BMW ir Mini pardavimų augimas 2025 m. pirmąjį pusmetį: iššūkiai bei sėkmės | Pedal - Automobilių naujienos, apžvalgos ir technologijos Lietuvoje
BMW ir Mini pardavimų augimas 2025 m. pirmąjį pusmetį: iššūkiai bei sėkmės

BMW ir Mini pardavimų augimas 2025 m. pirmąjį pusmetį: iššūkiai bei sėkmės

2025-07-03
0 Komentarai Aistė Petrauskaitė

2 Minutės

Stiprus bendras augimas nepaisant rinkos svyravimų

BMW Šiaurės Amerikoje paskelbė oficialius 2025 m. pirmojo pusmečio pardavimų rezultatus, atskleisdama išsamius BMW ir Mini prekės ženklų automobilių pardavimo pokyčius konkurencingoje automobilių rinkoje. Nepaisant tam tikrų pastarojo meto iššūkių, BMW pavyko padidinti parduotų automobilių skaičių 1,6 procento, per šešis mėnesius klientams pristatant iš viso 178 499 transporto priemonių. Šis nuosaikus augimas pasiektas net ir sumažėjus antrojo ketvirčio rezultatams – palyginus su 2024 m., pardavimai sumažėjo 0,4 proc., kai buvo realizuota 90 884 automobilių, lyginant su pernai fiksuotais 91 237 vienetų.

Elektromobilių pardavimų analizė ir rinkos tendencijos

BMW elektromobilių pardavimai šį ketvirtį susidūrė su iššūkiais – jų realizuota 21,2 proc. mažiau. Nuo balandžio iki birželio 2025 m. pristatyta 11 094 elektrinių automobilių, lyginant su 14 081 tuo pačiu laikotarpiu pernai. Tokie rezultatai leidžia suprasti, kaip keičiasi elektromobilių rinka bei vartotojų pasirinkimai, net ir BMW nuolat plečiant naujoviškų, tvarių judumo sprendimų pasiūlą.

Mini ženkliai spartina augimą, didėjant paklausai

Priešingai nei elektromobiliams, Mini pardavimų rezultatams būdingas stiprus šuolis. Šis ikoniškas mažųjų automobilių prekės ženklas antrąjį ketvirtį pardavė 29,1 proc. daugiau automobilių – 7 616 vienetų, palyginti su 5 898 prieš metus. Metinis Mini augimas siekia 19 proc., o tai rodo tvirtą poziciją rinkoje ir sėkmingus modelių atnaujinimus, orientuotus į miesto vairuotojus bei stilingumo ieškančius pirkėjus.

Strateginė kryptis, dizainas ir konkurenciniai pranašumai

BMW savo sėkmę grindžia aiškia strategija, novatorišku produktų asortimentu, kuriame dera prabanga ir sportiškumas, ir stipriu atstovybių tinklu Šiaurės Amerikoje. Prekės ženklui būdingi pažangus dizainas, pažangios automobilių techninės savybės ir įvairūs jėgos agregatai, užtikrinantys tvirtą konkurencingumą tiek premium, tiek elektromobilių segmentuose. Tuo tarpu Mini išsiskiria stilingu dizainu, manevringumu bei efektyvia inžinerija, išlaikydama stiprią poziciją miesto ir mažų automobilių rinkose. Įžengus į antrąją 2025-ųjų pusę, tiek BMW, tiek Mini entuziastai bei automobilių pramonės stebėtojai gali tikėtis dar daugiau inovacijų, formuojančių transporto ateitį ir tvarią automobilių rinką.

Šaltinis: thetruthaboutcars

Sveiki! Esu Aistė ir automobiliai – mano kasdienė aistra. Seku naujausias automobilių naujienas, modelių premjeras ir džiaugiuosi galėdama dalytis jomis su jumis. Tikiu, kad gera informacija padeda pa

Komentarai

Palikite komentarą