Kodėl autobusų varikliai montuojami gale? | Pedal - Automobilių naujienos, apžvalgos ir technologijos Lietuvoje
Kodėl autobusų varikliai montuojami gale?

Kodėl autobusų varikliai montuojami gale?

2025-04-17
0 Komentarai

Autobusai dažnai turi variklius, sumontuotus galinėje dalyje. Šis dizaino sprendimas priimtas dėl kelių techninių, inžinerinių ir keleivių komforto priežasčių, ir tapo standartiniu autobusų gamyboje.​

Padidinta vidaus erdvė

Vienas pagrindinių priežasčių, kodėl variklis montuojamas gale, yra optimalus vidaus erdvės panaudojimas. Tai leidžia turėti daugiau sėdimų vietų ir erdvesnį keleivių saloną, ypač miesto autobusuose. Be to, tai leidžia turėti plokščią grindų paviršių, palengvinantį keleivių judėjimą ir įlipimą bei išlipimą.​

Geresnis svorio paskirstymas ir trauka

Galinėje dalyje esantis variklis perkelia svorio centrą į galą, pagerindamas trauką, ypač važiuojant įkalnėmis ar slidžiomis sąlygomis. Tai taip pat pagerina stabdymo efektyvumą ir bendrą transporto priemonės stabilumą.​

Sumažintas triukšmas ir vibracija

Variklio montavimas gale sumažina triukšmo ir vibracijos lygį keleivių salone, nes variklio garsai ir vibracijos yra toliau nuo keleivių zonos. Tai užtikrina ramesnę ir patogesnę kelionę.​

Kompaktiškesnis dizainas be aukojamos talpos

Jei variklis būtų montuojamas priekyje, autobusas turėtų ilgesnį priekį, panašų į sunkvežimį, kas apsunkintų manevravimą miesto gatvėse. Galinis variklio montavimas leidžia turėti kompaktiškesnį dizainą be talpos aukojimo.​

Komentarai

Palikite komentarą