Brabus 900 Superblack: šešėlinis Bentley su 900 AG

Išsamus Brabus 900 Superblack lietuviškas aprašymas: nuo dizaino transformacijos iki techninių patobulinimų. Apžvelgiame galingumo paketus, anglies pluošto sprendimus, važiuoklės modifikacijas ir rinkos pozicionavimą.

Komentarai
Brabus 900 Superblack: šešėlinis Bentley su 900 AG

10 Minutės

Brabus paverčia Continental GT Speed šešėline galingumo ikona

Brabus 900 Superblack nėra subtilus atnaujinimas – tai pilna Bentley Continental GT Speed reinterpretacija, kuri aristokratišką santūrumą keičia teatrališka grėsmingumu. Pagrįstas naujausia įkišamu hibridiniu Continental GT Speed versija, Brabus visiškai juodai apgaubė prabangų grand tourer modelį ir suteikė jam mechaninį patobulinimų paketą, kuris kombinuotą plug-in pavarą išstūmė iki įspūdingų 900 PS ir 1 100 Nm sukimo momento.

Tai kitoks Bentley: svoris, prabangios medžiagos ir rafinuotas siluetas išlieka, bet kiekvienas vizualinis ir mechaninis elementas yra aštresnis ir tikslesnis, kad sukurtų tamsesnį įvaizdį ir staigesnę reakciją. Entuziastams, sekantiems aukštos klasės grand tourer automobilius, 900 Superblack yra tiek estetinė deklaracija, tiek techninis pavyzdys – tuningo projektas, kuris balansuoja tarp individualaus dizaino, anglies pluošto inžinerijos ir rimtų galios patobulinimų.

Kodėl „Superblack“ ir kodėl dabar?

Brabus jau seniai asocijuojamas su dramatišku juoda ant juodos tema. „Superblack“ ženklas pasirodė ankstesniuose Masterpiece projektuose – ypač ant modelių, kilusių iš AMG platformos – ir puikiai tinka Continental GT Speed. Tačiau šis projektas taip pat žymi Brabus augančią ambiciją perkurti ne-Mercedes platformas, pritariant tiek kosmetiniams, tiek mechaniniams sprendimams.

Laikas įvykdyti tokią transformaciją yra svarbus: Continental GT Speed 2024 m. pakeitė W12 konfigūraciją į dvigubo turbokompresoriaus 4,0 l V8 hibridinę architektūrą. Šis poslinkis atvėrė tuneriams galimybę iškrapštyti naujas galios ribas, tobulinant priverstinio įsiurbimo komponentus ir perskalibruojant hibridinį integravimą. Brabus pasinaudojo šia proga, kad flagmaninį kupė padarytų ne tik vizualiai agresyvesnį, bet ir žymiai pajėgesnį už gamyklinį modelį.

Dizainas: nuo prabangaus grand tourer iki onikso plėšrūno

Iš pirmo žvilgsnio Brabus 900 Superblack atrodo kaip riedanti šešėlė. Visa donorinio automobilio blizgi apdaila tapo tamsi: chromo detalės, akcentai, išmetimo antgaliai ir net Bentley „skraidanti B“ pakeisti Brabus juodąja Double-B emblema. Efektas yra visapusiškas – niekas nebelieka švytėti ar garsiai šaukti.

Pagrindiniai išoriniai pokyčiai apima:

  • Perprojektuota priekinė dalis su didesniais, sportui skirtais oro įsiurbimais ir integruotu anglies pluošto priekinio spoileriu
  • Atidengtos anglies pluošto detalės apatiniame priekiniame krašte ir slenksčiuose
  • 22 colių Brabus Monoblock ZM "Platinum Edition" ratlankiai, padengti tamsiu juodu tonu
  • Anglies pluošto galinis difuzorius ir keturi anglies/titano išmetimo antgaliai, pritaikyti Brabus išmetimo sistemai
  • 20 mm mažesnis pravažumas dėl perskalibruotos oro pakabos

Brabus teigia, kad priekinė dalis buvo modeliuota siekiant pagerinti oro srautą į variklio aušinimo sistemą ir persidengiančias dideles anglies-keramines stabdžių kaladėles – tai būtini patobulinimai, atsižvelgiant į beveik 2,5 tonos masę, kurią Continental GT Speed turi įkišamojo hibrido versijoje. Juodi 22 colių lydinio ratlankiai yra kaltiniai ir CNC apdirbti, suteikiantys aukštą tvirtumą bei tikslų pritaikymą, kad priimtų milžiniškus stabdžius ir pakeistą arkos apdirbimą.

Salone tęsiama ta pati tema. Brabus perdengė saloną gilia juoda oda su prabangiu kriauklės raštu ir kruopščiu perforavimu. Centrinė konsolė ir prietaisų skydelis gavo atidengto anglies pluošto ir anoduoto aliuminio apdailas tamsesnėmis spalvomis, o apšviesti anglies slenksčiai ir perprojektuotas prietaisų laikrodis suteikia individualumo. Net bagažo skyrius aptrauktas atitinkančia oda – priminimas, kad Brabus traktuoja saloną kaip visiškai pritaikomą erdvę, o ne tik modifikaciją.

