5 Minutės
Leapmotor B05 pristatytas IAA Mobility 2025
Leapmotor pristatė B05 — sportišką C segmento elektrinį hečbeką, kurį pristatė IAA Mobility 2025 Miunchene. B05 atvyksta kaip Leapmotor žingsnis į Europos rinką kartu su didesniu B10 elektriniu SUV. Pozicionuojamas kaip prieinamas, dizainui skirtas elektromobilis, B05 skirtas pirkėjams, kurie kitaip galėtų svarstyti Volkswagen ID.3, Peugeot E-308 ar naujuosius Kia EV3/EV4 modelius.
Dizainas ir įspūdis
B05 proporcijos tyčia nubrėžia ribą tarp įprasto hečbeko ir kompaktiško krosoverio. Esant 4 430 mm (174,4 col.) ilgiui, 1 880 mm (74,0 col.) pločiui ir 1 520 mm (59,8 col.) aukščiui bei 2 735 mm (107,6 col.) ratų bazei, B05 yra aukštesnis už tipišką Golf dydžio C segmento automobilį. Vaizdiškai jis skolinasi šiuolaikines elektromobilių užuominas — lygias, aerodinamines paviršiaus linijas, įleistus durelių rankenėles ir plūdrančią siluetą, kurį Leapmotor apibūdina kaip „Tech-Nature“ estetiką.
Išorės akcentai apima berėmes dureles ir 19 col. Swift-Wing lydinio ratlankius — detalės, kurios sustiprina automobilio sportinį charakterį ir gatvės patrauklumą. Salono detalės tuo tarpu kol kas nėra atskleistos, tačiau pagal Leapmotor kitus modelius galima tikėtis modernios kabinos, didelio dėmesio skiriant skaitmeninei jungčiai ir minimalistiniams valdymo elementams.

Specifikacijos ir numatoma transmisija
Leapmotor dar nepaskelbė pilnų techninių B05 specifikacijų. Tačiau hečbekas, tikėtina, dalinsis platforma su B10 SUV ir pasiūlys kelis baterijų variantus. Aukščiausios specifikacijos baterija greičiausiai bus 67,1 kWh talpos modulis, kuris WLTP atitikmenyje turėtų užtikrinti apie 434 km (maždaug 260 mylių) nuvažiuojamąją ridą. Susijusio B10 variklio agregatas generuoja maždaug 218 AG ir 240 Nm sukimo momento, o 0–100 km/val. įsibėgėjimas siekia apie aštuonias sekundes; lengvesnis B05 su ta pačia pavara gali būti dinamiškesnis.
Salono technologijos turėtų atkartoti B10 skaitmeninę sąsają, galimai sujungiant 14,6 col. centrinį jutiklinį ekraną su 8,8 col. vairuotojo ekranu. Įkrovimo greičiai ir tikslios variklių konfigūracijos dar nėra patvirtintos; pilnos techninės detalės greičiausiai bus paskelbtos prieš arba artėjant B05 debiutui Europos rinkose.

Dinamikos savybės ir važiavimo potyris
Ankstyvi signalai rodo ryškų įsibėgėjimą vidutinės galios diapazone, o važiuoklė sureguliuota miesto ir priemiesčio sąlygoms. Šiek tiek pakelta B05 stovėsena ir ilga ratų bazė turėtų pagerinti salono erdvę bei važiavimo komfortą, išlaikant hečbeko manevringumą. Pirkėjai, ieškantys praktiško kasdienio elektromobilio su įtaigiu dizainu ir moderniomis vairuotojo pagalbinėmis funkcijomis, gali rasti B05 patrauklų pasirinkimą.
Rinkos pozicionavimas ir kainų lūkesčiai
Leapmotor laiko Europą kertine savo pasaulinės strategijos dalimi, o B05 sukurtas tapti viena iš pirmųjų pozicijų šioje rinkoje. Jis orientuojasi į prieinamos prabangos C segmento elektrinių automobilių segmentą — tiesiogiai konkuruodamas su Volkswagen ID.3, Peugeot E-308 Electric ir kompaktiškais Kia pasiūlymais. Be to, B05 atitinka tai, ko daugelis tikėjosi iš Tesla: mažesnį, pigesnį hečbeką žemiau Model 3 lygio. Kol Tesla Europoje labiau susitelkusi į sedanus ir krosoverius, Leapmotor B05 užpildo spragą pirkėjams, kurie pageidauja kompaktiško, dizainui skirto hečbeko.
Pranešimai iš JK nurodo pradinę kainą apie £30 000 (maždaug $40 000), tačiau Leapmotor dar nepatvirtino galutinės kainos JK ir platesnėje Europoje. Tokia kaina padarytų B05 ambicingu pasiūlymu — konkurencingu, jei komplektacija, programinė įranga ir reali nuvažiuojamoji rida atitiks lūkesčius.

Palyginimai ir kam tinka B05
Prieš Volkswagen ID.3
ID.3 užsitikrino patikimumą Europoje, pasiūlydamas įrodytą nuvažiuojamąją ridą ir subrendusią įkrovimo infrastruktūrą. B05 siūlo šviežesnį dizainą ir galimai geresnę kainos / vertės santykį, jeigu vietinės kainos ir serviso tinklas bus konkurencingi.
Prieš Peugeot E-308 ir Kia EV3/EV4
Peugeot ir Kia pasižymi stipriais dealerių tinklais ir rafinuotais salonais. Leapmotor pranašumas gali būti išskirtinis stilius, modernios skaitmeninės sąsajos ir agresyvus įvedimo į rinką kainodaros modelis, skirtas pritraukti ankstyvuosius pirkėjus.
Apibendrinant, B05 yra strategiškai svarbus Leapmotor modelis: kompaktiškas, technologijoms atviras ir skirtas pirkėjams, kuriems reikalingas stilingas, praktiškas elektrinis hečbekas. Galutiniai vertinimai bus galimi tik po oficialios Europos kainos paskelbimo, pilnų specifikacijų atskleidimo ir pirmųjų bandymų kelyje.
Šaltinis: autoevolution

Komentarai