6 Minutės
Telluride 2.0 pasirodys LA automobilių parodoje lapkričio 20 d.
Kitos kartos Kia Telluride jau pasiruošęs dėmesio centrui. Kia atskleis perprojektuotą, didesnį Telluride modelį 2025 metų Los Andželo automobilių parodoje lapkričio 20 d., o vidutinio dydžio visureigis turėtų pasirodyti prekyboje kaip 2027 metų modelis, klientams pradėjus pristatyti 2026 m. Ankstyvi bandyminiai prototipai, užfiksuoti įvairiose JAV vietose, atskleidžia žymiai į lauką orientuotą, kampuotą siluetą, ryškesnes vertikalias priekio ir galinės dalies fasades bei atnaujintus apšvietimo sprendimus, kurie Telluride suteikia tvirtesnį ir aukštesnės klasės įspūdį.
Dizainas ir erdvumo sprendimai: kampuotumas, ilgesnis tarpasiulis, didesnis rafinavimas
Antrąją kartą pasiekiantis Telluride žengia link kuklesnio, kvadratiškesnio stiliaus ir ilgesnio tarpasiulio, kad būtų pagerinta salonų erdvė. Naujojo modelio dizainas siūlys bent du skirtingus radiatoriaus grotelių variantus ir specialiai sukurta bekelių versiją, taip pat išsikišančias durelių rankenas švaresnei šoninei profilio linijai ir aukštesnės kokybės veidrodėlių korpusus. Nors Kia išlaiko Telluride šeimai patogią esmę, šie pakeitimai krypsta į labiau prabangų ir tikslinį įvaizdį — linksmą sprendimą, kurį taip pat pasirinko konkurentai, pavyzdžiui, Hyundai Palisade.

Kokie pakeitimai bus po kėbulo?
Atsižvelgiant į informaciją, kurią matome apie artimą kaimyną iš Hyundai šeimos, Telluride pasinaudos ilgesniu tarpasiuliu, panašiu į Palisade augimą (apie 2,7 colio arba ~7 cm daugiau tarp ašių), o bendras automobilio ilgis taip pat truputį padidės. Tai turėtų pagerinti įlipimą ir išlipimą antros ir trečios eilės keleiviams bei suteikti galimybę praktiškesnio bagažo ar žaislų erdvės. Interjero technologijų skyriuje laukiama reikšmingų atnaujinimų: tikėtina, kad Telluride perims išlenktą dvigubų ekranų sprendimą, matytą kai kuriuose Hyundai modeliuose, kur du 12,3 colių ekranai sudarys modernią ir konfigūruojamą vairuotojo aplinką. Be to, greičiausiai bus siūlomos programinės įrangos atnaujinimo funkcijos per oro sąsają (OTA), integruotos mokėjimo sistemos ir skaitmeninis automobilio raktas.
- Išlenkti 12,3 colių skaitmeniniai prietaisų skydelio ir informacijos pramogų ekranai
- Programinės įrangos atnaujinimai per OTA, integruoti mokėjimo sprendimai ir skaitmeninis raktas
- Bent viena bekelės orientuota komplektacija ir keli grotelių dizaino variantai
Praktinė perspektyva: ilgesnis tarpasiulis reiškia didesnį trečios eilės kojas ir geresnę sėdimų vietų erdvę, o platus interjero pasirinkimų spektras leis pirkėjams rinktis tarp orientuotų į komfortą ir orientuotų į praktiškumą variantų. Kia taip pat gali pasiūlyti papildomas garso izoliacijos priemones ir patobulintą klimato kontrolės sistemą, kad keleivių komfortas pagerėtų ilgesnėse kelionėse.
Varikliai ir našumas
Kia tęs naudingų ir patikrintų mechaninių sprendimų naudojimą, tuo pačiu plečiant asortimentą hibridinėmis parinktimis. Pagrindinė transmisija greičiausiai bus 3,5 litro natūraliai užsipūtęs V6 — tas pats tiesioginio įpurškimo agregatas, kaip ir Palisade, generuojantis maždaug 287 arklio galias ir apie 260 svarų pėdų (lb-ft) sukimo momentą. Šis variklis bus derinamas su aštuonių pavarų automatinėmis pavarų dėžėmis ir bus siūlomas su visų ratų pavara, suteikiant galimybę tempti maždaug 5 000 svarų (apie 2 268 kg).

