2027 Kia Telluride – didesnis, tvirtesnis ir provokuojantis

Naujoji 2027 Kia Telluride debiutavo 2025 LA parodoje — didesnė, tvirtesnė ir sąmoningai provokuojanti. Straipsnis aptaria dizainą, interjerą, matmenis, X‑Pro komplektaciją bei rinkodaros pozicionavimą šeimoms ir off‑road entuziastams.

1 Komentarai
2027 Kia Telluride – didesnis, tvirtesnis ir provokuojantis

7 Minutės

LA automobilių parodos debiutas: Telluride, kviečiantis reaguoti

2027 metų Kia Telluride savo pirmą didelį viešą pasirodymą surengė 2025 m. Los Andželo automobilių parodoje ir atvyko su aiškia užduotimi: būti didesniu, atrodyti tvirčiau ir skatinti diskusijas. Tai antros kartos, Amerikoje gaminamas vidutinio dydžio visureigis (mid-size SUV) iš Kia, pristatytas maždaug šešerius metus po to, kai originalus modelis įgijo reputaciją. Nors naujasis Telluride išlaiko dėžutės formos, vertikalią siluetą, dėl kurio pirmasis modelis buvo atpažįstamas iš karto, Kia dizainą kryptingai nukreipė į polarizuojančią estetiką — dalis augimo, dalis attitude, dalis sąmoningai teatrališko grubumo.

Šis modelis orientuotas į pirkėjus, kurie ieško ne vien praktiškumo, bet ir vizualinio charakterio bei pozicijos kelyje. Telluride tapo Kia prekės ženklo „šeimos flagmanu“ JAV rinkoje, todėl naujos kartos tikslas — išlaikyti patikimumą ir vertę, bet kartu pakelti įvaizdį į aukštesnį, labiau „premium“ lygį. Automobilio koncepcija derina tradicinius SUV bruožus su šiuolaikinėmis dizaino priemonėmis ir technologiniais sprendimais, bandydama sudominti tiek šeimas, tiek entuziastus, vertinančius išvaizdą ir funkcionalumą.

Dizainas: tyčia skaldantis nuomonę, bet aiškiai Telluride

Kia apibūdina 2027 m. Telluride kaip evoliuciją, o ne visišką reinvenciją, ir tai atsispindi pažįstamų elementų bei ryškių naujovių derinyje. Ilgas, tiesus variklio dangtis ir vertikalios priekinės lempos suteikia priekiui tvirtą, beveik retro užuominą, tuo tarpu blizgus, raštuotas grotelės dizainas ir trikampės arkų briaunos prideda šiuolaikinės tikslumo įspūdį. Galinė automobilio dalis yra sąmoningai minimalistinė: dvi vertikalios žibintų kolonos ir švarios plokštumos pabrėžia gryną, amerikietiško stiliaus SUV poziciją.

Šonuose naujos „plaukiojančios“ ratų apdailos ir lygiu uždaromi durų rankenų sprendimai primena gamintojo elektrifikacinius modelius (pvz., EV6 ir EV9), suteikdami sleeker, labiau premium įspūdį. Kia teigimu, dizainas kliaujasi Uolinių kalnų (Rocky Mountain) dvasios motyvais — tvirtas, funkcionalus ir išdidintas. Tai akivaizdus žingsnis siekiant pabrėžti gebėjimą važiuoti įvairiomis sąlygomis, kartu akcentuojant dizaino individualumą.

Matmenys ir buvimas kelyje

2027 metų Telluride bazė (ratų bazė) pailginta 3 coliais, bendras ilgis padidėjo 2,3 colio, o aukštis priaugo 1 colį. Skaitmenys popieriuje gali atrodyti nežymūs, bet kartu su dėžutės siluetu ir atnaujinta kėbulo architektūra jie ženkliai padidina automobilio buvimą kelyje ir salono erdvę. Didesnė ratų bazė dažnai reiškia geresnį stabilumą ir erdvesnius galinius sėdimus vietas — svarbu šeimoms ir tiems, kas dažnai veža keleivius trečioje eilėje.

Svarbiausi pokyčiai:

  • Ratų bazė: +3 coliai (+7,6 cm)
  • Bendras ilgis: +2,3 colio (+5,8 cm)
  • Aukštis: +1 colis (+2,5 cm)

Šie pakeitimai skirti pirkėjams, vertinantiems interjero komfortą ir dominuojantį įspūdį kelyje — dviems pagrindinėms pardavimo priežastims vidutinio dydžio SUV segmente. Didėjanti erdvė taip pat leidžia gamintojui įtraukti didesnius saugos ir komforto modulius, papildomas garso izoliacijos priemones ar pažangesnę ventiliavimo/šilumos sistemą be kompromisų keleivių erdvei.

