5 Minutės
Nuo P39 prototipo iki GT hiperautomobilio
Britų inžinerijos specialistas RML Group perkeitė savo P39 prototipą — pirmą kartą pristatytą gegužę — į gamybai parengtą GT hiperautomobilį (GTH). Pastatytas ant Porsche 992.1 Turbo S pagrindo, RML GT Hypercar yra ribotos serijos, trasai orientuotas hiperautomobilis, sukurtas tiek legaliai važiuoti viešais keliais, tiek dominuoti trasoje. RML patvirtino griežtą 39 vienetų gamybos ribą; pirmasis iš jų šią savaitę debiutavo Salon Privé, leidžiant entuziastams aiškiai įvertinti, ką ši iš Porsche kilusi mašina siūlo dizaino, našumo ir specifikacijų prasme.
Dizainas ir aerodinamika
RML GTH gauna plačius išorės stiprinimus, kurių tikslas — ženkliai pagerinti prispaudžiamąją jėgą ir aerodinaminį efektyvumą. Nuo naujų priekinio splitterių ir agresyvių galinių sparnų iki oro užuolaidų ir F1 įkvėpto DRS — beveik kiekviena plokštė pergalvota optimizuoti oro tėkmę. Didelė dalis originalių OEM panelių pakeista anglies pluošto kėbulo elementais, o ant Specialiojo leidimo pavyzdžio stogas ir variklio dangtis palikti atvirai anglies faktūrai. Vizualiai automobilis nepakartojamas — nudažytas unikaliu Storm Purple atspalviu su kontrastuojančiais auksiniais centriniu užveržimu ratlankiais ir ženkleliais, kurie parodo jo užsakytinį statusą.

Išorės akcentai
- Anglies pluošto kėbulo panelės ir aerodinaminiai „dive plane“ elementai
- Formulės 1 tipo DRS reguliuojamai galinei aerodinamikai
- Priekiniai splitteriai, slenksčiai, galinis sparnas ir oro užuolaidos
- 20 colių priekiniai ir 21 colio galiniai kalti ratlankiai su centruojančiais užveržimo mazgais
Salonas ir trasai parengta įranga
Salone GT Hypercar randa tikslingą pusiausvyrą tarp lenktyninės funkcijos ir kelių patogumo. Salon Privé pristatytas 40-mečio jubiliejaus Specialusis leidimas (SE) naudoja standartines Porsche sėdynes, pertrauktas aukštos kokybės oda su spalvotais kontrastiniais siūlais ir anglies pluošto intarpais. Diskretiška apsauginė lankų konstrukcija pabrėžia automobilio trasines ambicijas, o Performance Pack ir Track Pack suteikia galimybę pritaikyti nustatymus — įskaitant pakabos aukščio reguliavimą ir galimybę pašalinti galines sėdynes svoriui taupyti.
Našumas ir mechaniniai patobulinimai
Nors RML GTH paima Porsche 992.1 Turbo S važiuoklę ir plokščią šešių cilindrų variklį kaip pradinį tašką, abu komponentai buvo smarkiai perdirbti. RML pertvarkė važiuoklę nuo stebulių į vidų, pagerindama standumą ir valdymo tikslumą. Bendradarbiaujant su Litchfield Motors variklio vystymui, dviejų turbokompresorių plokščias šešių cilindrų variklis išvystytas iki apie 920 AG. Toks galingumas siekiamas trasos rato rekordų, tuo pačiu išlaikant gatvinį teisėtumą energingam viešojo kelio naudojimui.

Pagrindiniai variklio ir važiuoklės patobulinimai
- Dviejų turbų plokščias šešių cilindrų variklis padidintas iki maždaug 920 AG (su Performance Pack)
- Važiuoklės peržiūra: perdaryti stebulės ir sustiprintos tvirtinimo vietos
- Atnaujintos hidraulikos sistemos, vairo kalibracija ir iš lenktynių kilusi pakaba
- Track Pack: pakabos aukščio reguliavimas, galinių sėdynių pašalinimo galimybė ir optimizuotas slopinimas
Rinkos pozicionavimas ir kainodara
RML GT Hypercar save pozicionuoja kaip butikinius, itin riboto leidimo hiperautomobilius kolekcionieriams, kurie nori gatvėje legalios mašinos su nekompromisinėmis trasinėmis savybėmis. Nors RML oficialios kainos nepaskelbė, lūkesčiai rodo aukštą šešių skaitmenų sumą, atsižvelgiant į užsakytinę inžineriją, ekstremalų našumą ir ribotą prieinamumą. Visi 39 vienetai jau paskirti, o pirmasis gamybinis automobilis yra vienas iš vos 10, pagamintų pagal 40-mečio Specialausjo leidimo specifikaciją, todėl ypač vertingas kolekcionierių akimis.
Palyginimai ir konkurentai
Dabartinėje hiperautomobilių aplinkoje RML GTH užima poziciją tarp gamyklinių trasai parengtų hiperautomobilių ir coachbuilt specialiųjų projektų. Palyginti su gamykliniais Porsche 992 Turbo S variantais, RML paketas yra žymiai labiau orientuotas į trasą — pabrėžiant aerodinamiką, masės mažinimą ir maksimalų galios išlaikymą. Lyginant su mažais inžineriniais namais, RML pranašumas yra tiesioginė Porsche DNA kartu su specialistų patobulinimais iš patyrusių partnerių, tokių kaip Litchfield Motors. Pirkėjams, ieškantiems ribotą leidimą turinčio, Porsche pagrindu sukurto hiperautomobilio su tikromis trasinėmis kvalifikacijomis, RML GT Hypercar yra aiškus pretendentas.
Specifikacijos (santrauka)
- Bazė: Porsche 992.1 Turbo S važiuoklė ir plokščias šešių cilindrų variklis
- Galia: Iki ~920 AG (su RML/Litchfield patobulinimais)
- Kėbulas: Platūs anglies pluošto aero elementai, įskaitant DRS
- Ratai: 20 colių priekiniai / 21 colio galiniai kalti ratai su center-lock (auksinis SE)
- Gamyba: Iš viso 39 vienetai; 10 pavyzdžių kaip 40-mečio Specialus leidimas
- Pakavimo parinktys: Performance Pack ir Track Pack prieinami
Išvada
RML GT Hypercar yra specialistų interpretacija Porsche 992.1 Turbo S: ribotos gamybos, trasai tobulintas hiperautomobilis, išlaikantis teisinę galimybę ir patogumus, reikalingus gatviniam naudojimui. Su dramatiška aerodinamika, stipriai perdirbta važiuokle, specializuotu variklio darbu, duodančiu iki 920 AG, ir išskirtiniais apdailos elementais, tokiais kaip Storm Purple dažai ir aukso spalvos center-lock ratlankiai, RML pateikia patrauklią pasiūlą kolekcionieriams ir trasų entuziastams. Kadangi visi 39 vienetai jau paskirstyti, modelio išskirtinumas yra aiškus — o RML GTH greičiausiai bus vertinamas pagal trasos laikus ir patrauklumą aukštos klasės sportinių automobilių rinkoje.
Šaltinis: autoevolution
Palikite komentarą