Daug svarbesnis yra numatomas pasirinkimas — turbokompresorinis 2,5 litro hibridinis agregatas, perimtas iš Hyundai. Palisade konfigūracijoje šis turbo-hibridas sujungia benzininiu varikliu varomą sistemą su elektrine pagalbine jėga, kartu išvystydamas apie 329 AG ir 339 lb-ft sukimo momentą bei dažniausiai dirbdamas su momentą paverčiančia šešių pavarų automatinę pavara. Hibridinei konfigūracijai dažnai taikomas priekinių ratų variklis kaip bazinis variantas, o visų ratų pavara prieinama kaip papildoma opcija, todėl pirkėjai gali rinktis tarp efektyvumo ir universalumo.
Šio tipo agregatai ženkliai padidina tiek kuro ekonomiją, tiek bendrą dinaminių galimybių spektrą: mieste dažniau veikiančios elektrinės pagalbinės funkcijos leidžia mažinti degalų sąnaudas, o įjungus pilną sistemos galią užtikrinamas geresnis pagreitis ir trajektorijos kontrolė. Kia gali taip pat pasiūlyti kelis važiavimo režimus — nuo ekologiško iki sportinio — taip prisitaikant prie vairuotojo pageidavimų ir kelio sąlygų.
Kuro sąnaudos ir kainos kontekstas
Hyundai nurodo, kad Palisade Hybrid pradinė kaina prasideda maždaug nuo 47 520 USD, o ekonomiškiausia komplektacija gali pasiekti iki 34 mpg (mišrioje ciklo sąvoka). Sunkesnės komplektacijos su visų ratų pavara paprastai vidutiniškai pasiekia arčiau 29 mpg. Atsižvelgiant į Kia ir Hyundai artimą inžinerinį ryšį, panašus kuro sąnaudų lygis ir kainų intervalai yra tikėtini ir Kia Telluride — nors Kia pozicionavimas rinkoje bei komplektacijų pasirinkimai gali kiek keisti galutinę kainodarą.
Vertinant rinkos dinamiką, Kia gali taikyti konkurencingą kainų politiką, suteikdama didesnę įrangą už panašią kainą arba pasiūlydama specialias opcijas ir garantijas, kurios padidintų modelio patrauklumą. Be to, hibridinės versijos atsiradimas paprastai leidžia gamintojui pasiūlyti kelių lygių komplektacijas, kur pagrindinis V6 išliks patrauklus pirkėjams, kuriems reikalinga trauka ir paprastesnė technika, o turbo-hibridas orientuotas į tuos, kurie nori aukštesnio efektyvumo ir geresnių akseleracijos parametrų.
Rinkos pozicionavimas ir galutinės mintys
Kia pozicionuoja naująjį Telluride kaip labiau rafinuotą ir pajėgų šeimos visureigį, kuris taip pat patrauks pirkėjus, ieškančius aukštesnės klasės, technologijų kupino salono ir galimybės rinktis elektrifikuotą variklio sprendimą. Derinys tarp tradicinio V6, skirtas traukai ir patikimumui, bei turbokompresorinio hibrido, orientuoto į efektyvumą ir papildomą galią, pirkėjams suteikia reikšmingą pasirinkimo laisvę.

Pagrindiniai akcentai:
- LA automobilių parodos debiutas: 2025 m. lapkričio 20 d.
- Modelio metai: 2027; pristatymai klientams prasideda 2026 m.
- Tikėtini varikliai: 3.5L V6 ir 2.5L turbo hibridas
- Interjero technologijos: du 12,3 colių išlenkti ekranai, OTA atnaujinimai
- Traukos galimybė: numatytas iki ~5 000 svarų (apie 2 268 kg)
Cituojant: Naujojo Telluride pasirodymas atrodo nukreiptas į šeimos praktiškumo sujungimą su aštresniu dizainu ir moderniomis hibridinėmis technologijomis, todėl jis gali tapti vienu iš patraukliausių vidutinio dydžio visureigių savo klasėje 2027 metams.
Su savo dizaino atnaujinimais, pagerinta erdvės utilizacija ir tikėtinu turbokompresoriniu hibridiniu variantu, 2027 Kia Telluride žengia reikšmingą žingsnį į priekį Kia pozicijai konkurencinėje Šiaurės Amerikos SUV rinkoje. Tolimesnėje perspektyvoje svarbu stebėti galutinę kainodarą, komplektacijų variantus ir bandymų rezultatus realiomis važiavimo sąlygomis; tai padės suvokti, kiek gerai naujasis Telluride sugebės konkuruoti su tiesioginiais varžovais — tiek įprastomis, tiek elektrifikuotomis alternatyvomis.
Papildomi aspektai, kuriuos verta sekti:
- Priekinės ir galinės dalies apšvietimo technologijos ir jų poveikis matomumui bei saugumui
- Bekelės komplektacijos priedai: poilsio įranga, šakninės apsaugos, padidintas pravažumas
- Hibridinių modelių reali kuro ekonomija miesto ir magistralės režimuose
- Tarpinė rinkos vieta: kaip Kia balansuos kainą ir įrangą, kad užimtų dalį Palisade ir kitų konkurentų kliento segmento
Galutinis vertinimas: jei Kia sugebės pateikti patrauklią kainą, platų komplektacijų pasirinkimą ir patikimą hibridinę technologiją, Telluride gali sustiprinti savo pozicijas kaip vienas iš geriausiai subalansuotų šeimyninių SUV, siūlančių tiek komfortą, tiek praktiškumą bei modernias technologijas.
Šaltinis: autoevolution
Palikite komentarą