Interjeras: švarios linijos, daugiau vietos

Salone Kia palaiko išorės tiesių linijų temą, tačiau ją minkština subtiliomis kreivėmis ir kokybiškesnėmis medžiagomis. Papildoma ratų bazė verčiasi į daugiau vietos antroje ir trečioje sėdynių eilėse, nors Kia dar nepaskelbė tikslių tarpuskrydžio matavimų eilėmis. Galima tikėtis reikšmingų pagerinimų kojų erdvei ir bagažo lankstumui — ypač svarbu didesnėms šeimoms ir pirkėjams, dažnai vykstantiems ilgų kelionių.

Interjeras orientuotas į ergonomiką: vairuotojo darbo vieta su naujos kartos skaitmeninėmis priemonėmis, geresniu matomumu ir lengvesniu valdymu. Naudojamos medžiagos atrodo labiau „premium“ — minkštesnės plastiko apdailos, kontrastinės siūlės, parinktos apmušalų tekstūros ir akcentiniai apdailos elementai. Garso izoliacija ir kėbulo stangrumas taip pat buvo pabrėžti kaip sritis, kurioje siekiama pagerinti kelionės komfortą bei bėgimo tylumą.

Technologijų ir apdailos detales Kia iš dalies demonstravo nuotraukose ir spaudos medžiagoje, tačiau pilni specifikacijų paketai kol kas laukia paskelbimo. Galima laukti modernių multimedijos sistemų, didesnių jutiklinių ekranų, atnaujintų prieš-/galinio vaizdo kamerų sprendimų, pažangių vairuotojo pagalbinių sistemų (ADAS) ir interjero spalvų paletės, kuri susiejama su išorės dažais.

Pavaros agregatai: didieji nežinomieji

Kia patvirtino, kad vidaus degimo varikliai bus dalis asortimento, tačiau dar nėra atskleistos visos 2027 metų pavarų sistemos. Kontekstui — dabartinis (2025 metų modelio) Telluride turi vienintelį 3,8 l V6 variklį, kuris generuoja apie 291 arklio galią (hp) ir 262 lb-ft sukimo momentą visuose dešimtyje komplektacijų. Ar Kia išplės variklių pasirinkimą, pridės lengvesnę hibridizaciją (mild hybrid), ar pasiūlys hibridinius ar plug-in hibridinius variantus — kol kas nežinoma.

Pasirinkimų įvairovė yra svarbus aspektas konkurencinėje rinkoje: konkurentai siūlo tiek tradicinius V6 sprendimus, tiek hibridines galimybes, todėl Kia galėtų reaguoti tiek efektyvumo poreikiu, tiek performanso entuziastų lūkesčiais. Taip pat svarbu akcentuoti transmisijų variantus: ar išlaikys automatinę 8- arba 10 laipsnių pavarų dėžę, ar pristatys naujas pavarų valdymo technologijas su geresniu kuro ekonomijos balansu ir patobulinta trauka.

Rinka ir pozicionavimas

Kia pozicionuoja 2027 Telluride savo JAV SUV gamų viršuje. Tikslas — išlaikyti modelio šeimai palankią ir kainos/vertės proporciją, tuo pat metu stumtis į labiau „premium“ ir tvirtesnę estetiką, konkuruojant tiesiogiai su segmentui priklausančiais vardais. Didėjančios Telluride matmenys ir ryškesnis stilius artina jį vizualiai ir praktiškai prie varžovų, tokių kaip Hyundai Palisade, Toyota Highlander ir Ford Explorer.

Taip pat reikia atsižvelgti į rinkos segmentacijos strategiją: Kia stengiasi pasiūlyti įvairias komplektacijas nuo tradicinių šeimyninių variantų iki labiau „off-road“ orientuotų versijų. Tokia laisvė leidžia pasiekti platesnę auditoriją — nuo nuolatinio miesto vairuotojo iki aktyvių laisvalaikio entuziastų, kurie nori automobilio, gebančio įveikti sunkesnį reljefą.

"Kia norėjo Telluride, kuris sukeltų diskusijas — toks buvo užduoties tikslas," sakė vienas pramonės šaltinis. "Jūsų pirkinys nebus dėl subtilumo; pirksite dėl buvimo kelyje ir realaus praktiškumo." Ši citata apibendrina strateginį pasirinkimą: vizualinė drąsa ir funkcionalumas tapo lygiaverčiais prioritetais naujos kartos modelio vystyme.

Komplektacijos akcentai: X-Pro veda frontą

Kia jau pristatė keletą naujos gamos modelių užuominų, tarp jų sportišką SXP ir labiau grubią Telluride X-Pro versiją. X-Pro atrodo pozicionuojama kaip pagrindinė headline komplektacija, perduodanti „tamsesnį“, bet visureigį charakterį, panašų į kitų X-serijos Kia modelių požiūrį. Pagrindinės X-Pro savybės apima:

  • Juoduotos ratų arkos, šoninių veidrodėlių ir apdailos elementai
  • Tinklinio tipo grotelės ir juodas priekinis bamperis
  • Padidintos stogo bėgių konstrukcijos
  • Visų reljefų padangos ant juoduotų ratlankių (galimi 18", 20" ir 21" variantai)
  • Aukštis nuo žemės: 9,1 colio (apie 23,1 cm)
  • Priekinės ir galinės standartinės atkūrimo kilpos (recovery hooks)
  • Projektuojamos apšvietimo funkcijos: reflektorių projekcijos (puddle lamps) ir apšviesti logotipai nuo veidrodėlių bei bamperių

Teatrališkas apšvietimas — nuo projecijų ant žemės iki apšviestų bagažinės akcentų — pabrėžia Kia ketinimą padaryti Telluride jausmingą, prabangų ir tuo pačiu demonstratyvų elementą. X-Pro komplektacija siekia užtikrinti, kad automobilis būtų ne tik estetiškai agresyvus, bet ir technologiškai pasirengęs įveikti įvairius kelius.

