3 Minutės
Nissan žengia naują žingsnį: uždaroma legendinė Oppama gamykla
Japonijos automobilių gamintoja Nissan, siekdama optimizuoti gamybos procesą visame pasaulyje, pranešė apie vieno iš svarbiausių savo objektų – Oppama gamyklos – uždarymą. Numatoma, kad gamybos veikla čia bus nutraukta iki 2027 finansinių metų pabaigos. Tai svarbus pokytis ne tik pačios įmonės gamybos istorijoje, bet ir platesniame automobilių sektoriuje, kuriame vyksta reikšmingos permainos.
Inovacijų paveldas: Oppama gamyklos istorija
Įkurta 1961 metais, Oppama gamykla ilgus šešis dešimtmečius buvo pagrindinis Nissan automobilių gamybos centras. Šiuo metu čia dirba apie 2 400 darbuotojų, o gaminami populiarūs modeliai, tokie kaip Nissan Note ir Note Aura. Anksčiau gamykloje buvo surinkta daugybė legendinių modelių – Nissan Bluebird, Cube, Juke ir novatoriškasis elektrinis Nissan Leaf. Gamyklos uždarymas atskleidžia, kaip sparčiai keičiasi Japonijos automobilių pramonė, prisitaikant prie naujų rinkos tendencijų ir vartotojų poreikių.
Strateginis restruktūrizavimas: Re:Nissan atkūrimo planas
Sprendimas uždaryti Oppama gamyklą yra dalis platesnio Re:Nissan atkūrimo plano, kuriuo siekiama didinti efektyvumą ir optimizuoti gamybos tinklą. Pasak bendrovės, visi dabartiniai ir būsimi modeliai, anksčiau gaminti Oppama gamykloje, bus perkelti į Nissan Kyushu gamyklą, kurios veikla prasidėjo dar 1976 metais. Čia jau dabar gaminami tokie modeliai kaip Serena vienatūris, X-Trail visureigis ir Rogue, skirtas tarptautinėms rinkoms. Tokiu būdu užtikrinamas nuoseklus Nissan automobilių tiekimas tiek Japonijai, tiek užsieniui.

Poveikis tyrimų ir plėtros padaliniams
Nors automobilių gamyba bus nutraukta, didesnis Oppama miestelis ir toliau veiks – čia liks Nissan tyrimų centras, susidūrimų bandymų poligonas ir jūrų terminalas. Nissan pabrėžė pasiryžimą ieškoti naujų šios vietos panaudojimo galimybių ir garantuoja darbuotojams pagalbą bei bendradarbiavimą su profesinėmis sąjungomis.
Efektyvumo didinimas ir pasaulinės gamybos apimtys
Pereinamuoju laikotarpiu Nissan planuoja sumažinti metinę automobilių gamybos apimtį nuo 3,5 iki 2,5 mln. vnt. (neįskaitant Kinijos), siekdama visiškai išnaudoti pagrindines gamybos linijas. Taip pat numatoma sumažinti pagrindinių gamyklų skaičių pasaulyje nuo 17 iki 10, optimizuojant veiklą ir mažinant išlaidas. Be to, planuojama, kad NV200 mikroautobusų gamyba Shatai Shonan gamykloje bus nutraukta 2026 finansiniais metais, o ją pakeis naujos kartos modelis artimiausiais metais.

Ateities vizija ir konkurencinis pranašumas
Nissan pertvarkos žingsniai atspindi dabartinius iššūkius pasaulinėje automobilių rinkoje, tačiau kartu suteikia galimybę efektyviau konkuruoti su kitais automobilių gamintojais, ypač elektrifikacijos ir išmanių mobilumo sprendimų srityje. Gaminių perkelimas į kitas gamyklas leis lanksčiau vystyti naujus modelius, pagerinti kokybės kontrolę ir pasinaudoti masto ekonomijos privalumais – tiek gaminant miesto hečbekus, tokius kaip Note, tiek ir pažangius elektromobilius (EV) kaip Leaf bei visureigius Rogue ir X-Trail.

Darna ir atsakomybė bendruomenei
Nissan generalinis direktorius Ivan Espinosa sprendimą uždaryti Oppama gamyklą pavadino sunkiu, tačiau būtinu, ir išreiškė tikėjimą, kad taip bendrovė pasiruoš stipresnei ir tvariai ateičiai. Jis pabrėžė, kad Nissan išliks Oppama regione ir toliau rems vietos bendruomenę bei puoselės novatorišką dvasią, kuria garsėjo ši gamykla.
Pasaulinė perspektyva: Nissan konkurencinėje kovoje
Didėjant konkurencijai tarp pasaulinių automobilių gamintojų ir sparčiai plečiantis elektromobilių rinkai, aktyvus Nissan veiklos konsolidavimas gali tapti pavyzdžiu kitiems. Kompanijai žengiant į naują vystymosi etapą, siekiama dar labiau stiprinti savo pozicijas ir užtikrinti kokybišką pasirinkimą automobilių entuziastams bei pirkėjams visame pasaulyje.
Šaltinis: carscoops

Komentarai