonių greičio rekordą – 391,94 km/h, ir įveikė Niurburgringo ratą per stulbinamą 7:17.900 laiką, šis visiškai elektrinis flagmanas jau žvelgia į dar didesnius pasiekimus 2025-aisiais.

Inžinerija, bandymai ir technologijos: nauji sprendimai 2025 metams

BYD jau atgabenusi U9 inžinerinius bandymų prototipus į Vokietiją, kur techninė komanda pradeda intensyvius bandymus garsiame ATP bandymų centre. Svarbiausias etapas – visapusiškas išbandymas Niurburgringo „Nordschleife“ trasoje, laikomoje viena sudėtingiausių pasaulyje. Pastaraisiais metais Yangwang inžinieriai daug dėmesio skyrė pagrindiniams moduliams ir patentuotoms sistemoms tobulinti, rinko vertingus duomenis bei pasitelkė pažangius simuliavimo įrankius, kad maksimaliai išnaudotų pažangios e4 platformos ir DiSus-X važiuoklės technologijos potencialą.

Oficialiais duomenimis, šios pastangos neapsiriboja tik rekordų siekimu – jos liudija Kinijos siekį tapti pasaulinės aukštosios automobilių pramonės lydere. „Toks tarptautinis bandymų etapas ne tik įrodo Yangwang U9 technologinę pažangą, bet ir demonstruoja Kinijos progresą superautomobilių inžinerijoje tarptautinėje arenoje“, – teigia BYD atstovas.

Ypatingos techninės charakteristikos: galia, greitis ir inovacijos

Yangwang U9 varomas revoliucine keturių elektrinių variklių sistema, kuri išvysto net 960 kW (1 287 AG) galią bei milžinišką 1 680 Nm sukimo momentą. Elektriniai varikliai pasiekia iki 21 000 aps./min., o tai leidžia U9 nuo 0 iki 100 km/h įsibėgėti vos per 2,36 sekundės – šis rezultatas prilygsta žymiausiems pasaulio hiperautomobiliams.

Lenktynių DNR ir naudinga kasdienai

Yangwang U9 išsiskiria iš daugelio konkurentų, siūlančių tik trasai skirtus prototipus – ši modelio versija artima serijiniam automobiliui. U9, nors ir šiek tiek modifikuota trasos sąlygoms, išlaiko kelių eismo taisykles atitinkančią įrangą bei programinę įrangą, todėl atspindi itin aukštus BYD gamybos standartus.

Dizainas, pozicionavimas rinkoje ir konkurenciniai pranašumai

Yangwang U9 – tai technologijų ir dizaino demonstracija, pasižyminti moderniu, aerodinamišku siluetu, užtikrinančiu stabilumą ir efektyvumą dideliu greičiu. Rinkoje šis modelis pozicionuojamas kaip rimtas konkurentas žinomiems superautomobilių prekės ženklams visame pasaulyje. Yangwang išnaudoja BYD žinomumą inovacijų ir patikimumo elektrinių automobilių srityje bei siekia pritraukti aukštos klasės automobilių entuziastus globaliu mastu.

Stulbinanti akceleracija, pažangi EV architektūra ir orientacija į realiai naudojamą galią leidžia Yangwang U9 mesti iššūkį nusistovėjusioms riboms. Nuolatiniai pasirodymai Niurburgringe ne tik pagrindžia šio elektromobilio galimybes, bet ir žymi Kinijos kilimą aukštosios klasės elektrinių superautomobilių segmente.

Palyginimai ir perspektyvos

Yangwang, siūlydamas modelį panašų į gamyklinį, išsiskiria iš konkurentų, kurie renkasi trasai skirtus prototipus. Ši strategija stiprina pasitikėjimą tarp pirkėjų – jie gali tikėtis, kad trasoje demonstruojamos savybės įmanomos ir realiomis sąlygomis. Artėjant 2025-ųjų liepos Niurburgringo bandymams, automobilių bendruomenė nekantriai laukia, ar Yangwang U9 pavyks užfiksuoti naujus pasiekimus greičio, technologijų ir tarptautinių ambicijų srityje.

Sveiki! Esu Aistė ir automobiliai – mano kasdienė aistra. Seku naujausias automobilių naujienas, modelių premjeras ir džiaugiuosi galėdama dalytis jomis su jumis. Tikiu, kad gera informacija padeda pa

Komentarai

Palikite komentarą