3 Minutės
Toyota pasiekia naujų pardavimų rekordų Europos automobilių rinkoje
Toyota Motor Europe (TME) pasiekė įspūdingą etapą – pirmąjį metų pusmetį gamintojas pranoko bendrą Europos automobilių rinką ir kai kuriuos kaimyninius regionus. Nors bendra Europos automobilių rinka sumažėjo 1,54 %, Toyota pardavimai išaugo 1 %. Tai rodo įmonės atsparumą ir sumanią strategiją nuolat kintančioje rinkoje.
Rinkos dalis ir rezultatai
TME pardavimų duomenys atskleidžia stiprius rezultatus – per sausį–birželį pristatyta net 635 328 automobiliai, užtikrinant 7,3 % rinkos dalį ir naują rekordą įmonės istorijoje. Šis pasiekimas yra reikšmingas, atsižvelgiant į rinkos iššūkius bei vartotojų posūkį link elektrifikuotų automobilių. Nors Šiaurės Amerika išlieka didžiausia Toyota rinka su beveik 1,237 mln. pardavimų, augimas Europoje įrodo Toyota tvirtą poziciją ir gebėjimą prisitaikyti prie kintančių sąlygų.
Elektrifikacija skatina Toyota ir Lexus augimą
Vienas pagrindinių Toyota sėkmės veiksnių – išaugusi paklausa elektrifikuotų transporto priemonių segmentui. Toyota ir Lexus hibridinių, įkraunamų hibridų (PHEV) bei visiškai elektrinių automobilių (BEV) pardavimai padidėjo 6 % ir dabar sudaro net 77 % visų TME pardavimų. Toyota išlieka antra pagal populiarumą lengvųjų automobilių markė Europoje, o Lexus užfiksavo 7 % augimą bei iškovojo 2,5 % dalį Europos prabangių automobilių segmente.
Toyota Professional, kuri apima lengvuosius komercinius automobilius, fiksavo dar spartesnį – 12 % – augimą. Elektrifikuota pasiūla šiame segmente ypač įspūdinga: visiškai elektrinių (BEV) pardavimai kilo net 42 %, PHEV – 186 %, o hibridinių modelių dalis padidėjo dviem procentiniais punktais. Šie pasiekimai dar kartą pabrėžia Toyota inovatyvumą ir ryžtingą įsipareigojimą tvariam judumui bei anglies neutralumo siekiui.

Perkamiausi Toyota modeliai ir jų specifikacijos
Pirmojo 2024 m. pusmečio duomenys rodo plati Toyota modelių pasiūlą, atitinkančią skirtingų segmentų poreikius:
- Yaris Cross – parduota 103 580 vnt.
- Yaris – 90 549 vnt.
- Corolla šeima – 78 920 vnt.
- Toyota C-HR – 76 432 vnt.
- Aygo X – 50 083 vnt.
- RAV4 – 43 558 vnt.
Lexus taip pat pademonstravo stiprią dinamiką – parduota 44 213 automobilių. Ypač išsiskyrė LBX Hybrid (14 757 vnt.), NX (13 607 vnt.) ir UX (4 703 vnt.) modeliai. Net 95 % visų Lexus pardavimų sudarė elektrifikuoti automobiliai, dar labiau stiprindami Lexus, kaip prabangaus ir inovatyvaus hibridinio transporto gamintojo, įvaizdį tarp Europos vartotojų.
Dizaino ir dinamikos pranašumai
Šiuolaikiška Toyota dizaino kalba, pažangios saugumo technologijos ir patikimumas lemia itin palankų vartotojų vertinimą. Tokie modeliai kaip Toyota C-HR ir Yaris Cross išsiskiria drąsiu stiliumi ir dinamišku valdymu, o hibridiniai Corolla ar RAV4 modeliai suderina galingumą su ekonomiškumu. Elektrifikuoti varikliai mažina taršą ir užtikrina sklandų, jautrų važiavimą, atitinkantį tvaraus ir kokybiško automobilio siekį.
Gamybos apimtys ir regioninė aprėptis
TME turi stiprią gamybos bazę – gamyklos veikia Portugalijoje, Jungtinėje Karalystėje, Prancūzijoje, Lenkijoje, Čekijoje ir Turkijoje. Platus prekybos tinklas apima apie 2 800 pardavimo salonų ir aptarnauja klientus 53 šalyse, įskaitant ES, JK, EFTA valstybes, Izraelį, Turkiją, Centrinės ir Rytų Europos rinkas.
2024 m. Toyota Europoje iš viso pristatė 1 217 132 automobilius ir išlaikė tvirtą 7,1 % rinkos dalį. Toyota strategija siūlyti platų nulinės ir žemos emisijos transporto priemonių pasirinkimą ypač patraukli aplinkai draugiškiems vairuotojams bei automobilių entuziastams.
Toyota rinkos lyderystė ir ateities perspektyvos
Nuoseklus Toyota augimas Europoje patvirtina įmonės atsidavimą inovacijoms, elektrifikacijai ir klientų pasitenkinimui. Globalios automobilių pramonės transformacijos akivaizdoje Toyota išsiskiria gebėjimu prisitaikyti, siūlydama tvarias technologijas ir įsiklausydama į šiuolaikinių vairuotojų poreikius. Visi, besidomintys naujausiomis automobilių pardavimų tendencijomis, elektrifikuotų automobilių lyderyste ir tvariu judumu, turėtų stebėti Toyota kaip vieną stipriausių prekės ženklų rinkoje.
Šaltinis: autoevolution

Komentarai