2028 BMW X7: M60 xDrive — sportiškas naujas flagmanas

Naujos 2028 BMW X7 šnipų nuotraukos rodo evoliucinį dizainą ir galimą M60 xDrive sportinį variantą su keturiais išmetimais, galinių ratų vairavimu ir atnaujinta kabina su Panoramic Vision. Straipsnyje — techniniai niuansai ir rinkos analizė.

3 Komentarai
2028 BMW X7: M60 xDrive — sportiškas naujas flagmanas

8 Minutės

Nauji šnipinėjimo kadrai akcentuoja sportišką X7

Naujausios slaptos BMW 2028 metų X7 bandymų nuotraukos atskleidžia subtiliai atnaujintą dizainą ir stiprius ženklus, kad ruošiamas sportiškai orientuotas M60 xDrive variantas. Šis prototipas, pirmą kartą pastebėtas 2025 metų gegužę ir vėl nufotografuotas, atrodo kaip ryškiausia vidaus degimo variklio (ICE) versija, kuri pakeis esamą M60i xDrive — ir turi entuziastams svarbių detalių: keturias išmetimo angas, dideles stabdžių apkabas mėlynu dažymu ir galinių ratų vairo įrangą.

Evoliucija, o ne revoliucija

Skirtingai nei kai kurie BMW modeliai, kurie visiškai perėmė Neue Klasse estetinius sprendimus, X7 G67 karta atrodo kaip evoliucinis tobulinimas, o ne radikalus perdarymas. Pranešama, kad naujasis X7 bus tiek ilgesnis, tiek platesnis už dabartinį G07 modelį, tačiau po platesniais kėbulo matmenimis vis tiek išlaikoma ankstesnio modelio Cluster Architecture važiuoklė. Toks derinys leidžia manyti, kad BMW siekia pagerinti automobilio išvaizdą ir erdvumą, tuo pačiu pasitikėdamas patikrinta mechanine architektūra ir moduline platforma.

Prototipas demonstruoja daugiaspalves juodas ratlankius su žemu profiliu padangomis, agresyvų galinį spoilerį ir platesnes ketvirčio lango sekcijas trečios eilės keleiviams. Uodeginiai žibintai įgyja atnaujintą horizontalią liniją, tuo tarpu padalytų žibintų sprendimas puoselėja BMW neseną stiliaus kalbą. Įdomu, kad priekinės grotelių dizaino elementai pasiskolinti iš naujojo iX3 — tai gali rodyti dalių bendrumą tarp BMW prabangių visureigių šeimos ir racionalizavimo sprendimus gamyboje.

Šie išoriniai bruožai ne tik keičia estetines proporcijas, bet ir signalizuoja apie dinamikos prioritetą aukštos klasės varianto konfigūracijose. Planuojami didesni ratų skersmenys, praplatinti sparnai ir sportiškesni aerodinaminiai elementai gali turėti tiesioginį poveikį automobilio elgesiui posūkiuose ir aukštos tempimo pastovume. BMW dizaino komanda, spręsdama kompromisus tarp komforto ir sportinės kontrolės, tikriausiai taikys pažangias medžiagas bei adaptuojamus pakabos sprendimus, kad išsaugotų komfortą trečios eilės keleiviams.

Salonas ir technologijos: minimalizmas ir Panoramic Vision

Viduje BMW, regis, dar labiau pasisako už minimalistinę aplinką. Tradiciniai durelių rankenėlių sprendimai pakeisti keturiomis mažomis finelių grupėmis ant juostos linijos, o centrinė konsolė atsisako įprasto sukamųjų iDrive ratuko. Vietoje jo tikėtina sulaukti pažangios balso valdymo sistemos, išplėstų vairo valdiklių, jutiminio ekrano įvesties, tiesioginio haptinio grįžtamojo ryšio ir naujausios iDrive versijos su "Panoramic Vision". Šie pakeitimai akivaizdžiai nukreipti link skaitmeninio fokusavimo kabinoje, kur pirštų prisilietimas ir balso komandos tampa prioritetinėmis sąsajomis.

Be estetinių ir valdymo sprendimų, interjero funkcionalumas ir ergonomika išlieka kritiški ilgesnėms kelionėms ir šeimyniniam naudojimui. Trečią eilę keleiviams skirtas langas ir papildoma stiklų sritis pagerina natūralios šviesos patekimą bei matomumą. Taip pat tikėtinos naujos garso, oro kokybės valdymo ir terminio komforto galimybės, įskaitant pažangius klimato kontrolės režimus ir individualias sėdynių parametrų valdymo sritis. Pažangi multimedijos architektūra, suderinama su mobiliomis platformomis, gali pasiūlyti daugiasluoksnę vartotojo patirtį ir personalizaciją kiekvienam vairuotojui ar keleiviui.

