3 Minutės
Netikėtas sandoris: patikimo automobilio mainai į daug nuvažiavusį Dodge Ram
Kai dauguma automobilių mechanikų atnaujina patikimą transporto priemonę, jie stengiasi ją išlaikyti puikios būklės arba parduoda su pelnu. Tačiau Junior, vienas iš Car Wizard komandos meistrų, pasuko kitu keliu. Jis iškeitė savo puikiai veikiantį automobilį į nudėvėtą 2002-ųjų metų Dodge Ram 1500 pikapą – automobilį, kuriam sukaupta net 157 855 mylios, su aiškiai pastebimais defektais, mechaniniais triukšmais ir skysčių nuotėkiais. Junior pikapo praktiškumas pasirodė svarbesnis nei aiškios rizikos po variklio dangčiu.
2002 Dodge Ram 1500: Pikapas su istorija
Trečiosios kartos 2002 Dodge Ram 1500 buvo pristatytas kaip tvirtas darbo automobilis su išskirtiniu amerikietišku dizainu. Tačiau Junior pavyzdys aiškiai parodo, kas nutinka automobiliui po kelių dešimtmečių eksploatacijos: luptis pradėjusi dažų danga ant variklio dangčio ir durelių, byrantis apvadas, smarkiai pasenęs salonas ir nekokybiškai užklijuota prietaisų skydelio dalis su lipnia juosta. Net elektrinio lango valdikliai buvo vos tvirtinami prie apdailos – visa tai akivaizdūs ilgo naudojimo ženklai.
Garsioji 4,7L V8 Magnum jėgainė
Bene rimčiausia šio Dodge Ram problema – 4,7 litro darbinio tūrio V8 Magnum variklis. Tarp automobilių meistrų jis žinomas dėl dažno perkaistymo, trūkusių tarpinių, sandariklių defektų ir įvairių patikimumo problemų, dėl kurių tokių pikapų eksploatacija gali greitai tapti labai brangi, ypač jei nesate patyręs mechanikas. Remonto kainos nedirbantiems patiems gali siekti iki 5000 JAV dolerių už detales ir darbą.
Pirmieji remonto darbai: pagrindiniai gedimai
Junior buvo pasiruošęs Ram keliamoms problemoms. Šventinės Liepos 4-osios savaitgalį jis pradėjo nuo pratekėjusio vairo stiprintuvo siurblio keitimo – tai dažna senų Dodge Ram pikapų bėda. Meistras taip pat aptarnavo galinį diferencialą ir ėmėsi aiškintis variklio skleisto trakšėjimo priežastį. Apžiūros metu paaiškėjo, kad pramušta vožtuvo tarpinė ir atsilaisvinęs linguojančio vožtuvo svirtis – prireikė keisti cilindro galvutę, kad būtų sustabdytas alyvos nuotėkis ir atkurtas tinkamas variklio darbas.
Padėtis po automobiliu nebuvo geresnė: iškrypusi išmetimo sistema, smarkiai išplitusi rūdys. Vis dėlto rėmas ir kitos pagrindinės vietos išliko tvirtos – toks rezultatas tikrai geras dvidešimties metų darbo arkliui.

Važiavimo patirtis ir eksploatacija
Po intensyvaus savaitgalio darbo Dodge Ram užsivedė be buvusių triukšmų ir nuotėkių. Nors automobilio išvaizda ir variklio reputacija liko abejotina, šios serijos pikapas dėka paprastos mechaninės sandaros tinka tiems, kurie pasiruošę investuoti laiką, o ne didžiules sumas.
Rinkos vertė, pozicionavimas ir palyginimas
2002 metų Dodge Ram 1500, ypač su 4,7L V8 varikliu, yra vienas pigiausių naudotų pikapų rinkoje. Nors pagal patikimumą nusileidžia tokiems konkurentams kaip Toyota Tundra ar tokių metų Ford F-150, šis Dodge dažnai domina biudžetinius pirkėjus ar patyrusius mechanikus. Neturintiems techninių žinių, remonto išlaidos gali greitai viršyti pačią automobilio vertę.
Apibendrinimas: ar verta keisti, ar geriau atsisakyti?
Junior pavyzdys primena, kad net pigi naudota Dodge Ram 1500 gali slėpti daug brangių gedimų, ypač jei automobilis turi reputaciją dėl nepatikimos pavaros, tokios kaip 4,7 l Magnum. Vis tik išmanantiems ir kantriems vairuotojams šie automobiliai vis dar gali suteikti vertės ir funkcionalumo. Kitiems būtina atlikti išsamų patikrinimą prieš perkant ir pasirūpinti pakankamu remonto biudžetu.
Jei svarstote apie seną Dodge Ram 1500, vertinkite savo mechaninius gebėjimus ir riziką. Daugeliui istorija baigiasi servise – su sąskaita didesne nei pats automobilis. Tačiau patyrusiems meistrams, kaip Junior, sėkmingas problemų įveikimas gali tapti savotišku atlygiu.

Šaltinis: autoevolution

Komentarai