3 Minutės
Lexus IS sedan: Ikoniškas Japonijos modelis atgimsta
Nuo pat debiuto 1999 metais, Lexus IS patraukė vairuotojų dėmesį savo elegancijos ir sportiškumo harmonija, drąsiai konkuruodamas su tokiomis vokiečių markėmis kaip Audi A4, BMW 3 serijos ir Mercedes-Benz C klasė. Artėjant dabartinės kartos gamybos pabaigai, auga susidomėjimas nauju Lexus IS modeliu, galinčiu atgaivinti pirmojo modelio dvasią.
Išskirtinės vizualizacijos signalizuoja jaudinančią ateitį
Žinomas skaitmeninio meno kūrėjas Theophilus Chin pristatė naujos kartos Lexus IS viziją, įkvėptą futuristinio 2021 metų Lexus Electrified Sedan Concept. Integruodamas naujausius Lexus dizaino elementus iš atnaujinto ES modelio, naujas IS vizualizavimas žada drąsų žingsnį į priekį, išlaikant sportišką sedano DNR.
Priekinė dalis išsiskiria aštrių linijų LED žibintais ir išraiškingais trikampiais oro įsiurbimo angomis, kurios pabrėžia automobilio dinamiką. Ikoninė Spindle grotelė čia įgavo elegantiškesnį ir subtilesnį dizainą – tai rodo naują Lexus dizaino kryptį. Alyvos dangčio priekyje subtiliai matomas skirstymas leidžia spėti apie hibridinį pavaros tipą, balansuojant tarp elektrifikacijos ir tradicinio vairavimo pojūčio.

Dizaino evoliucija: tarp konceptualumo ir realybės
Eksterjeras ir siluetas
Naujas IS nėra tik futuristinis eskizas – šoninis profilis pasižymi drąsiomis koncepcijos linijomis, aptakia stogo linija ir subalansuotomis proporcijomis, kurias paliko ankstesnės kartos. Praktiškumą suteikia išraiškingos ES modelio linijos, tradiciniai veidrodėliai, patogios durų rankenėlės bei naujai sukurti lengvojo lydinio ratlankiai. Visa tai perkelia modelį arčiau serijinės gamybos realybės.
Sportiškas galas
Galinėje dalyje Lexus nutolsta nuo savo tradicijų – naują veidą čia kuria sportiškas „ducktail“ tipo spoileris ir įspūdinga LED šviesų juosta per visą bagažinės plotį, suteikdama kupei būdingą siluetą. Ryškūs sparnai bei žemyn nuleistas galinis stiklas sukuria atletišką laikyseną, išlaikant Lexus prabangai būdingą rafinuotumą.
Galingumas, pavaros ir technologijos
Prabangių sedanų rinkoje vyraujant elektrifikacijos tendencijoms, naujasis Lexus IS ruošiasi dideliems pokyčiams. Vizualizacijos sufleruoja apie tiek hibridines, tiek pilnai elektrines versijas, tačiau išsamios specifikacijos dar nėra viešai paskelbtos. Atsižvelgiant į Toyota ir Lexus ilgametę hibridinių pavarų patirtį, automobilistai gali tikėtis inovatyvių, efektyvumo ir dinamikos derinių. Naujausios IS 500 Climax ir Ultimate laidos Japonijoje ir JAV su V8 benzininiu varikliu simbolizuoja epochos baigtį, tačiau žada perėjimą prie elektrifikuoto našumo, nepaukojant vairavimo malonumo.

Konkurencinė aplinka ir rinkos pozicionavimas
Prabangių sportinių sedanų segmentas šiandien itin konkurencingas – čia aktyviai žengia ir tradiciniai, ir nauji elektromobilių gamintojai. Naujos kartos Lexus IS turės varžytis su tokiomis naujovėmis kaip Audi A5, būsimasis BMW Neue Klasse 3 serijos bei elektrinis BMW i3, taip pat su atnaujintu Mercedes C klase (tiek vidaus degimo, tiek elektrinėmis versijomis). Kadangi konkurentai spartina elektrifikacijos tempą, ypač rinkose kaip Kinija, Lexus lankstumas ir inovatyvus dizainas liks labai svarbūs.
Gamybos perspektyvos: ko tikėtis?
Nors vizualizacijos žadina entuziazmą, nuo koncepcijos iki serijinio modelio neišvengdami vyksta dizaino ir inžinerijos korekcijos. Lexus kol kas informacijos apie bandymų prototipus neskelbia. Tačiau turint omenyje, kad dabartinis IS debiutavo 2013 m., o atnaujinimų sulaukė 2017 ir 2020 m., ekspertai spėja, jog didysis naujo modelio pristatymas jau ne už kalnų.
Išvados
Ateinantis Lexus IS sedan modelis pažada sugrąžinti unikalią prabangos ir sportiškumo dermę, kurią sustiprina drąsus dizainas, pažangūs pavaros sprendimai ir nuoseklus inovacijų siekis. Stiprėjant konkurencijai visame pasaulyje, šios žymios sportinės mašinos naujo leidimo laukia ne tik Lexus entuziastai, bet ir visi automobilių mylėtojai.

Komentarai