Elektrinė C klasė įžengia į ringą – 2027 Mercedes‑Benz C‑Class su EQ Technology

Komentarai
Elektrinė C klasė įžengia į ringą – 2027 Mercedes‑Benz C‑Class su EQ Technology

4 Minutės

Elektrinė C klasė įžengia į ringą

206‑osios serijos Mercedes‑Benz C klasė laukia vidurinio ciklo atnaujinimo, tačiau Mercedes jau testuoja visiškai elektrinį giminaitį, sukurtą ant visiškai kitokios platformos. Pastebėta bandoma Nürburgringe, 2027 metų C klasė su EQ Technology siekia pasiūlyti savitą elektrinę patirtį — vengdama prieštaringo EQS ir EQE dizaino — ir, tikėtina, pasieks salonus kitais metais.

Dizainas ir išorinės detalės

Kamufliažas, veidrodėliai ir apšvietimas

Prototipas turi laikinus apšvietimo elementus, o ne galutines serijines lempas, tačiau užtikrintai įveikia sudėtingiausias trasas. Po kamufliažu nulinės emisijos sedanas turi durelėse montuojamus šoninius veidrodėlius (vidaus degimo C klasė naudoja A statramsčio veidrodėlius) ir šiek tiek apvalesnę nosį, palyginti su 206‑osios serijos benzino/dyzelio modeliu. Nuo C statramsčio link galo skirtumai tampa labiau pastebimi: unikalios apdailos detalės, skirtingi ratlankių dizainai priekyje ir gale bei pakeistos proporcijos, užuominą duodančios apie specialiai elektromobiliams pritaikytą aerodinamiką.

Nuotrauka: SH Proshots

Charakterinis žvaigždės formos apšvietimas

Tikėtina, kad EQ Technology variantas gaus Mercedes naujus priekinio ir galinio apšvietimo elementus su žvaigždės raštu, atitinkančius naujausią prekės ženklo dizaino kalbą, matytą pertvarkyto CLA elektrinėje versijoje. Elektrinė C klasė turėtų pasiūlyti švaresnį, labiau aptakų siluetą nei jos keturių cilindrų brolis.

Platforma, baterija ir įkrovimas

Mercedes elektrinę C klasę aprūpins MB.EA elektrine platforma, o ne Mercedes‑Benz Modular Architecture (MMA), kuri naudojama CLA. Po kėbulu automobilis pasižymi 800 voltų elektros architektūra ir eATS 2.0 elektrinėmis pavaromis — akivaizdus žingsnis į priekį lyginant su ankstesniais 400 voltų EQ modeliais.

Sklandantys gandai rodo, kad bus siūloma ilgo nuotolio baterija su apie 94,5 kWh gryna talpa. Teigiama, kad šis akumuliatorius palaikys itin greitą įkrovimą — esant idealiosioms sąlygoms galintį atkurti maždaug 330 km (205 mylių) nuotolio per maždaug 10 minučių. Mercedes tariamai siekia ambicingo WLTP maksimalaus nuotolio — apie 870 km (540 mylių) aukščiausioje konfigūracijoje.

Vairavimo charakteristikos ir jėgainės variantai

Kaip ir CLA su EQ Technology, elektrinė C klasė turėtų būti standartiniu atveju varoma galiniais ratais, o dvikvartinė visų ratų pavara su dviem varikliais bus siūloma kaip papildoma galimybė. AMG padalinys rengia savo 800 voltų aukštos įtampos architektūrą sportiškiems modeliams; planuojama, kad šalia C 43 ir C 63 pavadinimų atsiras bent dvi Mercedes‑AMG versijos. Sklando spėlionės, kad C 63 gali pereiti nuo dabartinio turboketurių prie turbokraštinio eilinio šešių cilindrų variklio su įkraunamos hibridinės sistemos pagalba — galimai susijusio su E 53 HYBRID varikliu — nors Mercedes šių detalių oficialiai nepatvirtino.

Rinkos pozicionavimas ir konkurencija

Elektrinė C klasė su EQ Technology ruošiasi konkuruoti su BMW artėjančiu Neue Klasse i3 sedanu ir kitais prabangiais vidutinės klasės elektromobiliais. Pereidama prie 800 voltų sistemos ir pažangios pavaros elektronikos, Mercedes siekia pašalinti kritiką, adresuotą EQS ir EQE dėl architektūros sprendimų ir įkrovimo našumo. MB.EA platforma taip pat suteikia galimybę lanksčiai derinti baterijas, variklius ir našumo parinktis, kad būtų patenkinti tiek efektyvumo siekiantys vartotojai, tiek AMG pirkėjai, trokštantys didelės galios.

Kaip tai lyginasi su CLA ir kitais Mercedes elektromobiliais

CLA su EQ Technology, kuri naudoja MMA, parodo, kaip Mercedes sugeba išgauti ilgesnį nuotolį ir greitą DC įkrovimą iš savo elektromobilių architektūrų — neseniai atlikti CLA bandymai rodo iki 792 km (492 mylių) tarp įkrovimų idealiose sąlygose ir labai spartų atstatymą naudojant didelės galios DC įkroviklius. C klasė ant MB.EA platformos greičiausiai pasiūlys kitokį balansą: erdvesnį, labiau rafinuotą sedano paketą su platforma, pritaikyta didesnei gamybai ir AMG našumo atmainoms.

Ko laukti toliau

Tikėtina, kad per ateinančius metus pasirodys daugiau Nürburgringo bandymų įrašų ir palaipsniui bus atskleidžiamos detalės, kol Mercedes ruoš elektrinę C klasę serijinei gamybai. Svarbiausi stebėtini parametrai: galutinės baterijų talpos, patvirtintas WLTP nuotolis, oficialūs DC įkrovimo greičiai ir patvirtinta AMG versijų gama. Elektromobilių pirkėjams ir Mercedes entuziastams 2027 metų C klasė su EQ Technology žada tapti reikšmingu modeliu prekės ženklo elektrinėje strategijoje.

Šaltinis: autoevolution

Palikite komentarą

Komentarai