Parduodamas mažai nuvažiavęs Dodge Challenger SRT Demon: Retas raumenų automobilis | Pedal - Automobilių naujienos, apžvalgos ir technologijos Lietuvoje
Parduodamas mažai nuvažiavęs Dodge Challenger SRT Demon: Retas raumenų automobilis

Parduodamas mažai nuvažiavęs Dodge Challenger SRT Demon: Retas raumenų automobilis

2025-07-16
0 Komentarai Aistė Petrauskaitė

3 Minutės

Mažai eksploatuotas Dodge Challenger SRT Demon pasirodė rinkoje

Jei domitės amerikietiškais raumenų automobiliais, ši galimybė – išskirtinė. Rinkoje pasirodė vos eksploatuotas 2018 metų Dodge Challenger SRT Demon – vienas ryškiausių šiuolaikinių muscle car modelių. Automobilis nuvažiavęs kiek daugiau nei 1 000 mylių (apie 1 600 kilometrų), tad kolekcininkams ir entuziastams tai puiki proga įsigyti beveik naują legendinio Dodge gatvės automobilio pavyzdį.

Išskirtinis raumenų automobilių palikimas

Dodge Challenger SRT Demon pelnytai užima išskirtinę vietą muscle car istorijoje. Šis modelis žinomas dėl rekordus laužančių rezultatų ir įkvėpęs dar galingesnį Demon 170 modelį, nuolat žavi automobilių entuziastus visame pasaulyje. Unikalų šio 2018 metų modelį išskiria ne tik nedidelė rida, bet ir išties puiki būklė bei daug įspūdingų techninių sprendimų.

Išraiškingas dizainas ir individualūs sprendimai

Automobilis nudažytas originalia Destroyer Gray spalva, o matinis juodas apvalkalas dengia stogą, bagažinę bei variklio dangtį, suteikdamas išskirtinai agresyvią išvaizdą. Tamsinti langai papildo sportišką charakterį. Viduje vyrauja juodas sportinis salonas su aukščiausios kokybės Demon logotipu pažymėta Laguna oda bei Alcantara apmušalais. Modelyje įdiegta populiari „Leather Front Seat Group“ įranga, kuri suteikia šildomas ir vėdinamas priekines sėdynes bei šildomą vairą – tai komforto ir raumenų automobilio derinys.

Pagerinta galia ir gamyklinė kokybė

Po kapotu slepiasi legendinis 6,2 litro kompresorinis HEMI V8 variklis. Naudojant 100+ oktaninį benziną, gamyklinė galia siekia net 840 AG (852 PS/627 kW) ir 1 044 Nm sukimo momentą, perduodamą galiniams ratams per 8 pavarų automatinę dėžę. Naudojant paprastą kurą, Demon vis tiek išvysto 808 AG (820 PS/603 kW) ir 972 Nm. Šiame egzemplioriuje sumontuota „American Muscle Performance Phase 1“ skriemulio ir ECU modifikacija, dar labiau padidinanti automobilio pajėgumą ir užtikrinanti ypatingą pagreitį.

Remiantis Dodge duomenimis, Challenger SRT Demon gali įsibėgėti nuo 0 iki 60 mylių/val. vos per 2,3 sekundes ir ketvirtį mylios įveikia per 9 sekundes. Išskirtinė važiuoklės ir pakabos inžinerija leido automobiliui pelnyti Guinness rekordą – Demon atliko beveik vieno metro ilgio „wheelie“, pabrėždamas savo dominavimą traukos lenktynėse.

Retas kolekcinis automobilis su pageidaujamomis savybėmis

Iš viso JAV rinkai pagaminti tik 3 000 šių modelių, o šis automobilis yra 2 176 numeris gamybos sąraše. Jis turi „Demon Vehicle Storage Package“, galinę sėdynę, našius 18 colių aliuminio ratlankius, „after-run“ aušintuvą, SRT „Power Chiller“, drag mode pakabą ir funkcionalų „Air-Grabber“ variklio dangtį. Automobilio dokumentai – švarūs: Floridos nuosavybės pažymėjimas bei „Carfax“ istorija nefiksuoja avarijų ar odometro klastojimo. Pastebimas trumpas informacijos tarpas – tai dažnai pasitaiko kolekciniuose automobiliuose.

Būklė ir priežiūra

Automobilis vis dar su originaliomis padangomis, tačiau dėl jų amžiaus rekomenduotina keisti dėl saugumo. Sėdynių šonai turi minimalių nusidėvėjimo požymių, kas retai pasitaiko esant tokiai mažai ridai. Likusi automobilio būklė – puiki. Dabartinis savininkas atliko tris variklio alyvos ir filtro keitimus, kad būtų užtikrintas kompresorinio V8 ilgaamžiškumas ir patikimumas.

Rinkos vertė ir galimybė įsigyti

Šiuo metu automobilis siūlomas Cars & Bids platformoje. Straipsnio rengimo metu už šį 2018 metų Dodge Challenger SRT Demon pasiūlyta jau 45 000 JAV dolerių. Atsižvelgiant į jo retumą, gamyklinius atnaujinimus ir itin mažą ridą, šios Dodge raumenų automobilių ikonos įsigijimas – išskirtinė galimybė kolekcininkams ir muscle car gerbėjams. Kaip manote, kiek vertas šis unikalus Demon?

Šaltinis: autoevolution

Sveiki! Esu Aistė ir automobiliai – mano kasdienė aistra. Seku naujausias automobilių naujienas, modelių premjeras ir džiaugiuosi galėdama dalytis jomis su jumis. Tikiu, kad gera informacija padeda pa

Komentarai

Palikite komentarą