Spalvos ir apdailos

Kia plečia spalvų paletę naujais atspalviais ir interjero variantais, pritaikytais prie naujo „rugged“ įvaizdžio. Išorinės spalvos apima Black Jade Green ir Terrain Brown, tuo tarpu salono variantai papildomi atnaujintu Deep Navy ir Tuscan Umber deriniu bei nauju Blackberry tonų akcentu. Šie pasirinkimai pabrėžia lauko pasirengimą ir aukštesnės klasės salono charakterį, leidžiant pirkėjams suderinti išorės ir vidaus estetiką pagal pageidaujamą gyvenimo būdą.

Interjero apdailos lygiu Kia akcentuoja ilgaamžiškumą: dėmesys siūlėms, atsparioms dėvėjimuisi apmušalų medžiagos, taip pat sandarumas ir atsparumas drėgmei ten, kur tai svarbu šeimoms ar aktyvaus laisvalaikio mėgėjams. Be estetinių sprendimų, gamintojas taip pat orientuojasi į praktiškumą — perskirstomas bagažo skyrius, moduliniai laikymo sprendimai ir papildoma izoliacija triukšmui mažinti.

Pasiekiamumas ir kainodara

Kia teigia, kad 2027 metų Telluride pasirodys parduotuvėse 2026 m. pirmąjį ketvirtį. Tikslūs kainų duomenys dar nepaskelbti; orientyrui dabartinės Telluride modelių pradinė kaina prasideda nuo 36 390 USD (MSRP). Tikėtina, kad naujoji karta — ypač X-Pro ir aukštesnės komplektacijos — turės kainos priemoką, atspindinčią padidėjusį dydį, naujas funkcijas ir padidėjusį suvokiamą gebėjimą bei statusą.

Kainodarai įtakos turės ir papildomos technologijos: pažangesnės saugos sistemos, didesni ekranai, galimos hibridinės versijos bei specialios „off-road“ paketos. Be to, rinkos sąlygos ir tiekimo grandinių kaštai taip pat gali atsispindėti galutinėse kainose, todėl pirkėjams verta sekti oficialius pristatymus ir vietinius Kia atstovus dėl tikslių pasiūlymų.

Ką tai reiškia pirkėjams

Pirkėjams, ieškantiems šeimai skirto vidutinio dydžio SUV, 2027 metų Telluride žada daugiau salono erdvės, ryškesnę poziciją kelyje ir aštresnį dizainą, kuris gali suskaldyti nuomonę. Jei labiau mėgstate klasikinį, santūrų stilių, naujasis Telluride gali pasirodyti drąsus ir net per daug demonstratyvus. Tačiau jei vertinate buvimą, praktiškumą ir „premium“ pojūtį be persikėlimo į „luxury“ segmentą, Kia naujasis flagmanas gali būti patrauklus pasirinkimas.

Pagrindinės išvados:

  • 2027 metų Telluride yra didesnis ir labiau imponuojantis nei jo pirmtakas.
  • Dizaino sprendimai tyčia provokuoja, siekiant sukurti diskusijas ir susidomėjimą.
  • X-Pro skirtas off-road orientuotiems pirkėjams, siūlant didesnį pravažumą ir grubesnę apdailą.
  • Pilnos pavarų sistemos detalės ir kainos dar laukia paskelbimo; prieinamumas numatytas 2026 m. Q1.

Nepriklausomai nuo to, ar tai jums patinka, ar kelia abejonių, naujasis Telluride buvo sukurtas tam, kad apie jį kalbėtų — ir kad laimėtų tuos pirkėjus, kurie nori erdvės, gebėjimų ir išskirtinės asmenybės savo vidutinio dydžio visureigyje. Papildomai verta paminėti, kad Kia į darnią plėtrą žiūri kompleksškai: tiek gamyboje, tiek tiekimo grandinėje stengiamasi optimizuoti išlaidas ir mažinti poveikį aplinkai, ką ateityje gali atspindėti ir pavarų sistemų sprendimai bei medžiagų pasirinkimas.

Šaltinis: autoevolution

Palikite komentarą

Komentarai

JonasV

Wow Telluride 2027 didelis ir tvirtas – panašu į išskirtinį kūrinį. Dizainas provokuoja, interjeras premium, bet ar realiai verta kainos?