Pagrindinės išskirtinės savybės

  • Prototipas rodo galimą M60 xDrive sportinį modelį su V8 charakteriu ir padidinta dinamika
  • Galinio rato vairo mechanizmas ir keturios išmetimo angos – geresniam valdymui ir akustikai
  • Minimalistinė kabina, kurioje sukamasis iDrive valdiklis pakeičiamas balsu ir haptika
  • Ilgesnis ratų bazės atstumas ir didesnės išmatavimų proporcijos lyginant su išeinančiu X7

„Naujasis X7 atrodo kaip BMW atsakymas pirkėjams, kurie nori flagmano įvaizdžio kartu su sportinio sedano dinamika,“ teigė vienas industrijos stebėtojas. Toks balansas, greičiausiai, yra BMW tikslas, ypač aukštos galios M versijose, kurios siekia suderinti komfortą, prabangą ir vairavimo entuziazmą.

Be to, BMW inžinierių komanda greičiausiai daug dėmesio skiria triukšmo, vibracijos ir grybimo (NVH) parametrų valdymui, kad sportiškais M variantais neperduotų pernelyg daug vibracijų į salono erdves. Stiprinti tvirtinimai, papildomi garso izoliacijos sluoksniai bei selektyvūs akustiniai sprendimai leis išlaikyti aukštą komforto lygį net ir esant didesnei variklio galiai ar sportiniam režimui.

Varikliai ir modelių strategija

BMW ruošia kelias pavaros galimybes naujajam 2028 metų X7. G67 (BMW) ir G69 (Alpina) kodo pavadinimai leidžia manyti apie atskiras plėtros kryptis standartiniams ir Alpina modifikuotiems modeliams. Oficialios gamybos pradžios datos skelbiama, kad serijinė gamyba turėtų prasidėti 2027 metų rugsėjį. Tikėtina, kad pasiūla bus plati: nuo tradicinių vidaus degimo variklių (benzinas ir dyzelis) iki hibridinių variantų ir pilnosios elektros versijos — iX7.

Pranešama, kad siūlomos komplektacijos apims:

  • 40 xDrive ir 40d xDrive kaip įėjimo lygiai, orientuoti į efektyvumą ir kasdienį naudojimą
  • M60 xDrive kaip sportiškas vidaus degimo variklio variantas, pakeisiantis esamą M60i
  • Trys BMW iX7 elektrinės versijos, įskaitant gandus apie viršutinės klasės M70 xDrive

Aukštesniuose komplektacijų lygiuose visų varančiųjų ratų pavara (xDrive) greičiausiai bus standartinė, o M variantai pasinaudos pažangiomis dinaminėmis valdymo sistemomis: keturių ratų vairavimu, adaptyviais amortizatoriais, aktyviais stabilizatoriais ir galingesniais stabdžiais. Rinkoje taip pat sklando kalbos, kad iX7 galėtų gauti pažangias elektrifikuotas pavaras ir — teoriškai — vandenilio degimo elementų technologiją. BMW iX5 Hydrogen demonstravo, kad bendrovė sugeba pritaikyti kuro elementų sistemą dideliems visureigiams, tačiau ribota paklausa gali apriboti vandenilio sprendimų diegimą tik nišinėms versijoms arba partnerių projektams.

Technologiškai, jei X7 gaus kelias elektrines versijas, tikėtina, kad akumuliatorinės modulinės platformos ir variklių išdėstymas leis pasiūlyti skirtingą nuvažiuojamą atstumą ir įkrovimo greitį. Aukštos klasės iX7 variantai galėtų pasiūlyti didelės talpos baterijas su 800 V architektūros pranašumais, trumpesniu įkrovimo laiku ir didesniu pastoviu pajėgumu. Hibridiniai sprendimai (plug-in) suteiktų klientams galimybę kasdien važinėti elektra ir išlaikyti ilgų kelionių patogumą su vidaus degimo varikliu.