„Tai labiau piktadario buveinė nei aristokratiškas GT,“ – vienas entuziastas pažymėjo pamatęs spaudos nuotraukas, ir toks apibūdinimas nėra toli nuo tiesos.

Galingumo patobulinimai: iš kur atsiranda „900“?

Po gaubtu Brabus sutelkė dėmesį į vidaus degimo dalį hibridinės V8 sistemos. Standartinis Continental GT Speed derina dvigubo turbokompresoriaus 4,0 l V8 su elektriniu motoru ir 25,9 kWh ličio jonų baterija, o gamyklinės specifikacijos 2026 m. rodė maždaug 782 PS ir 1 000 Nm. Brabus inžinieriai ėmėsi reikšmingai padidinti būtent V8 indėlį į bendrą galią.

Svarbiausi mechaniniai pakeitimai apima:

  • Porą specialiai suprojektuotų Brabus turbokompresorių, kurie pakeičia gamyklinius įrenginius
  • Srauto optimizuotą anglies pluošto Brabus oro dėžę ir įsiurbimo vamzdynus
  • Perdirbtą ECU valdymo žemėlapį uždegimo kampui, degalų įpurškimui ir turbinos slėgio valdymui
  • Aukšto pralaidumo nerūdijančio plieno sportinę išmetimo sistemą su vožtuvų valdymu (keli garso režimai)

Šios intervencijos leidžia paties degimo V8 generuoti 710 PS (700 AG). Susumavus su elektriniu varikliu, kombinacija siekia 900 PS (888 AG) ir 1 100 Nm (811 lb-ft) sukimo momentą. Varantieji ratai lieka visų ratų sistema, perduodami per aštuonių pavarų dvigubos sankabos transmisiją.

Platesnis techninis komentaras: Brabus turbinų geometrija, išmetimo kolektoriai ir įsiurbimo trasa buvo projektuoti taip, kad išlaikytų greitą atsaką žemais apsukais, o tuo pačiu išvengtų pernelyg agresyvaus „turbo lag“. ECU perskalibravimas apima daugiau nei tik galios didinimą: jis optimizuoja tiek tarpinį, tiek ilgalaikį temperatūros valdymą, įsiurbimo slėgio nustatymą ir regeneracinį stabdymą, kad hibridinė sistema dirbtų harmoningai, net ir agresyviai eksploatuojant automobilį.

Charakteristikos apžvalga:

  • Kombinuota galia: 900 PS (888 AG)
  • Kombinuotas sukimo momentas: 1 100 Nm (811 lb-ft)
  • 0–100 km/h (0–62 mph): 2,9 sekundės
  • Maksimalus greitis: 335 km/h (208 mph)

Praktikoje tai – superautomobilius trikdančios gairės, kurios daro Brabus 900 Superblack vienu greičiausių sunkių grand tourer automobilių rinkoje. Tuningas taip pat leidžia personalizuoti išmetimo vožtuvų žemėlapius: nuo santūraus „namų grįžimo“ režimo iki pilnaverčio, motorsporto įkvėpto V8 riaumojimo – vairuotojas turi galimybę pasirinkti tarp civilizuotumo ir spektaklio.

Pakabos ir stabdymo sprendimai

Kad išnaudotų padidintą galią, Brabus perskalibravo oro pakabą ir paliko Continental milžiniškus anglies-keraminius stabdžius – jie jau buvo vieni didžiausių stabdžių, kuriuos galima sumontuoti ne hiperautomobilio, pavyzdžiui Bugatti Chiron, klasėje. 20 mm sumažintas pravažumas sumažina svorio centrą ir pagerina stabilumą dideliu greičiu, o pritaikyti ratlankiai ir padangos parinktos optimizuoti apkrovos galimybes bei kontaktinį pleištą didelės traukos metu.

Be to, Brabus atliko šiuos sustiprinimus: sustiprinti pakabos atramų komponentai, tikslesnis amortizatorių valdymas (įskaitant adaptuojamą amortizaciją su keliais režimais), taip pat patobulintas stabdžių aušinimas per papildomus angas ir šešėlius anglies pluošto apdailoje. Tokie sprendimai yra esminiai, norint valdyti aukštos klasės sukimo momentą ir išlaikyti reikiamą temperatūrą agresyvaus važiavimo metu.

Kontekstas: Brabus evoliucija ir Bentley hibridinė era

Brabus pradėjo veikti 1977 m. Bottrop mieste, Vokietijoje, kaip Mercedes‑Benz tuningavimo dirbtuvė. Įkūrėjai Bodo Buschmann ir Klaus Brackmann pavadinimą sudarė iš savo pavardžių inicialų, ir per keliolika metų Brabus išaugo į daugiau nei tradicinį tunerį: jie gamina riboto leidimo Masterpiece modelius ir kartais suteikia automobiliams atskirus VIN numerius. Istoriškai koncentruodamasis į Mercedes, Brabus dabar pritaiko savo kompetenciją platesnei prabangių ir sportinių markių paletei, kartais veikiant per dukterinę įmonę Startech kitiems gamintojams.

