Dongfeng M-hero M817: techniškas didelis bekelės visureigis

Dongfeng M-hero M817: techniškas didelis bekelės visureigis

2025-08-18
0 Komentarai Simona Vaičiulytė

4 Minutės

Apžvalga: techniškas didelis bekelės visureigis

Dongfeng naujasis flagmanas – bekelės visureigis M-hero M817 – derina tvirtas pravažumo savybes su aukštos klasės išmaniosiomis technologijomis. Modelis pristatomas dviejų komplektacijų, kurių kaina siekia 319 900 juanių (apie 44 500 USD) ir 349 900 juanių (apie 48 600 USD). M817 integruoja Huawei pilną intelektualiųjų sprendimų rinkinį – Qiankun Huawei ADS 4 vairuotojo pagalbą, HarmonyOS Cockpit 5 ir Tianyuan automobilio architektūrą – taip dideliam SUV segmentui suteikdamas pažangias vairuotojo pagalbos sistemas ir prijungtą salono patirtį.

Dizainas: ryški šeimyninė stilistika su bekelės detalėmis

M817 pasižymi drąsia, šeimynine silueto kalba ir madingu dviveidžiu priekiniu įvaizdžiu. Pirkėjai gali rinktis atskirą bekelės buferį arba kėbulo spalvos miesto buferį pagal planuojamą naudojimą. Žibintai vizualiai įsilieja į kapoto linijas, suteikdami vientisą priekio profilį, o stogo kraštuose esantys poriniai LED prožektoriai pagerina apšvietimą naktiniams pasivažinėjimams. Šone raumeningas siluetas pabrėžiamas dviejų lygių liemens linija ir A statramstis kampuotas taip, kad sumažintų aerodinaminį pasipriešinimą. Modelis palaiko įprastines po pirkimo montuojamas ir bekelės priedų sistemas – langų laikiklius, kopėčias ir kt. – todėl jis patrauklus overland entuziastams.

Išmatavimai ir salono praktiškumas

Išorė ir erdvė: kėbulas yra 5100 mm ilgio, 1998 mm pločio ir 1919 mm arba 1899 mm aukščio (atitinkamai oro spyruoklių ir spiralinės spyruoklės versijose), važiuoklės bazė – 3005 mm. Salono išdėstymas yra 2+3 penkiavietis, orientuotas į komfortą ir praktiškumą.

Universalios krovinio ir stovyklavimo galimybės: M817 leidžia kelis miego išdėstymus – sulenkus priekinės sėdynes į priekį (išėmus galvūgalius) susidaro apie 1,7 m ilgio miego zona automobilio viduje, o pilnai nulenkiant galines sėdynes kartu su grindimis gaunama ~2,1 m ilgio miego platforma, tinkama savaitgalio stovyklavimui. Salono apdailoje 91,2 % apdorotos dangos yra minkšto liečiamo paviršiaus, bendra apdirbta sritis – 32 m².

Kabina ir technologijos: HarmonyOS Cockpit 5 ir ryšys

Interjeras akcentuoja tiesias horizontalias ir vertikalias linijas su metaliniais akcentais ir simetriniu centriniu ašiniu išdėstymu. 15,6 colio centrinio ekrano platforma veikia su HarmonyOS Cockpit 5, leidžiančia taikyti programų ir išmaniųjų telefonų atspindėjimą bei sklandžią HarmonyOS ekosistemos integraciją. Po ekranu yra devyni fiziniai funkcijų mygtukai greitiems valdymams, o stogo konsolėje – šeši skrydžio tipo perjungikliai, susieti su dominuojančiu apšvietimu; šie AUX jungikliai priskiriami rezervuotoms maitinimo linijoms, supaprastindami papildomų priedų ir po rinkos pritaikymo montavimą.

Prabangios detalės apima Nappa odos sėdynes su masažo, šildymo ir vėdinimo funkcijomis, taip pat specialų 5,05 l aušinimo/šildymo skyrių po priekinės centrinės porankio dalimi su atskiru kompresoriumi – patogu ilgiems reisams ir overland kelionėms.

Pavaros agregatai ir dinamika

M817 naudoja įkroviamą hibridinę (plug-in hybrid) architektūrą, kurios centre – 1.5T vidaus degimo variklis kartu su dviem elektriniais varikliais. Benzininis agregatas duoda iki 137 kW (184 AG) grynos galios, o elektriniai varikliai pasiekia 200 kW (268 AG) ir 205 kW (275 AG), užtikrindami tvirtą kombinacinį našumą bei lankstų važiavimo režimų pasirinkimą tiek magistralei, tiek bekelėje.

Bekelės ir lauko įranga: visureigis palaiko 6 kW išorinį maitinimo išėjimą (V2L), skirtą įrankiams, stovyklavimo įrangai ar avarinėms priemonėms maitinti. Pirkėjas gali rinktis oro spyruoklių pakabos versiją su elektroniniu slopinimu (CDC), galinės ašies vairavimu ir 150 mm reguliuojamu eiga, arba tradicinę spiralinę spyruoklę. Oro spyruoklių versija turi garažo režimą, sumažinantį važiuoklės aukštį 45 mm – bendras aukštis gali nukristi iki 1874 mm, kas palengvina įvažiavimą į žemesnes požemines stovėjimo vietas.

Rinkos pozicionavimas ir palyginimai

M-hero M817 skirtas pirkėjams, kurie ieško tvirtumo bekelėje, komforto ilgoms kelionėms ir pažangių išmaniųjų vairavimo bei pramogų sprendimų. Su Huawei ADS 4 ir HarmonyOS Cockpit 5 jis konkuruoja su kitais dideliais technologijomis aprūpintais SUV, siūlydamas turtingesnę prijungtumo patirtį ir naudingas funkcijas, tokias kaip V2L galimybė ir konfigūruojami papildomi jungikliai. Lyginant su tradiciniais dideliais SUV, M817 įkroviamas hibridinis jėgainės sprendimas ir platus išmaniųjų technologijų komplektas paverčia jį modernia alternatyva tech-interesuotiems nuotykių ieškotojams ir šeimoms, vertinančioms tiek pravažumą, tiek ryšį.

Santraukos techninės charakteristikos

  • Kaina: 319 900–349 900 juanių (~44 500–48 600 USD)
  • Išmatavimai (Ilgis × Plotis × Aukštis): 5100 × 1998 × 1919/1899 mm
  • Ratų bazė: 3005 mm
  • Sėdimos vietos: 2+3 penkiavietis išdėstymas; lankstūs miego sprendimai (1,7 m / 2,1 m)
  • Informacinė sistema: 15,6 colio ekranas su HarmonyOS Cockpit 5; programų atspindėjimas
  • Vairuotojo pagalba: Huawei ADS 4 (Qiankun pilnas rinkinys)
  • Pavaros sistema: 1.5T variklis (137 kW) + du elektriniai varikliai (200 kW ir 205 kW)
  • V2L: 6 kW išorinis maitinimas
  • Pakaba: oro spyruoklės su CDC ir galinės ašies vairavimu arba spiralinė spyruoklė

Šaltinis: carnewschina

Sveiki, čia Simona! Automobilių pasaulyje ieškau prasmės ir žinių. Rašau praktinius straipsnius, kurie padeda suprasti rinką, priimti išmintingus sprendimus ir vairuoti užtikrintai. Noriu, kad vairavi

Komentarai

Palikite komentarą