Genesis X Gran Equator: Naujoji koncepcija, jungianti praeitį ir ateitį | Pedal - Automobilių naujienos, apžvalgos ir technologijos Lietuvoje
Genesis X Gran Equator: Naujoji koncepcija, jungianti praeitį ir ateitį

Genesis X Gran Equator: Naujoji koncepcija, jungianti praeitį ir ateitį

2025-04-17
0 Komentarai

„Genesis“ pristatė savo naujausią koncepcinį modelį – X Gran Equator, kuris debiutavo 2025 m. Niujorko automobilių parodoje. Šis modelis išsiskiria unikaliu dizainu, kuris sujungia klasikinį stilių su moderniomis technologijomis, ir gali tapti konkurentu tokiems modeliams kaip „Rivian R1S“ ar „Mercedes-Benz G-Class“.​

Dizainas ir išorės ypatybės

Nors „Genesis“ oficialiai nepaskelbė, kad X Gran Equator yra elektrinis automobilis, uždengtas dugnas ir išmetimo vamzdžių nebuvimas rodo, kad tai tikėtina. Automobilio dizainas primena tiek universalo, tiek visureigio bruožus, o jo stilius sukelia asociacijas su maždaug prieš 25 metus pristatytu „Audi Steppenwolf“ koncepciniu modeliu.​

X Gran Equator pasižymi dviejų dalių galinėmis durimis – funkcionalumu, kuris šiais laikais retai sutinkamas automobiliuose. Be to, automobilis turi 24 colių beadlock ratlankius, kurie, nors ir įspūdingi, gali būti pakeisti mažesniais, labiau tinkamais bekelės sąlygoms, jei modelis būtų gaminamas masiškai.​

Vietoj vientiso stiklinio stogo, X Gran Equator turi keturių dalių stogo dizainą, panašų į „Ineos Grenadier“ dviejų dalių stogą. Priekinės durų rankenos yra paslėptos, o norint atidaryti galines duris, reikia paspausti mažą mygtuką ant C stulpo.​

Interjeras: klasikos ir modernumo derinys

Skirtingai nei daugelis šiuolaikinių automobilių, X Gran Equator neturi didelio centrinio ekrano. Vietoj to, prietaisų skydelyje yra keturi skaitmeniniai ekranai, o priešais vairuotoją – trys mažesni apvalūs ekranai, rodantys greitį ir kitus svarbius duomenis. Centrinėje konsolėje yra keli fiziniai mygtukai, įskaitant bekelės režimo valdiklį.​

Automobilis sukurtas keturiems keleiviams, su centrine konsolė tarp sėdynių, turinčia dideles rankenas, kurios taip pat matomos ant B stulpų ir priekinio keleivio pusėje. Durų rankenos įrengtos neįprastai žemai, o vietoj tradicinio daiktadėžės naudojamos dvi odinės kišenės su dirželiais.​

Perspektyvos ir gamybos galimybės

Nors „Genesis“ dar nepatvirtino X Gran Equator gamybos, kai kurios jo savybės, tokios kaip dviejų dalių galinės durys ir stogo bagažinė, gali būti pritaikytos būsimuose gamybos modeliuose.​

Komentarai

Palikite komentarą