Lexus pirkėjų amžiaus vidurkis viršija 60 metų – ką tai sako apie prekės ženklą? | Pedal - Automobilių naujienos, apžvalgos ir technologijos Lietuvoje
Lexus pirkėjų amžiaus vidurkis viršija 60 metų – ką tai sako apie prekės ženklą?

Lexus pirkėjų amžiaus vidurkis viršija 60 metų – ką tai sako apie prekės ženklą?

2025-04-19
0 Komentarai

Remiantis naujausia automobilių rinkos analize, Lexus tapo vienu iš tų automobilių gamintojų, kurių pirkėjai yra gerokai vyresni nei pramonės vidurkis. Ši tendencija kelia klausimų apie prekės ženklo patrauklumą jaunesnei auditorijai.


 Lexus – senėjančios auditorijos pasirinkimas

Pagal S&P Global Mobility ataskaitą, vidutinis Lexus automobilių pirkėjo amžius yra ~62 metai. Tai žymiai aukštesnis rodiklis nei tokių konkurentų kaip:

  • BMW – ~54 metai
  • Mercedes-Benz – ~56 metai
  • Tesla – ~52 metai

Šis skirtumas signalizuoja, kad Lexus šiuo metu daugiausia traukia vyresnio amžiaus vairuotojus.


 Kodėl taip yra?

Yra kelios galimos priežastys, kodėl Lexus pirkėjai yra vyresni:

  • Tradicinis dizainas – Lexus automobilių dizainas labiau orientuotas į klasikinį ir konservatyvų stilių.
  • Patikimumas ir komfortas – vyresni pirkėjai vertina patikrintą kokybę ir patogumą, kuriuos Lexus garsėja.
  • Mažesnis sportiškumas – palyginus su BMW ar Tesla, Lexus dažnai nėra siejamas su sportiniu važiavimu ar modernumu.

 Ar „Lexus“ planuoja pokyčius?

Lexus pastaraisiais metais stengiasi atnaujinti savo įvaizdį:

  • Pristatė sportiškesnius modelius, tokius kaip Lexus IS ar RC F.
  • Įžengė į elektromobilių rinką su Lexus RZ.
  • Investuoja į technologinį atnaujinimą ir jaunatviškesnius interjerus.

Tačiau akivaizdu, kad šie pokyčiai dar nepasiekė plačiosios jaunesnės auditorijos.


 Ką tai reiškia rinkai?

Jei Lexus nepavyks pritraukti jaunesnių vairuotojų:

  • Gali mažėti prekės ženklo ilgalaikis augimo potencialas.
  • Didėja priklausomybė nuo ribotos demografinės grupės.
  • Prireiks ryžtingesnių žingsnių, norint išlikti konkurencingiems.

 Išvada

Lexus turi gilias šaknis patikimumo ir kokybės srityje, tačiau norint pritraukti naują kartą vairuotojų, būtina atsinaujinti. Kol kas jų pagrindiniai pirkėjai lieka lojalūs, tačiau ateitis priklausys nuo gebėjimo prisitaikyti prie sparčiai besikeičiančios rinkos.

Komentarai

Palikite komentarą