5 Minutės
Audi Q3 Sportback įrodo, kad coupe‑SUV mada dar nėra praėjusi. Remdamasis segmentu, kurį pirmasis išpopuliarino BMW X6, naujasis Q3 Sportback paima „Audi“ kompaktišką krosoverį ir prideda žemesnę, pasvyrusią stogo liniją, suteikiančią sportiškesnį siluetą. Rezultatas — stilingas kompaktiškas krosoveris, pabrėžiantis dizainą ir keliavimo įspūdį, kartu priimantis keletą praktiškumo kompromisų.
Dizainas ir išorė
Kupė įkvėpta stogo linija
Audi žemesnė Sportback stogo linija yra 1.1 colio žemiau nei įprasto Q3, sukurdama aptakesnį profilį ir sportiškesnę stovėseną. Sportback pagal standartą stovi ant 18‑colių ratlankių, pakeitusių įprastus 17‑colių ratukus, o aukštesnės komplektacijos gali turėti iki 20‑colių lengvojo lydinio ratų.
Vizualūs kompromisai
Funkciškai Sportback vis dar yra visureigis su keturiomis durimis, tačiau Audi jį pozicionuoja kaip kupė estetiką turintį modelį. Žemesnė stogo linija sumažina stiklinės dalies plotą, o tai veikia galvos aukštį gale ir matomumą į išorę. Išorinis dizainas akivaizdžiai yra prioritetas prieš maksimalią praktiškumą.
.avif)
Salonas ir technologijos
Vidaus erdvėje Q3 Sportback iš esmės atkartoja įprastą Q3. Gaunate Audi skaitmeninį prietaisų skydelį su 11.9‑colio rodmenų ekranu ir 12.8‑colio multimedijos jutikliniu ekranu. Klimato valdymo funkcijos perkeltos į lietimui jautrų ekraną, todėl ant prietaisų skydelio liko mažiau fizinių mygtukų. Papildomos komforto ir technologijų funkcijos apima akustinį priekinio stiklo stiklą — tai pirmas toks sprendimas Audi kompaktiškame modelyje — ir pasirenkamą 12 garsiakalbių, 420 vatų Sonos garso sistemą. Pastebimi trūkumai yra blizgaus juodo apdailos ploto didėjimas, jutikliniai kapacitiviniai mygtukai ir laisvai stovintys planšetės tipo ekranai. Pati Audi pripažino, kad salono medžiagų suvokimas šiek tiek nukentėjo lyginant su ankstesnėmis kartomis, ir kompanija teigia, jog tai spręs būsimuose modeliuose.
Pavaros agregatai ir našumas
Q3 Sportback perėmė tą pačią variklių gamą kaip ir įprastas Q3. Ji apima 1.5 TFSI ir 2.0 TFSI benzininius pasirinkimus, 2.0 TDI dyzelį ir įkraunamą hibridinę versiją, sukurta aplink mažesnį benzininį agregatą. Visos pavaros pagal numatytuosius nustatymus yra priekinės varomos; tik galingesnis 2.0 TFSI poruojamas su Audi Quattro visų ratų pavara. Tikimasi, kad vėliau Audi išplės gamą sportiškesnėmis S ir RS versijomis, kurios greičiausiai turės Quattro kaip standartą.
Praktiškumas ir techninės specifikacijos
Žemiau nuleista stogo linija turi savo kainą. Sulenkus galines sėdynes, bagažo talpa yra 45.5 kubinių pėdų, maždaug 3.4 kub. pėdų mažiau nei standartiniame Q3. Sumažėjęs galinės galvos aukštis ir mažesni galiniai langai taip pat veikia galinį matomumą ir kasdienį komfortą aukštesniems keleiviams. Svarbiausios specifikacijos: Stogo linija pažeminta 1.1 colio lyginant su įprastu Q3 Bagažo talpa: 45.5 cu ft sulankstytomis galinėmis sėdynėmis Standartiniai ratai: 18 colių; pasirenkami iki 20 colių Ekranai: 11.9‑colio skaitmeninis prietaisų skydelis ir 12.8‑colio multimedija Pasirenkama Sonos sistema: 12 garsiakalbių, 420 vatų.
.avif)
Rinkos pozicionavimas ir palyginimai
Audi pozicionuoja Q3 Sportback konkurencinėje aplinkoje su kitais premium klasės kompaktiškais kupė‑SUV, tokiais kaip BMW X2. Lyginant su donoriniu Q3, Sportback yra brangesnis ir mažiau praktiškas, tačiau jis skirtas pirkėjams, kurie teikia prioritetą dizainui ir stiliaus elementams vietoje maksimalaus praktiškumo. Audi investicija pasiūlyti šią variaciją yra santykinai nedidelė, nes Sportback dalijasi daugeliu komponentų su įprastu Q3; pokyčiai daugiausia susiję su kėbulo lakštais ir išorine apdaila.
Kaina ir prieinamumas
Vokietijoje bazinis Q3 Sportback prasideda nuo 46,450 EUR, tai yra 1,850 EUR daugiau nei atitinkamas įprastas Q3. Audi nepatvirtino, ar Sportback bus siūlomas Jungtinėse Valstijose; ankstesnis Q3 Sportback nepateko į JAV rinką, todėl prieinamumas išlieka neaiškus.
.avif)
Verdiktas
Audi Q3 Sportback įtikinamai įrodo, kad kupė stiliaus visureigiai vis dar turi rinkos patrauklumą. Jis jungia patrauklų išorinį dizainą ir modernias technologijas su pažįstamu Audi vairavimo pojūčiu, tačiau pirkėjai turi sutikti su sumažinta bagažo talpa, šiek tiek prastesniu galiniu matomumu ir didesne kaina. Ieškantiems stilingo kompaktiško krosoverio su prabangaus lygio funkcijomis ir galimybe pasirinkti Quattro tam tikrose versijose, Q3 Sportback vertas apsvarstyti. Tiems, kurie prioritetą teikia maksimaliam praktiškumui, įprastas Q3 išlieka protingesnis pasirinkimas. Audi nepatvirtino JAV prieinamumo. Ankstesnis Q3 Sportback nebuvo pristatytas Jungtinėse Valstijose, ir šio peržiūros metu neaišku, ar naujos kartos modelis bus siūlomas ten.
Šaltinis: motor1
Palikite komentarą