Continental GT Speed perėjimas nuo W12 prie 4,0 l V8 įkišamojo hibrido 2024 m. buvo reikšmingas posūkis. V8 hibridinė architektūra suteikė tuneriais galimybę pasiekti staigius galios prieaugio rezultatus naudojant sustiprintą priverstinį įsiurbimą ir elektroninį valdymą, tuo pačiu išlaikant GT charakterį dėl baterijos suteikiamo momento pradžioje. Brabus 900 Superblack iliustruoja, kaip tuneriai gali perinterpretuoti naują gamyklinį požiūrį ir sukurti individualų, halo tipo produktą, išlaikant markės prabangos ženklus, bet stipriai pakeičiant vartotojo patirtį.

Kaip Brabus 900 Superblack atrodo konkurencinėje aplinkoje

Palyginti su standartiniu Continental GT Speed, 900 Superblack yra žymiai agresyvesnis tiek išvaizda, tiek valdymu. Lyginant su ankstesniais W12 Speed modeliais, Brabus 900 yra greitesnis tiesioje dėl savo išskirtinio kombinuoto išėjimo, tačiau jis taip pat neša papildomą hibridinės baterijos svorį – kurį Brabus kompensuoja pakabos derinimu ir aerodinaminėmis pataisomis.

Konkurentai prabangių automobilių tuningo erdvėje apima mažesnes boutique įmones, kurios fokusuoja į individualius patobulinimus Bentley, Rolls‑Royce ir aukštos klasės vokiškoms markėms. Nepaisant to, nedaugelis sugeba suderinti vizualinį vientisumą, plačias anglies pluošto detales ir grynąją galią taip, kaip Brabus. Pirkėjams, norintiems draminio estetinio sprendimo ir superautomobilio lygio pagreičio, bet išlaikant grand tourer esmę, 900 Superblack yra patrauklus pasirinkimas.

Rinkodaros pozicionavimas ir prieinamumas

Brabus dažniausiai siūlo savo Masterpiece projektus labai ribotais tiražais, dažnai ženkliai brangiau už donorinį automobilį dėl individualių medžiagų, intensyvios darbo sąnaudos ir aukštos klasės mechaninės įrangos. Nors Brabus nepublikavo pasaulinių 900 Superblack gamybos skaičių, prekės ženklo istorija rodo išskirtinumą: pritaikyti salonai, anglies pluošto darbai ir pavaros agregato atnaujinimai yra brangūs tiek dalių, tiek meistriškumo prasme.

Potencialūs pirkėjai turėtų tikėtis individualių konsultacijų, personalizacijos galimybių (Brabus lanksčiai prisitaiko prie spalvų ir apdailos pasirinkimų, nepaisant Superblack temos) ir pristatymo laukimo laiko, atspindinčio rankų darbo pobūdį. Kupė dramatiškas juoda ant juodos stilius patrauks klientus, kurie ieško automobilio, turinčio tiek estetinio svorio, tiek dinaminės galios.

Ką reikėtų apsvarstyti prieš perkant Brabus 900 Superblack

  • Eksploatacinis svoris: hibridinė sistema ir papildoma galingumo įranga padaro automobilį sunkesnį, tai turi įtakos degalų sąnaudoms ir valdymo niuansams
  • Aptarnavimas: pritaikyti komponentai gali reikalauti specializuotos priežiūros Brabus autorizuotose vietose
  • Triukšmas ir emisijos: reguliuojami išmetimo režimai padeda, bet automobilių galingumo tuningo nustatymai didina garsą ir gali padidinti emisijas, palyginti su gamykliniais režimais

Baigiamosios mintys

Brabus 900 Superblack yra ryškus pavyzdys to, ką gali padaryti elitinis tuneris, gavęs modernų hibridinį grand tourer kaip tuščią drobę. Jis išlaiko Continental prabangos esmę – minkšta oda, ramaus važiavimo galimybė ir tolimojo nuotolio komfortas – tuo pačiu stiprindamas dramą per tamsų dizainą ir agresyvų galios atnaujinimą. Pirkėjams, kurie siekia Bentley, kuris ryškiai nutolsta nuo patriciškos elegancijos link teatralesnio ir sportiškesnio charakterio, 900 Superblack bus sunkiai nepastebimas.

Ar žiūrėtumėte į jį kaip į menišką individualizaciją, ar kaip į atvirą automobilių teatrą, Brabus darbas su Continental GT Speed įrodo, kad hibridinės architektūros gali būti derinamos taip, kad sukurtų visceralinius, aukštos galios grand tourer automobilius, kurie vis dar puikiai tinka magistralėms ir atviroms kelių trasoms.

Santrauka:

Šaltinis: autoevolution

Palikite komentarą

Komentarai