Nepalyginama Galia: RAM 1500 TRX prieš Aston Martin DBX707 | Pedal - Automobilių naujienos, apžvalgos ir technologijos Lietuvoje
Nepalyginama Galia: RAM 1500 TRX prieš Aston Martin DBX707

Nepalyginama Galia: RAM 1500 TRX prieš Aston Martin DBX707

2025-07-18
0 Komentarai Aistė Petrauskaitė

3 Minutės

Nepaprasta galia: RAM 1500 TRX susitinka su Aston Martin DBX707

Automobilių entuziastų pasaulyje retkarčiais pasitaiko dvikovų, kurios tampa legendinės dėl akivaizdaus pajėgumo skirtumo. Būtent tokia akimirka įvyko, kai galingai modifikuotas RAM 1500 TRX susitiko drag lenktynėse su prabangiu Aston Martin DBX707, dar kartą įrodydamas, kad amerikietiškas V8 raumenų automobilis ir toliau išlieka galingų automobilių viršūnėje.

Neprilygstamas galios pikapas: RAM 1500 TRX techniniai duomenys

Pagrindinė RAM 1500 TRX varomoji jėga – kompresorinis 6,2 litro HEMI V8 variklis, gamykliškai išvystantis net 702 arklio galias ir 881 Nm sukimo momentą, perduodamą visiems keturiems ratams. Automobilį testavo Paul Maric iš CarExpert, ir šis amerikietiškas pikapas jau be modifikacijų būtų rimtas varžovas daugeliui sportinių SUV modelių.

Tačiau RAM šiuo atveju sustoti neketino. Australijos Dontex Performance meistrai šį modelį papildė dviem turbokompresoriais, o bendra galia išaugo iki įspūdingų 1 200 AG gale varomiems ratams. Tai sudaro apie 1 412 AG (arba 1 431 PS) variklyje ir milžinišką 1 400 Nm sukimo momentą. Pagreitėjimo rodikliai stulbina: 0-60 mylių per valandą – vos per 3,1 sek, o ketvirtį mylios RAM TRX įveikia per 10,71 sek., finišuodamas 208,18 km/h greičiu. Tokie rezultatai leidžia šiam pilno dydžio sunkvežimiui patekti į superautomobilių lygą – tai išskirtinis pasiekimas pikapui.

Aston Martin DBX707: Superautomobilis tarp SUV

Aston Martin DBX707 dažnai pristatomas kaip „superautomobilis tarp SUV“, ir to priežastys akivaizdžios. Po kapotu slypi 4 litrų twin-turbo V8 variklis, išvystantis 707 AG (697 hp) bei 900 Nm sukimo momentą. Tai itin prabangus SUV, kainuojantis apie 256 000 JAV dolerių – žymiai daugiau nei RAM 1500 TRX pradinė 100 000 dolerių kaina.

Pagal techninius duomenis DBX707 taip pat išsiskiria: 0-100 km/h – per 3,46 sek., ketvirtį mylios įveikia per 11,32 sek., o maksimalus greitis siekia 194,13 km/h. Tokie rodikliai suteikia jam naują etaloną tarp gamyklinių SUV.

Drag lenktynės: jėga prieš prestižą

Kai šie du automobilių galiūnai susirėmė drag ir rolling lenktynėse, rezultatai pranoko lūkesčius. RAM TRX aiškiai dominavo prieš Aston Martin, vos leisdamas pastarajam pasigrožėti savo galiniais žibintais. Abiejų modelių pagreitėjimas įspūdingas, tačiau ekstremalios RAM TRX modifikacijos tapo lemiamu faktoriumi trasoje.

Teisingumo dėlei verta pridurti, jog DBX707 startavo ant šlapios dangos, todėl sukibimas buvo sudėtingesnis. Vis dėlto RAM TRX pranašumas buvo akivaizdus: nuo 0 iki 100 km/h šis pikapas buvo 0,36 sek. greitesnis, o ketvirtį mylios įveikė 0,61 sek. greičiau nei „britas“.

Dizainas ir įvaizdis

RAM 1500 TRX žavi plačia ir agresyvia išvaizda, akcentuojama sportiškomis linijomis bei išraiškingu priekiu – ypač po atliktų patobulinimų. Tuo metu DBX707 demonstruoja britišką rafinuotumą, kurio elegantiškas kėbulas slepia visų varomųjų ratų sistemą ir kruopščiai suderintą aerodinamiką stabilumui važiuojant dideliu greičiu.

Rinkos padėtis ir alternatyvos

Kol 2025 metų RAM 1500 TRX gamyba sustabdyta, tiems, kurie ieško itin galingo pikapo, alternatyvų netrūksta: Chevrolet Silverado 1500, GMC Sierra 1500 ar Ford F-150 modeliai. Ištikimi RAM markei taip pat ras ką pasirinkti – nuo bazinio RAM 1500 už 40 000 JAV dolerių iki RAM 1500 RHO už apie 70 000 JAV dolerių, tad pasiūla orientuota į įvairius sunkvežimių entuziastus.

Kai kurie gandai byloja, kad naujas Hellcat varikliu aprūpintas TRX gali grįžti į rinką jau 2026 metų pradžioje, galbūt su dar aukštesne galia. Kol kas šios 1 400 AG RAM dvikova su Aston Martin DBX707 išlieka puikus pavyzdys – tiesiojoje pagreitėjime amerikietiško V8 ir šiuolaikinių technologijų derinys sunkiai prilygstamas.

Išvada

Ieškantiems išskirtinių galios pojūčių, RAM TRX įrodo, kaip toli gali nueiti šiuolaikinis pikapas – net ir „super“ SUV klasės atstovus palikdamas už nugaros drag lenktynių dvikovoje. Tai išliekanti istorijoje dvikova tikriems automobilių entuziastams, kuri parodo, kad drąsios modifikacijos net paprastą sunkvežimį gali paversti ketvirčio mylios legenda.

Šaltinis: autoevolution

Sveiki! Esu Aistė ir automobiliai – mano kasdienė aistra. Seku naujausias automobilių naujienas, modelių premjeras ir džiaugiuosi galėdama dalytis jomis su jumis. Tikiu, kad gera informacija padeda pa

Komentarai

Palikite komentarą