3 Minutės
Nedaugelis šiuolaikinių superautomobilių sugeba taip pagauti vaizduotę kaip Ferrari SF90 Spider, o Novitec patobulinimai šiai itališkai legendai suteikia visiškai naują lygį. Akį traukiantys vizualiniai elementai ir ištobulinti techniniai sprendimai paverčia šį SF90 Spider tikra automobilių meistriškumo ikona—tikru „automobilių saldainiu“, kuris neabejotinai puoš tiek kompiuterių ekranus, tiek prabangių garažų erdves visame pasaulyje.
Išskirtinis dizainas ir rafinuota estetika
Novitec modifikuotas SF90 Spider išsiskiria elegantiška balta spalva, ryškiai papildyta juodų akcentų. Modelis išlaiko solidų, tačiau kartu agresyvų įvaizdį. Skirtingai nuo perdėtų ar ryškių antrinės rinkos modifikacijų, šis atviras superautomobilis išlieka ištikimas klasikiniam Ferrari žavesiui. Šoninės slenksčiai ir priekinis splitteris išlaiko gamyklinei versijai būdingą minimalistinę liniją, kuri derinama su originalaus stiliaus difuzoriumi. Tačiau ypač išryškėja galinis „ducktail“ tipo spoileris, kuris neabejotinai liudija Novitec indėlį—jis ne tik sustiprina sportiškumo įspūdį, bet ir pagerina aerodinaminį stabilumą.
Prabangūs ratlankiai ir individualūs sprendimai
Pastebimas, tačiau subtilus pokytis—nauji NF11 Vossen ratlankiai, kurie savo Y formos stipinais išlaiko klasikinį Ferrari „Prancing Horse“ logotipą centre. Šie ratlankiai prieinami 20, 21 ir 22 colių dydžiais, galima rinktis net iš 48 skirtingų apdailų, o kaina prasideda nuo maždaug 10 000 JAV dolerių už komplektą. Jie ne tik pabrėžia SF90 Spider dinamiškas formas, bet ir suteikia automobiliui dar daugiau išskirtinumo kelyje.
Techniniai Novitec patobulinimai
Po subtiliai išraižytu SF90 Spider kėbulu Novitec inžinieriai optimizavo važiuoklę, dar labiau sumažindami prošvaisą ir suteikdami automobiliui glaudesnį kontaktą su kelio danga. Toks adaptyvus reguliavimas žada dar tikslesnį valdymą, kurį pajus vairuotojai, pasirengę išnaudoti visą potencialą. Patobulinta našumo išmetimo sistema ne tik nežymiai padidina galią, bet ir sukuria sodresnį garsą, kuris leidžia 4,0 l V8 varikliui bei trim elektriniams varikliams atskleisti visą galios spektrą.
Specifikacijos ir išskirtinis greitis
Po variklio dangčiu slepiasi hibridinis Ferrari šedevras: 4,0 l V8 turbo variklis kartu su trimis elektriniais varikliais. Bendra jų galia siekia įspūdingus 986 arklio galias (1 000 AG/736 kW), todėl SF90 Spider gali įsibėgėti nuo 0 iki 100 km/h vos per 2,5 sekundės. Spaudžiant iki maksimumo, maksimali greičio riba pasiekia net 340 km/h—tai vienas greičiausių atvirų superautomobilių pasaulyje.
Prabangi salono erdvė ir individualūs akcentai
Viduje Ferrari stilistika tęsiasi: dominuoja intensyvi raudona odinė apdaila, kuri kruopščiai derinama su baltais ir juodais intarpais. Baltos ir raudonos spalvų kombinacija harmoningai dera prie išorės, suteikdama šiam SF90 Spider unikalios individualizacijos ir vizualaus išskirtinumo. Novitec teigimu, šias modifikacijas atliko @412motorsport komanda, kuri įgyvendino savininko pageidavimus derinyje tarp rafinuotumo ir elegancijos.
Rinkos pozicija ir konkurencinis pranašumas
Novitec SF90 Spider užtikrintai žengia tarp išskirtinių atvirų superautomobilių lyderių, konkuruodamas su tokiais modeliais kaip Lamborghini Aventador Roadster ar McLaren 765LT Spider. Jo derinys—elektrifikuota galia, ištobulintos važiuoklės technologijos ir rafinuotos estetikos sprendimai—patrauklus kolekcininkams ir ekstremalių pojūčių ieškotojams, vertinantiems itališką dizaino tradiciją ir našumą.
Sujungus prabangą, greitį ir išskirtinumą, šis Novitec patobulintas SF90 Spider tampa atvirų superautomobilių etalonu. Ar norėtumėte šio meno kūrinio savo svajonių garaže?
Šaltinis: autoevolution

Komentarai