Rinkos pozicionavimas ir konkurencija

2028 metų X7 tęstų kovą su didelės klasės prabangiais visureigiais, tokiais kaip Mercedes-Benz GLS ir Range Rover modeliai. BMW strategija, atrodo, bus derinti išskirtinę vairavimo dinamiką ir aukštos technologijos interjerą į įtakingą prabangos paketą. M60 xDrive (o galbūt ir M70 xDrive iX7 versijose) padės X7 išlaikyti patikimumą tarp pirkėjų, kurie nori galingo, bet praktiško septyniaviečio SUV.

Konkurencinėje aplinkoje BMW turės aiškiai pateikti savo vertės pasiūlymą: vairavimo malonumą, pažangias technologijas, erdvę ir prabangą. Skirtumai tarp X7 ir konkurentų gali atsirasti per dinamikos paketus, personalizacijos galimybes, elektrinės versijos našumą ir efektyvumą bei specialias Alpina ar M Performance modifikacijas, kurios suteiks papildomo prestižo ir techninių privalumų.

Kainodara greičiausiai išlaikys aukštą segmentą, kur baziniai benzininiai ir dyzeliniai variantai konkuruos pagal įrangos paketą, o M ir Alpina versijos konkuruos pagal galingumą, medžiagų kokybę ir ekskliuzyvios techninės įrangos kiekį. Be to, pirkėjų segmentacija — šeimos, verslo kliento, sportiškų entuziastų — lems gamintojų pasirinkimus komplektacijose ir rinkodaros žinutėse.

Ką verta stebėti toliau

  • Oficialūs BMW pristatymo terminai ir išsamios techninės specifikacijos
  • M60 xDrive variklio patvirtinimas ir jėgų charakteristikos (galios ir sukimo momento rodikliai)
  • Galutinės gamybos galimybės Alpina G69 variantams ir jų techniniai skirtumai

Tikėtina, kad artimiausiais mėnesiais pasirodys dar daugiau šnipų nuotraukų ir nutekėjimų, kol BMW užbaigs G67 X7 gaminių rinkinį. Pirkėjams ir automobilių entuziastams šis modelis yra įdomus dėl subtilios išorės evoliucijos, V8 tipo galiai panašių akcentų ir pažangios saloninės technologijos — visa tai daro 2028 metų X7 vienu iš laukiamiausių prabangių SUV modelių horizonte.

Galiausiai, svarbu pažymėti, kad nors nuotraukos ir nutekėję duomenys suteikia gana aiškų vaizdą apie galimą galutinį produktą, galutinės specifikacijos gali keistis iki oficialaus pristatymo. BMW dažnai atlieka paskutinius derinimus dėl emisijų, saugos reikalavimų ir klientų pageidavimų, todėl kai kurie sprendimai — pvz., galutinės variklių linijos, papildoma elektrifikacija ar specialios M Performance funkcijos — gali būti modifikuoti ar praplėsti prieš gamybos startą.

Remiantis anksčiau pristatytomis BMW praktikomis, X7 modelio gyvavimo ciklo metu taip pat galima tikėtis specialių leidimų, ribotos serijos versijų ir stiprių aftermarket bei gamyklinių tuning sprendimų, kuriuos siūlys Alpina ar M Performance skyriai. Tokios variacijos užtikrina, kad modelis išliktų aktualus ilgą laiką rinkoje ir patrauktų įvairių tipų pirkėjus — nuo šeimų, kurioms reikia erdvės ir komforto, iki vairavimo entuziastų, siekiančių didesnės galios ir sportinių savybių.

Santraukoje: 2028 metų BMW X7, remiantis šnipinėjimo nuotraukomis ir pranešimais, siekia subalansuoti prabangą, erdvę ir sportiškumą. M60 xDrive variantas žada išlaikyti dinamikos orientaciją, o iX7 elektrinės versijos, Alpina G69 sprendimai ir galimos vandenilio technologijos rodo, kad BMW žengia keliomis keliomis į ateitį, bandydama išlaikyti poziciją aukščiausios klasės prabangių visureigių segmente.

Šaltinis: autoevolution

Palikite komentarą

Komentarai

deepmotor

Interjeras minimalistinis, balsu valdomas iDrive skamba futuristiškai, bet ar tai patogu kasdien? trečiosios eilės langai tikrai įdomus sprendimas.

Marius

ne visai tikiu, ar tokios vizijos pavyks iki realios gamybos. vandenilio idėjos ir iX7 elektra skamba kaip svajonė, bet ar rinka tai palaikys?

turbo_mk

O wow, šitas X7 atrodo kaip sportiškas prabangos mišinys. M60 xDrive skamba įspūdingai, bet realiai pamatysim testuose. Evoliucija, o ne revoliucija - įdomu.