Hyundai pristatė naująjį i20 N – kompaktišką hečbeką, kuris sujungia kasdienio naudojimo patogumą su lenktynių trasos jauduliu. Šis modelis, įkvėptas i20 WRC ralio automobilio, siūlo išskirtinį dizainą, pažangias technologijas ir įspūdingas dinamines savybes.
Išorės dizainas: Sportiškumas ir aerodinamika
Naujasis i20 N išsiskiria agresyviu dizainu, kuris pabrėžia jo sportišką charakterį. Priekinė dalis pasižymi didelėmis oro įsiurbimo angomis, kurios ne tik suteikia automobiliui grėsmingą išvaizdą, bet ir užtikrina efektyvų variklio aušinimą. Galinėje dalyje dominuoja WRC įkvėptas stogo spoileris, kuris padidina prispaudimo jėgą ir stabilumą dideliu greičiu. Unikalūs 18 colių matinės pilkos spalvos lengvojo lydinio ratlankiai su N logotipu bei raudonos spalvos akcentai dar labiau sustiprina sportišką įvaizdį.

Interjeras: Vairuotojo orientuota erdvė
Salone dominuoja juoda spalva su „Performance Blue“ akcentais, sukuriant dinamišką atmosferą. Specialiai sukurti sportiniai sėdynės su integruotomis galvos atramomis užtikrina optimalų šoninį palaikymą posūkiuose. N serijos vairas, pavarų perjungimo svirtis ir metaliniai pedalai pabrėžia automobilio sportiškumą. Skaitmeninis prietaisų skydelis ir multimedijos ekranas turi kintamą raudoną zoną, kuri keičiasi priklausomai nuo variklio alyvos temperatūros, bei pavarų perjungimo indikatorių, padedantį vairuotojui optimaliai keisti pavaras.

Variklis ir našumas: Galia ir efektyvumas
Po i20 N variklio dangčiu slepiasi 1,6 litro T-GDi turbokompresorinis variklis, išvystantis 204 AG ir 275 Nm sukimo momentą. Šis variklis, derinamas su šešių laipsnių mechanine pavarų dėže, leidžia automobiliui pasiekti 100 km/h greitį vos per 6,7 sekundės, o maksimalus greitis siekia 230 km/h. Dėl „flat power“ technologijos, maksimalus sukimo momentas išlaikomas tarp 1 750 ir 4 500 aps./min., o didžiausia galia pasiekiama tarp 5 500 ir 6 000 aps./min., užtikrinant tolygų ir greitą pagreitėjimą įvairiomis sąlygomis.

Važiavimo režimai ir technologijos: Individualizuota vairavimo patirtis
„N Grin Control System“ suteikia penkis skirtingus važiavimo režimus: „Normal“, „Eco“, „Sport“, „N“ ir „N Custom“. Kiekvienas režimas koreguoja variklio, elektroninės stabilumo kontrolės (ESC), vairo stiprintuvo ir išmetimo sistemos parametrus, pritaikant juos prie skirtingų vairavimo sąlygų. „N Custom“ režime vairuotojas gali individualiai nustatyti kiekvieno komponento veikimą, naudodamasis multimedijos ekrane esančiu „voratinklio“ diagrama. Be to, ESC sistema gali būti nustatyta trimis lygiais: įjungta, sportiniu režimu arba visiškai išjungta, suteikiant vairuotojui daugiau kontrolės.

Važiavimo dinamika: Tikslumas ir stabilumas
Inžinieriai sustiprino važiuoklę 12-oje skirtingų taškų, įskaitant papildomus suvirinimus ir naujas apatinės dalies struktūras, padidindami standumą ir lenkimo atsparumą. Priekinė važiuoklės struktūra buvo perdirbta, kad būtų galima įrengti didesnes oro įsiurbimo angas radiatoriui ir tarpininiam aušintuvui. Priekinė pakaba su „N Power Sense Axle“ ir galinė „Dual Coupled Torsion Beam Axle“ užtikrina didesnį standumą ir geresnį valdymą. Didelio našumo stabdžiai su padidintais priekiniais diskais (40 mm didesni nei standartiniame i20) užtikrina didesnį atsparumą išblukimui ir nuoseklų stabdžių pedalų pojūtį.

Saugumas ir technologijos: Išmaniosios pagalbos sistemos
i20 N aprūpintas „Hyundai SmartSense“ pažangiomis vairuotojo pagalbos sistemomis, atitinkančiomis aukščiausius Europos saugumo standartus. Tarp jų yra priekinio susidūrimo perspėjimo sistema (FCW), priekinio susidūrimo išvengimo pagalba (FCA), eismo juostos laikymosi pagalba (LKA), aklosios zonos susidūrimo perspėjimas (BCW) ir kitos funkcijos, užtikrinančios saugų ir patogų vairavimą.
Išvada
Naujasis Hyundai i20 N yra įspūdingas kompaktiškas hečbekas, kuris sujungia sportišką dizainą, pažangias technologijas ir dinamiškas važiavimo savybes. Įkvėptas WRC ralio automobilio, jis suteikia vairuotojams galimybę patirti lenktynių jaudulį kasdienėse kelionėse, išlaikant praktiškumą ir komfortą.
Komentarai
Palikite komentarą