3 Minutės
Mitsubishi ateitis: Outlander ir Outlander Sport naujoviškame amplua
Automobilių pasaulyje kyla nemažas susidomėjimas po to, kai žinomas skaitmeninis menininkas Kleber Silva (KDesign AG) pristatė išraiškingus CGI vizualizacijas apie būsimos kartos 2027 metų Mitsubishi Outlander ir atnaujintą Outlander Sport modelį. Šie renderiai išryškina stiprų Renault-Nissan-Mitsubishi aljanso poveikį, atskleisdami naują dizaino kryptį, kurioje dera japoniškas inžinerinis tikslumas ir prancūziškas stilius.
Aljanso sinergija skatina Mitsubishi tobulėjimą
Mitsubishi Motors visapusiškai pasinaudojo strategine partneryste Renault-Nissan-Mitsubishi aljanse, ypač Europos rinkoje. Pastaraisiais metais gamintojas pristatė keletą perdarytų Renault modelių savo asortimentui, kaip antai naujasis Colt (paremtas Renault Clio) ir ASX (sukurtas pagal Captur platformą). Toks požiūris leidžia efektyviai naudoti resursus ir spartinti naujų modelių pristatymą, įsitraukiant į patikrintų Renault platformų ir technologijų naudojimą. Nors Šiaurės Amerikoje vis dar dominuoja senesni modeliai, tokie kaip dabartinis Outlander Sport, šios skaitmeninės vizualizacijos leidžia manyti, kad netrukus ir JAV gali pasirodyti naujos, europietiška dvasia alsuojančios Mitsubishi SUV versijos.
Išskirtinis dizainas su Renault DNR elementais
KDesign AG kuriamose vizualizacijose Outlander Sport ateitis įsivaizduojama su stilistinėmis užuominomis iš pripažinto Renault Scenic E-Tech – 2024-ųjų Europos metų automobilio. Tai SUV suteikia modernios, miestui tinkamos išvaizdos, išskirtinių aerodinaminių linijų ir išmanaus interjero. Bazinė platforma – Renault AmpR Medium, kurią naudoja ir tokie inovatyvūs elektromobiliai kaip Renault Megane E-Tech ir Nissan Ariya, pabrėžia verta paminėti platformos universalumą ir siekį elektrifikacijos.
Tuo tarpu numatomas penktosios kartos Outlander modelis semsis įkvėpimo iš naujausio Renault Espace. Kadaise žinomas kaip populiarus vienatūris, Espace dabar virtęs elegantišku vidutinio dydžio SUV. Galimas naujos kartos Outlander išlaikys šiuos pokyčius – tai bus šeimos automobilis, kuriame dera erdvumas, stilius ir funkcionalumas.
Techninės savybės, jėgos agregatai ir pozicionavimas rinkoje
Jei šios vizualizacijos atspindi Mitsubishi gamybos planus, galime tikėtis plačios išmanių jėgos agregatų pasiūlos. Outlander būtų siūlomas su švelniu hibridu, pilnu hibridu ir įkraunamu hibridu – tokiu būdu sekant Espace lankstumo pavyzdžiu elektrifikacijoje. Tai leis Mitsubishi efektyviai konkuruoti sparčiai augančiame elektrinių ir hibridinių SUV segmente, patraukiant pirkėjus, ieškančius ekonomiškumo, bet nenorinčius atsisakyti vairavimo malonumo.
Tuo metu Outlander Sport galėtų užimti savo nišą tarp kompaktiškų miesto SUV su elektromobilio pagrindu – tai būtų patrauklus pasiūlymas tiek miestiečiams vairuotojams, tiek ekologija besidomintiems vartotojams. Japonijos patikimumo ir prancūziškų inovacijų derinys šiems modeliams suteiktų patrauklumo, leidžiančio konkuruoti su Toyota, Honda, Kia ir Hyundai SUV modeliais.
Ar Mitsubishi turėtų pasinaudoti europietišku poveikiu?
Nors tradicijų šalininkai gali nerimauti, kad Mitsubishi japonų tapatybė praranda savitumą, ši strateginė partnerystė su Renault gali tapti galimybe atgaivinti prekinio ženklo populiarumą pasauliniu mastu. Novatoriškas dizainas, pažangūs hibridiniai bei elektriniai sprendimai, patobulintos važiavimo savybės – visa tai atveria duris platesnei auditorijai ir padeda atkovoti rinkos dalį.
Mitsubishi CGI koncepcijų sėkmė gali paskatinti gamintoją pilnai integruoti Renault pagrindu sukurtus modelius, suteikiant naują impulsą jų kryžminukų (crossover) ir SUV asortimentui visame pasaulyje.
Šaltinis: autoevolution

Komentarai