3 Minutės
Xpeng Motors pristatė ilgai lauktą P7 elektrinį sedaną, kuris pasižymi pažangiomis salono technologijomis, išskirtiniu dizainu ir galingomis naujomis versijomis. Oficiali naujojo Xpeng P7 premjera numatyta rugpjūčio 6 dieną – šis modelis žada pakeisti pirkėjų lūkesčius vidutinės ir aukštesnės klasės elektrinių sedanų segmente.
Revoliucinė interjero architektūra ir modernios technologijos Viena svarbiausių Xpeng P7 naujovių – pažangios salono technologijos. Išskirtinis 87 colių papildytos realybės vaizdo projekcijos ekranas (AR-HUD) – didžiausias savo klasėje – rodo navigacijos, pagalbos vairuotojui informaciją ir net AR žaidimus tiesiai ant priekinio stiklo, suteikdamas įtraukiančią vairavimo patirtį. Papildomai Xpeng siūlo unikalų valdymo Touch Pad pultą, leidžiantį patogiai reguliuoti komforto, pramogų ir automobilio nustatymus.
P7 salone dominuoja vadinamoji „technologijų sala“, jungianti platų AR-HUD ekraną, sportinį trijų stipinų vairą, individualiai pritaikomą skaitmeninį prietaisų skydelį ir inovatyvų informacinį ekraną su trijų ašių sukimusi. Šis išmanus, balsu valdomas asistentas gali reaguoti net į vairuotojo komandų intonaciją, įtvirtindamas P7, kaip pažangaus elektromobilio, statusą.
Sėdynės pasižymi aktyviais priekiniais sportiniais atlošais, kurie reaguoja vos per 10 milisekundžių, užtikrindami iki 30 mm šoninę atramą pagal važiavimo sąlygas. Papildomą komfortą garantuoja šildomos, ventiliuojamos bei masažo funkciją turinčios sėdynės. Bagažinės ir klimato kontrolė gali būti paprastai valdoma per Touch Pad.
Išorės dizainas ir matmenys P7 modelio dizainą kūrė pripažintas prancūzų dizaineris Rafik Ferrag. Automobilis išsiskiria elegantišku fastback siluetu, aštriomis aerodinaminėmis linijomis bei ištraukiamu galiniu spoileriu, didinančiu stabilumą. Sedano ilgis – 5017 mm, plotis – 1970 mm, aukštis – 1427 mm, o ratų bazė siekia net 3008 mm. Vienkūnis kėbulas užtikrina didesnį tvirtumą ir saugumą.
Variklių pasirinkimas ir elektrinės charakteristikos P7 galima rinktis su galiniais varančiaisiais ratais (RWD) arba visų ratų pavara (AWD). Galiniais ratais varomame modelyje montuojamas 270 kW galios variklis, o visų ratų pavara papildo jį 167 kW priekiniu varikliu, pasiekiant bendrą 437 kW galią. Pirkėjams siūlomos dvi baterijų talpos – 74,9 kWh ir 92,2 kWh, užtikrinančios įspūdingą nuvažiuojamą atstumą: iki 820 km (pagal CLTC) ilgų nuotolių RWD versijai, 702 km – standartiniam RWD ir 750 km – AWD modeliams.
Sparčiojo įkrovimo galimybės taip pat įspūdingos. Visi P7 modeliai aprūpinti pažangia 800V silicio karbido (SiC) aukštos įtampos sistema ir 5C greitojo įkrovimo technologija. Ši elektra pagrįsta platforma, tokia pati kaip Xpeng G7 SUV, leidžia per 10 minučių įkrauti bateriją, kad nuvažiuotumėte daugiau nei 430 km – tai naujas standartas elektromobilių patogumui.
Baterijų tiekimas ir komplektacijų įvairovė Baterijos tiekiamos žinomų gamintojų – EVE Energy ir China Aviation Lithium Battery (CALB), priklausomai nuo pasirinktos komplektacijos. Tokia įvairovė leidžia rinktis geriausiai vairuotojo poreikius atitinkantį modelį bei funkcionalumą, kurio tikisi tiek pažangių technologijų mėgėjai, tiek elektromobilių entuziastai.
Rinkos pozicionavimas ir konkurentai Naujasis P7 buvo kuriamas penkerius metus, remiantis Xpeng Kinijos ir tarptautinių komandų patirtimi. Šis elektrinis sedanas tiesiogiai konkuruos su tokiais rinkos lyderiais kaip Tesla Model 3 ar Xiaomi SU7. Xpeng P7 išsiskiria prabanga, pažangiomis technologijomis ir puikiomis vairavimo savybėmis, todėl siekia tapti pagrindiniu pasirinkimu vidutinės ir aukštesnės klasės elektrinių sedanų segmente ir patikimu pasirinkimu ieškantiems naujovių be kompromisų.
Elektrinių automobilių rinka sparčiai kinta, o Xpeng P7 ryžtingai meta iššūkį nusistovėjusioms normoms, siūlydamas tikrai naujos kartos vairavimo patirtį.
Šaltinis: carnewschina

Komentarai