Liberty Walk suteikia dramatišką widebody stilių R35 GT-R

Liberty Walk suteikia dramatišką widebody stilių R35 GT-R

0 Komentarai

4 Minutės

Liberty Walk suteikia dramatišką widebody stilių R35 GT-R

R35 Nissan GT-R galėjo pasiekti gamyklinio ciklo pabaigą — Nissan po 18 metų uždarė skyrių ir paskutinė Premium Edition T-Spec išriedėjo nuo Tochigi surinkimo linijos Midnight Purple spalva — tačiau modelio legenda gyvuoja per aftermarket dirbtuves ir karoserijos meistrus. Vienas nesenas pavyzdys sulaukė Liberty Walk apdorojimo, paversdamas Godzillą dar agresyvesniu vizualiniu pareiškimu.

Išorės ir dizaino patobulinimai

Liberty Walk prekinis ženklas akivaizdžiai matomas iš karto: integruoti arkų praplatinimai priekyje ir gale, pertvarkytas priekinis bamperis su didelėmis šoninėmis įsiurbimo angomis ir ryškia centrine anga, taip pat smakro spoileris ir canard'ai, kurie pabrėžia aerodinaminį agresyvumą. Durų veidrodėliai išlieka panašūs į gamyklinius, tačiau specialūs šoninių slenksčių priedai suteikia vizualinį pločio ir keliui būdingą išvaizdą. Apdaila atrodo sidabrinė (gali būti vinilo apklijavimas), kontrastuojanti su keletu juodai nudažytų elementų, juodu stogu ir lenktynėms įkvėptomis dekoracijomis.

Iš galinių nuotraukų, dalinamų tunerio įkūrėjo Instagram paskyroje, matyti milžiniškas bagažinės montuojamas sparnas ir sportiškas galinis bamperis su ryškiai apibrėžtu difuzoriumi. Aftermarket išmetimo patarimai — pastebimi dėl savo agresyvaus, performansui būdingo dizaino — užbaigia galinį vaizdą. Juodi ratlankiai su Advan padangomis, turinčiomis baltą ženklinimą, pakeičia gamyklinius diskus ir prisideda prie automobilio trasinio charakterio. Automobilis stovini labai žemai ant asfalto, kas rodo sumontuotą reguliuojamą oro pakabos sistemą, leidžiančią vairuotojui pakelti ar nuleisti važiavimo aukštį pagal poreikį.

Vezimo charakteristikos ir variklis

Liberty Walk daugiausia orientuojasi į vizualinį ir važiuoklės aspektą, ir jų projektai dažniausiai neapima variklio tuningo. Šis GT-R, kaip pranešama, išlaiko dvigubo turbokompresoriaus V6 architektūrą, kuri padarė R35 žymiu — Nismo komplektacijoje variklis siekė iki maždaug 592 AG — bet ar šis konkretus projektas gavo papildomos galios iš kito tuningo meistro, nepatvirtinta. Nepaisant to, praplatinta aerodinamika, lipnios Advan padangos ir reguliuojamas važiavimo aukštis reikšmingai paveiktų valdymą ir vairuotojo pasitikėjimą, net jei galios rodikliai būtų nepakitę.

Transporto priemonės specifikacijos (R35 bazė ir matomi modifikacijos)

  • Variklis: 3.8 litro dvigubo turbokompresoriaus V6 (gamykliškai, iki ~592 AG Nismo specifikacijoje)
  • Vairavimas: AWD (gamykliška GT-R konfigūracija)
  • Pakaba: aftermarket reguliuojama oro pakaba (sumontuota)
  • Kėbulas: Liberty Walk widebody rinkinys — integruoti arkų praplatinimai, naujas priekinis bamperis su canard'ais, šoninių slenksčių išplėtimai, galinis difuzorius
  • Ratai ir padangos: nauji juodi ratlankiai, Advan padangos su baltu užrašu
  • Išmetimas: aftermarket patarimai (dizainas / tikėtina orientacija į performansą)

Rinkos pozicionavimas ir palyginimas

Šis Liberty Walk GT-R užima išskirtinę nišą tarp gamyklinių superautomobilių išskirtinumo ir pilnai lenktynėms paruoštų mašinų. Lyginant su standartiniais R35 GT-R, jis teikia prioritetą akį traukiančiam vizualiniam efektui ir stance kultūrai prieš OEM subtilumą. Lyginant su individualiais performanso projektais iš kitų tuner'ių, Liberty Walk pasiūlymas labiau remiasi dramatišku stiliumi ir stance estetika, o ne dokumentuotais dinamometro (dyno) laimėjimais. Pirkėjams, ieškantiems kolekcinės paskutinės R35 eros versijos su išskirtiniu aftermarket charakteriu, tokio tipo modifikacija yra patrauklus pasirinkimas.

Kodėl entuziastai domino

GT-R palikimas yra tiek apie gamyklinę inžineriją, tiek apie aftermarket evoliuciją. Liberty Walk widebody estetika paverčia R35 iš jau galingo superautomobilio į menišką, agresyvią mašiną, kuri pritraukia dėmesį susitikimuose, gatvėje ir trasos dienomis. Nesvarbu, ar jis saugomas kaip vairuojamas automobilis, ar kaip tuned kolekcinis egzempliorius, šis GT-R įrodo, kad Godzilla aftermarket rankose vis dar turi dantis.

Šaltinis: autoevolution

Komentarai

Palikite komentarą