3 Minutės
Nepaliesta 1965 m. Plymouth Barracuda Formula S pirmą kartą parduodama
Klasikinių automobilių mėgėjams ir retų amerikietiškų raumenų automobilių entuziastams atsirado išskirtinė galimybė: niekada nerestauruota, vieno savininko 1965 metų Plymouth Barracuda Formula S su visais gamykliniais papildymais pirmą kartą pasirodė rinkoje. Šį ikonini automobilį beveik šešis dešimtmečius Essex mieste, Konektikute, kruopščiai prižiūrėjo jo pirmasis savininkas. Šis Barracuda modelis – ypatingas Mopar palikimo pavyzdys ir puiki galimybė įsigyti išskirtinį kolekcinį automobilį.
Gamyklinės opcijos ir autentiškumas: kuo ši Barracuda tokia ypatinga
Kaip nurodoma eBay pardavėjo chrisc1973 skelbime, ši Plymouth Barracuda buvo individualiai užsakyta su visomis 1965 metų modelio papildomomis opcijomis. Automobilis dar turi originalų pardavimo kvitą ir visą savo gyvavimo laiką buvo laikomas patalpose, todėl puikiai išsaugojo gamyklinį žavesį bei techninį vientisumą. Be to, šiai raumenų automobilių ikonai niekada nebuvo daryta restauracija, todėl vien dėl originalumo šis modelis itin vertinamas kolekcininkų tarpe.

Techninės charakteristikos: Formula S raumenų automobilis
Nuo 1965 metų Formula S paketas suteikė Plymouth Barracuda ieškomų sportinių savybių, kad ji galėtų varžytis su kitais to laikotarpio „pony car“ automobiliais. Po variklio dangčiu – galingas 273 kubinių colių V8 variklis, išvystantis net 235 arklio galias ir pranašaujantis tuo metų Ford Mustang 289 V8 (turėjo 225 AG). Kiti pranašumai – Rallye pakabos sistema, sustiprintos torsioninės sijos, priekinis stabilizatorius. Sportiškas Hurst perjungiklis bei nepriekaištinga pakabos valdymo sistema Barracuda užtikrina įsimintinus vairavimo potyrius tiek savaitgalio kelionėms, tiek klasikinių automobilių renginiams.

Komfortas ir įranga: pilna papildomų galimybių
Ši Barracuda Formula S išsiskiria ne tik puikiomis dinaminių savybėmis, bet ir gausybe komforto funkcijų, kurios tuo metu buvo itin retos. Tarp jų – pilnai veikianti oro kondicionavimo sistema (retas priedas raumenų automobiliams šeštajame dešimtmetyje), nulenkiamos galinės sėdynės bei kiti patogumai, kurie pagerina vairavimo patirtį. Odometras rodo 3 981 mylią, tačiau, kaip pažymi pardavėjas, spidometras apsisuko dar septinto dešimtmečio pabaigoje.
Rinkos pozicija ir kolekcinė vertė
Nors Plymouth Barracuda turėjo išskirtinių techninių privalumų ir pajėgią jėgos pavarą, ji ilgai liko Ford Mustang šešėlyje, daugiausia dėl ribotos Chrysler rinkodaros. Visgi, kai Ford populiarino savo „pony car“ legendą, Barracuda Formula S tyliai kaupė ištikimą raumenų automobilių gerbėjų būrį. Šiandien tokio autentiškumo, su visa originalia įranga išlikę modeliai yra ypač vertinami klasikinių amerikietiškų automobilių kolekcininkų ir entuziastų bendruomenėje.

Investicija į tikrą išlikusį automobilį: kaina ir aukciono informacija
Barracuda šiuo metu siūloma pradinėje aukciono kainoje – 15 000 JAV dolerių, o pirkimo iškart kaina siekia 21 000 JAV dolerių. Nepaisant šio raumenų automobilio istorijos ir būklės, susidomėjimas aukcionu kol kas neįsibėgėjo, galbūt dėl savininko pagrįstos, bet tvirtos kainos. Visgi 21 susidomėjęs entuziastas jau įtraukė automobilį į savo stebimų objektų sąrašą eBay, todėl laukiama galimo paskutinės minutės susidomėjimo pliūpsnio. Dėl savo apdovanojimų istorijos ir autentiškų savybių ši Barracuda gali būti ideali tiek retkarčiais važiuojančiam vairuotojui, tiek restauracijos projektui, siekiančiam tapti konkursiniu šou automobiliu.
Kol nesurastas naujasis šio laiko kapsulės reprezentacinio raumenų automobilio savininkas, jis ir toliau saugomas vidaus patalpose Essex mieste, Konektikute, laukdamas vertinančio bei puoselėsiančio kolekcininko.

Šaltinis: autoevolution

Komentarai