Xiaomi ambicijos elektromobilių rinkoje: Europa į planus

Komentarai
Xiaomi ambicijos elektromobilių rinkoje: Europa į planus

3 Minutės

Xiaomi ambicijos elektrinių automobilių rinkoje: Europa į kelių žemėlapį

Pekine įsikūrusi Xiaomi — geriausiai žinoma kaip trečia pagal dydį pasaulyje išmaniųjų telefonų gamintoja — spartina žingsnius į elektrinių automobilių (elektromobilių) sritį, o Europa yra aiškus tikslas. Po anksčiau pristatyto sedano SU7 ir birželį atskleistos prabangaus SUV YU7 premjeros, Xiaomi teigia tikisi savo Kinijoje veikiančio verslo modelio pritaikymo užsienyje iki 2027 m., kas stiprina lūkesčius, kad prekės ženklas iki tol pradės pardavinėti EV Europoje.

Rinkos plėtra ir ankstyvoji paklausa

YU7 įsiveržė į rinką itin įspūdingai: per 18 valandų nuo oficialios vasaros premjeros užfiksuota 240 000 užsakymų. Xiaomi taip pat greitai plėtė savo mažmeninės prekybos tinklą — iki birželio 30 d. atidaryta 335 išmanių EV pardavimo centrų 92 Kinijos miestuose. Xiaomi prezidentas Lu Weibing nurodė, kad įmonė jau tiria eksporto kelius — net buvo parodytas SU7 su vokiškomis valstybės numerio ženklais — tai užuomina, kad Europa yra aktyviai svarstoma.

Transporto priemonės specifikacijos

Nuotolis ir jėgainė

Xiaomi teigia, kad prabangus YU7 SUV vienu įkrovimu gali nuvažiuoti iki 835 km (519 mylių), todėl jis yra konkurencingas ilgo nuotolio elektrinių SUV segmente. Našumo rodikliai taip pat įspūdingi: 0–62 mph sprintas per maždaug 3,2 sekundės pozicionuoja YU7 tarp sportiškesnių elektrinių SUV.

Kaina ir prieinamumas

Kinijoje YU7 kaina prasideda maždaug nuo £26,150, nors europinė specifikacija greičiausiai kainuos daugiau dėl vietinio homologavimo, mokesčių ir specifikacijos pokyčių. Xiaomi nurodė, kad atidžiai seks konkurentų kainodarą — tai rodo rinkos įėjimo strategiją, orientuotą į gerą kainos ir kokybės santykį palyginti su premium vokiečių prekės ženklais ir esamais Kinijos konkurentais.

Dizainas ir pozicionavimas

Stiliumi YU7 taikosi į prabangius konkurentus, tokius kaip Porsche Macan, derindamas prabangos elementus su agresyviu našumu ir ilgo nuotolio galimybėmis. Xiaomi strategija — derinti technologijomis turtingą saloną, pasinaudojant savo patirtimi išmaniųjų telefonų ir vartotojų elektronikos srityje, su aukštesnio segmento SUV konstrukcijos ir dizaino kalba.

Veikimas ir technologijos

Be tiesinės traukos ir nuotolio, Xiaomi pabrėžia technologijomis grįstą salono patirtį ir išmanųjį ryšį — sritis, kuriose bendrovė gali pasinaudoti milijonų telefonų pardavimo patirtimi. Vakarų žurnalistai, išbandę ankstyvus pavyzdžius, jau apibūdino YU7 kaip „pasaulinio lygio“, kas ypač ryšku turint omenyje, kad Xiaomi automobilių gamybą pradėjo tik 2024 m. kovo mėn.

Rinkos palyginimai ir konkurencinis spaudimas

YU7 konkuruos tiesiogiai su premium vokiečių gamintojais, Tesla ir pirmaujančiu Kinijos EV gamintoju BYD. Xiaomi potencialus pranašumas — agresyvi kainodara ir greitas masto didinimas; stipri vidaus konkurencija Kinijoje gali paskatinti Xiaomi prioritetizuoti eksporto rinkas, tokias kaip Jungtinė Karalystė, siūlant konkurencingas kainas ir didesnį tiekimą, siekiant užimti rinkos dalį.

Perspektyvos Europai

Vartotojų tyrimai rodo, kad daugelis pirkėjų yra atviri Kinijos automobilių prekės ženklams, nepaisant riboto žinomumo. Jei Xiaomi įvykdys 2027 m. Europos paleidimą, galima tikėtis kruopščiai pritaikytų specifikacijų vietiniams saugos ir išmetamųjų dujų standartams, konkurencingos kainodaros strategijos ir didelio dėmesio prijungtumo (connected car) funkcijoms, kad prekės ženklas išsiskirtų perpildytoje elektrinių SUV rinkoje.

Šaltinis: am-online

Palikite komentarą

Komentarai